Lingerie kopen voor je favoriete dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leuk topic
Ik ben zelf een groot liefhebber van prachtige lingerie ik voel me er geweldig in en loop er het liefste de hele dag in ( swinters met mooie kousen en om het afte maken nette hakjes van 10 a 12 cm er onder )
Het is dus ook altijd geweldig om lingeri van klanten te mogen krijgen, alleen vind ik het jammer dat ze vaak iets geven wat niet past ivm mijn kleine borsten, iets wat ik niet mooi vind of de goedkoope 1 size fits all categorie
Daarom vraag ik altijd om een cadeau bon
Of om het via mij te bestellen dan kunnen we samen kijken naar wat leuk en passend is
Zelfde geld voor sex toys ( love it )

Ik heb 2 leuke klanten die samen met mij dingen bestellen om samen mee te spelen tijdens de date, altijd nieuw uit de doos en ik mag het dan uiteraard zelf houden

Het enige wat mannen vaak vergeten dat iets niet sex gerelateerd zoals bol.com cadeau kaart of iets voor de eventuele huisdieren, welicht bosje bloemen vaak ook een leuke indruk dankbare indruk achter laat beter dan 20 euro fooi !

Als het aankomt op de service die ik verleen
Denk ik zeker dat het voor mij zeker motiverend is en ik mezelf spontaner in bed kan beschouwen als een klant zo aandachtig iets mee neemt of extra budget aan mij spendeerd

Ook zijn dit de klante waar ik de meeste tijd, aandacht, en vaak een beter speelse band mee opbouw

Niemand houd van een saaie zee ster in de slaap kamer. Duss Spice tings up !

Www.miss-nina-nijntje.nl
 

Bijlagen

  • 20220216_141640.jpg
    20220216_141640.jpg
    125,6 KB · Weergaven: 30
Leuk topic
Ik ben zelf een groot liefhebber van prachtige lingerie ik voel me er geweldig in en loop er het liefste de hele dag in ( swinters met mooie kousen en om het afte maken nette hakjes van 10 a 12 cm er onder )
Het is dus ook altijd geweldig om lingeri van klanten te mogen krijgen, alleen vind ik het jammer dat ze vaak iets geven wat niet past ivm mijn kleine borsten, iets wat ik niet mooi vind of de goedkoope 1 size fits all categorie
Daarom vraag ik altijd om een cadeau bon
Of om het via mij te bestellen dan kunnen we samen kijken naar wat leuk en passend is
Zelfde geld voor sex toys ( love it )

Ik heb 2 leuke klanten die samen met mij dingen bestellen om samen mee te spelen tijdens de date, altijd nieuw uit de doos en ik mag het dan uiteraard zelf houden

Het enige wat mannen vaak vergeten dat iets niet sex gerelateerd zoals bol.com cadeau kaart of iets voor de eventuele huisdieren, welicht bosje bloemen vaak ook een leuke indruk dankbare indruk achter laat beter dan 20 euro fooi !

Als het aankomt op de service die ik verleen
Denk ik zeker dat het voor mij zeker motiverend is en ik mezelf spontaner in bed kan beschouwen als een klant zo aandachtig iets mee neemt of extra budget aan mij spendeerd

Ook zijn dit de klante waar ik de meeste tijd, aandacht, en vaak een beter speelse band mee opbouw

Niemand houd van een saaie zee ster in de slaap kamer. Duss Spice tings up !

Www.miss-nina-nijntje.nl
Ik hoef geen cadeaus te geven om de saaiheid weg te krijgen ze. Als de connectie perfect is heb je trouwens niet meer nodig dan 2 naakte lichamen. Maar ieder zijn ding.
 
Ik hoef geen cadeaus te geven om de saaiheid weg te krijgen ze. Als de connectie perfect is heb je trouwens niet meer nodig dan 2 naakte lichamen. Maar ieder zijn ding
Meeste klanten geven geen presentje bij de date, En dat is okey ( tis uiteraard geeb verplichting )

Iedere klant ( mits hygiënisch en respectvol) krijgd een samenspel waar ik mijn uiterste best voor doe en zelf ook bijna altijd intens van kan genieten
Als de klik er is dan is de date een goed samenspel van lust en affectie

Maar met speeltjes kom je uit je confort zone en kan je nieuwe dingen uitproberen
En dat maakt dat ik uit mijn standaard routine kom die ik vaak uitvoer bij zee sterren op bed
En dat is uiteraard wel heel erg leuk voor mij en de klant

Zonder klik zowiezo geen date !
 
Meeste klanten geven geen presentje bij de date, En dat is okey ( tis uiteraard geeb verplichting )

Iedere klant ( mits hygiënisch en respectvol) krijgd een samenspel waar ik mijn uiterste best voor doe en zelf ook bijna altijd intens van kan genieten
Als de klik er is dan is de date een goed samenspel van lust en affectie

Maar met speeltjes kom je uit je confort zone en kan je nieuwe dingen uitproberen
En dat maakt dat ik uit mijn standaard routine kom die ik vaak uitvoer bij zee sterren op bed
En dat is uiteraard wel heel erg leuk voor mij en de klant

Zonder klik zowiezo geen date !
Dat is zeker geen verplichting maar het is altijd wel fijn om dvp te verassen met een kleine attentie omdat de meeste dvp dit niet gewent zijn attentie te ontvangen. Ik vindt het een beetje ongemakkelijk om zonder attentie bij een dvp aan te komen ligt mss in mijn aard 🤔
 
Leuk topic
Ik ben zelf een groot liefhebber van prachtige lingerie ik voel me er geweldig in en loop er het liefste de hele dag in ( swinters met mooie kousen en om het afte maken nette hakjes van 10 a 12 cm er onder )
Het is dus ook altijd geweldig om lingeri van klanten te mogen krijgen, alleen vind ik het jammer dat ze vaak iets geven wat niet past ivm mijn kleine borsten, iets wat ik niet mooi vind of de goedkoope 1 size fits all categorie
Daarom vraag ik altijd om een cadeau bon
Of om het via mij te bestellen dan kunnen we samen kijken naar wat leuk en passend is
Zelfde geld voor sex toys ( love it )

Ik heb 2 leuke klanten die samen met mij dingen bestellen om samen mee te spelen tijdens de date, altijd nieuw uit de doos en ik mag het dan uiteraard zelf houden

Het enige wat mannen vaak vergeten dat iets niet sex gerelateerd zoals bol.com cadeau kaart of iets voor de eventuele huisdieren, welicht bosje bloemen vaak ook een leuke indruk dankbare indruk achter laat beter dan 20 euro fooi !

Als het aankomt op de service die ik verleen
Denk ik zeker dat het voor mij zeker motiverend is en ik mezelf spontaner in bed kan beschouwen als een klant zo aandachtig iets mee neemt of extra budget aan mij spendeerd

Ook zijn dit de klante waar ik de meeste tijd, aandacht, en vaak een beter speelse band mee opbouw

Niemand houd van een saaie zee ster in de slaap kamer. Duss Spice tings up !

Www.miss-nina-nijntje.nl
Bedankt voor je inzicht.
Het is inderdaad belangrijk dat je iets koopt dat mooi past voor je dame... dus samen shoppen, of eerst samen kijken op internet en dan een bedrag of cadeaubon geven zodat de dame kan passen...

Let's spice up things indeed!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan