Recensie Linda (vh Emma), Willebroek (vh Brugge, Hasselt, ...) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jakker

Wandelaar
49
09/10/21
62
11
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/linda-2415/
Totale kosten (in euro)
130
Deze dame stond al een tijdje op mijn radar, maar zat steeds te ver weg voor mij (verschillende plaatsen in W-VL).
Dan was ze enkele maanden verdwenen en nu dook ze plots op, 5min van mij vandaan, ik dacht deze kans laat ik niet schieten!

Toen ik stuurde of ze beschikbaar was kreeg ik het standaardberichtje met de mogelijkheden en prijzen 100€/30min, 130€/45min, 150€/60min.
Ik dacht we gaan voor de gulden middenweg 45min.

Eenmaal aangekomen stuur ik een berichtje dat ik er was (huisnummer hangt niet op de gevel dus was een berekende gok dat nr4 tussen 2 en 6 zou liggen, al kon het ook de achterdeur van nr2 zijn🤔 dus ik hield voor de zekerheid wat afstand, maar ik was toch juist.)

100% dame van de fotos (vroeger had ze rood/bordeaux haar, nu zwart)
Prachtig lijfje, klein, mager maar met de nodige rondingen, natuurlijke D-cup, wat mij betreft ideaal.

Na het afrekenen en uitkleden ging ze op bed zitten, nam een condoom en bracht die met haar mond aan.
Nog 2-3keer met het kopje heen en weer en dan vond ze het goed genoeg om naar de volgende stap te gaan, pijpen kan je het dus niet echt noemen..

Dan maar beginnen neuken, zij op haar rug met benen lichtjes omhoog, zo probeerde ze te vermijden dat ik hard of te diep ging, maar ik ken ook wel wat trukjes om uiteindelijk toch helemaal in de garage te parkeren 😉
na een tijdje gevraagd om te lepelen, kon ik haar lekker vastnemen en bewonderen, op een gegeven moment zei ze dat zij was klaargekomen en vroeg of ik ook klaar was.. nee hoor 😅 een paar minuten later vroeg ze om klaar te komen, "komkom, zoals ik".
Ik dacht misschien heeft ze nog een verrassing in petto dus eventjes door gedaan en klaargekomen.

Ze stond recht, gaf een rol wc papier en dan zei ze "klaar!"

Ik zeg euh, nu al? We hebben nog bijna een halfuur?
"Ja maar 45min is 1x klaarkomen, 1u is 2x, nu is het klaar"
Ja.. waarom moedig je mij dan zo aan 🙄
Ze stelde voor om dan nog "samen" te douchen, dat dan maar gedaan..
Al was dat samen ook wel beperkt tot samen in de badkamer, niet elkaar inzepen of afspoelen ofzo, gewoon 1 voor 1 onder de douche (douchegel was ook leeg en ik ging nu geen stuk zeep van iemand anders gebruiken, dus is bij afspoelen gebleven)

Uiteindelijk na pakweg halfuur stond ik terug buiten.. met gemende gevoelens.
Tevreden omdat ze er zo lekker uitziet en daar echt wel van genoten had, maar voelde me tegelijk ook bedrogen.

Terug
Bovenaan Onderaan