Recensie Linsey, Wognum 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1492

Vaste klant
Forumpionier
133
19/07/21
183
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wognum/573051-linsey
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tsja wat moet ik ervan zeggen? Kleine ontvangstruimte die niet al te gemakkelijk te vinden is. Er rommelig van binnen, ik ben blij dat ik maar voor een half uurtje had gekozen. Sex was voor mij wel prima, pijpen, beffen, tongzoenen en uiteindelijk lekker in missionaris het rubbertje volgespoten maar toch voor mij absoluut niet voor herhaling vatbaar. Minpunten toch wel dat ze rookt en ikzelf dat niet al te fris vind ruiken/proeven met het zoenen en de erg rommelig accommodatie die ergens achteraf ligt en lastig is te vinden.
 
Ik ben er laatst ook geweest, plek was makkelijk te vinden alleen klein stukje lopen. De ruimte was zeker rommelig maar daar kan je wel door heen kijken. Ze praat wel veel maar is zeker niet vervelend of onaardig. Ze heeft een heerlijk lijf en leuke kop en de sex was prima. Helaas dat is echt veel te snel klaar kwam door de zenuwen.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Langs geweest bij deze dame.

Even geappt en kon binnen de kortste keren langs komen.

Was een stukje lopen en wat zij zegt een discrete locatie te zijn.. alleen vind zelf dat het nogal opvalt haha.

Maar goed afgesproken alleen pzc met cim.

Ze heeft een prima gezicht voor haar leeftijd en is slank met een kleine b cup en kleine tepeltjes.

Geld overhandigd en ging liggen op bed. Zij kleede zich uit en begon met pijpen. Het pijpen was prima tot goed, maar zou er niet van klaarkomen. Zij pijpte ook niet diep of hard, dus voor het ruige werk moet je daar ook niet zijn.

Ik geloof ook dat ze moe werd en onder een smoes zei van: "Trek jezelf af, dat vind ik geil." mij aanspoorde om zo klaar te komen.

Ach prima, lees tussen de regels door en liet haar op haar knietjes zitten op de vloer, terwijl ik me aftrok en haar tong en mond mijn eikel streelden, likte en zoog.

Ik vroeg nog of ik anders over haar gezicht mocht spuiten en dat mocht, maar toen het moment daar was, stuurde ze het zo aan dat alles in haar mond verdween.

Mijn sperma werd in een tissue uitgespuugd en in een vuilnisbakje naast het bek gegooid.

Al met al prima om even een keer je zaad kwijt te kunnen.. zal ik snel weer komen? Denk het niet.

Had overigens wel het gevoel dat zij een (ex-)gebruiker is en had ook het gevoel dat zij wat had gedronken omdat ik wat alcohol dacht te ruiken..

Kan zijn dat ik het verkeerd heb, maar is wel het gevoel dat ik kreeg, niets ten nadelen van haar.

Aardige vrouw verder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan