Lingerie kopen voor je favoriete dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hmm goeie vraag!
Ik wordt altijd verrast met een mooi bos bloemen, al zou dit haast geen drol kosten. Het gaat om het idee ❤️🌹
Geurtjes staan bij mij op nummer 2
Sexspeeltjes op nummer 3! En lingerie staat op nr 4. Ik heb echt te veel. Dus is voor mij niet nodig, tenzij je zelf een idee hebt mag je me ze altijd vertellen 😋

Kortom: Een gift krijgen zeg ik natuurlijk geen nee tegen 💋
Maar ik ben ook als ik bijvoorbeeld geen gift zou krijgen net zo spannend en lief voor je!
Ik zie het als een soort toevoeging

🌈💋 JennaRose
 
Hmm goeie vraag!
Ik wordt altijd verrast met een mooi bos bloemen, al zou dit haast geen drol kosten. Het gaat om het idee ❤️🌹
Geurtjes staan bij mij op nummer 2
Sexspeeltjes op nummer 3! En lingerie staat op nr 4. Ik heb echt te veel. Dus is voor mij niet nodig, tenzij je zelf een idee hebt mag je me ze altijd vertellen 😋

Kortom: Een gift krijgen zeg ik natuurlijk geen nee tegen 💋
Maar ik ben ook als ik bijvoorbeeld geen gift zou krijgen net zo spannend en lief voor je!
Ik zie het als een soort toevoeging

🌈💋 JennaRose
JennaRose,
Mooi foto's op jouw website... en stijlvolle outfits!
 
Hmm goeie vraag!
Ik wordt altijd verrast met een mooi bos bloemen, al zou dit haast geen drol kosten. Het gaat om het idee ❤️🌹
Geurtjes staan bij mij op nummer 2
Sexspeeltjes op nummer 3! En lingerie staat op nr 4. Ik heb echt te veel. Dus is voor mij niet nodig, tenzij je zelf een idee hebt mag je me ze altijd vertellen 😋

Kortom: Een gift krijgen zeg ik natuurlijk geen nee tegen 💋
Maar ik ben ook als ik bijvoorbeeld geen gift zou krijgen net zo spannend en lief voor je!
Ik zie het als een soort toevoeging

🌈💋 JennaRose
Mooi gezegd meisje heb mij ineens wel geabonneerd op jou only fans en wat ik zie spreekt mij zeer hard aan even uitpluizen om mss binnenkort eens een date met jou te bekomen 💋
 
1x gedaan met een dame lingerie wezen kopen, welke ze daarna voor mij heeft gedragen, was een leuke ervaring.
Weet niet of ik het nog een keer zou doen. Voegt voor mij niet zo heel veel toe. De meeste dames die ik boek hebben van zich zelf al mooie lingerie. Daarnaast vindt ik om nog een keer 200-300 euro uit te geven beetje te veel van het goede.
geef dan liever een dikke fooi.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan