Ook ik ben met Lindsey meeverhuisd naar Salon 261 in Alphen aan den Rijn waar ik haar al weer een aantal keer bezocht heb. Alle lofuitingen en superlatieven van mijn vorige recensies zijn gelukkig nog helemaal van toepassing! Lindsey is nog steeds mijn aller aller allerliefste schat die met kop en schouders boven alles en iedereen uitsteekt!
Ook vandaag was het weer 'top of the bill' bij haar. Zodra de deur van haar kamer dicht was stonden we vele minuten lang innig te tongzoenen. Ik draaide haar (en mezelf dus ook) een kwartslag zodat ik in de spiegel boven de wasbak haar werkelijk fenomenale billen kon zien, zacht spanken en kneden. Natuurlijk had ik al zo'n 7 jaar ervaren en gezien dat ze geweldig welgevormd, rond en zacht waren maar het viel me vandaag echt op dat ze net zoals in zo'n reclamekreet "nu nog lekkerder" waren. Nog getrainder, nog ietsje ronder, nog welgevormder en nog vrouwelijker.
Dit was een voorbode van de rest van ons uur samen, immers: de kamer die Lindsey huurt heeft een levensgrote spiegel boven het bed! Ze kwam schrijlings op me liggen zodat we heerlijk verder konden tongen, strelen, 69'en en alles wat maar in ons opkwam. De spiegel boven het bed geeft alles zo'n extra dimensie dat het het genot kwadrateert, mannen zijn immers visueel ingesteld

.
We hebben een super klik met elkaar en zijn letterlijk en figuurlijk heel erg close met elkaar als we samen zijn. We geven elkaar desgevraagd adviezen om voor zover dat al mogelijk is nog meer van elkaar te genieten.
En wat er nog steeds van af spat als we samen zijn is die vanzelfsprekendheid waarmee we ons vol vertrouwen aan elkaar overgeven en dat we ongelooflijk lief voor en met elkaar zijn. Zo gulzig en zo recht op ons genot af ook. Buitencategorie in optima forma!
Kortom, 'mijn' Lindsey heeft werkelijk alles wat ik me maar wensen kan en hoop nog vele jaren van en met haar te kunnen genieten, tot gauw weer mijn allerliefste, XXXXXXXXXXXXXXX