WHEM Lira

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EDB74

Wandelaar
56
08/08/21
49
3
Enige tijd terug stond Lira op mijn verlanglijstje. Ze reist België en ik denk ook andere landen rond. Als ze aanwezig is => www.redlights.be/profiel/lira-9 Voor mij is dit de grootste slet die ik ooit bezocht heb. Er is duidelijk een hoek af. Haar tarief is 120€ en dan kan alles. Binnengekomen danst ze rond jou en kleed ze je uit. Tijdens dat dansje zat ik al met mijn vingers in haar kut en kontje, verder lekker kunnen tongzoenen wat ze allemaal kon appreciëren. Het bed op verder met haar kut een kont gespeeld alsook wat dildo´s erin gestopt. Terwijl ik daar bezig was pijpte zij me diep en likte ze mijn kont uit. Dan overgegaan tot neuken, direct gekozen voor anaal maar wel met condoom, zonder mag ook maar lees verder. Vlot erin en na wat geneuk de bedoeling condoom eraf en op haar klaarkomen maar dat mocht niet, ze wou tot de laatste druppel in haar mond en ik denk dat ze het ook nog doorgeslicht heeft.

Wel opgelet, op nzcforum gelezen dat ze een soa doorgeven zou hebben en dat ze dit zelf behandeld heeft theekruiden.

Voor mij de grootste slet ooit bezocht maar wees voorzichtig. Ik droom er nog over maar durf ze voorlopig niet te bezoeken.
 
Inderdaad daar is wel een hoek af.Ze kan u fameus opgeilen met haar dansje.Je moet echt opletten of anders duwt ze hem er gewoon zonder condoom in. Vond wel een leuke ervaring elke keer.
Ik heb nog grotere sletten bezocht Diana Elsene.Wat is daar gezien en meegemaakt hebt daar gaat er geen een kunnen overtreffen!!
 
Ben er ook een jaar geleden eens bij geweest. Inderdaad een wat vreemde vogel.

Ben ook 100% zeker dat ze een soa heeft, maar als je met condoom werkt lijkt het me wel nog oke te zijn om er gezond terug weg te gaan. :)

Bij het anale gedeelte bleef ze wel op haar buik liggen, zodat je niet echt diep kon stoten, of hebben jullie dat niet gehad?
 
Neen neen helemaal niet.
Is Braziliaans en ook iets voller.
Als je nog op hookers kan staat ze heel uitbundig beschreven ook op youppie.net kan je zeker wat vinden over haar.
Zal wel Daiana zijn.


denk niet dat ze in België is momenteel
 
Ik heb deze dame 1 keer bezocht, een aantal jaar geleden reeds, maar dit doe ik nooit meer. Ik had echt de indruk dat ze 'onder invloed' was, er was in elk geval geen enkele vorm van communicatie mogelijk. De ervaring was aanvankelijk enorm geil, maar ... Op het bed had ze een condoom klaargelegd en ik was die van plan te gebruiken, maar plots had ze mijn penis in haar geduwd. Ik heb onmiddellijk de afspraak beëindigd en heb een paar maanden in onzekerheid geleefd, tot uit een test bleek dat ik gelukkig negatief was. Of ze een soa heeft/had, weet ik niet, maar eigenlijk kan dat niet anders als ze op deze manier werkt....In haar badkamer had ik na de date heimelijk gekeken of er toevallig geen hivremmers stonden. Niets gezien, maar als ik hier lees dat ze haar soa met theekruiden behandelt, dan tsja......
 
Ik vind haar top, mijn lul stak ze ook lekker zonder in haar kutje, heb alle 3 haar gaatjes volgespoten, geilste ervaring ooit
Waarom gaan jullie ervan uit dat ze een soa heeft?
 
Ik heb haar in de tijd nog bezocht in Geraatdsbergen. Ik doe enkel aan save sex. Pijpen zonder condoom is nog ok voor mij. Maar wat ze deed na het voorspel, hem plots zonder condoom in haar foef steken, was absoluut een no go voor mij!!! Doet ze dat bij iedereen zo???
Nadien heb ik het mij serieus beklaagd, want ik had maar liefst 2 soa's door haar opgelopen (chlamidia en gonnoroe), dank je wel!!! Haar daar achteraf nog mee geconfronteerd, en deed er zeer lachwekkend over...nooit meer voor mij!!!
Mijden als de pest!!!! Tenzij je graag met een soa rondloopt.
 
Ik heb haar in de tijd nog bezocht in Geraatdsbergen. Ik doe enkel aan save sex. Pijpen zonder condoom is nog ok voor mij. Maar wat ze deed na het voorspel, hem plots zonder condoom in haar foef steken, was absoluut een no go voor mij!!! Doet ze dat bij iedereen zo???
Nadien heb ik het mij serieus beklaagd, want ik had maar liefst 2 soa's door haar opgelopen (chlamidia en gonnoroe), dank je wel!!! Haar daar achteraf nog mee geconfronteerd, en deed er zeer lachwekkend over...nooit meer voor mij!!!
Mijden als de pest!!!! Tenzij je graag met een soa rondloopt.
Tja wat zou daar van waar zijn.
Gisteren account aangemaakt direct negatieve post.
Dame is op de moment ook niet beschikbaar.
Voor mij top madam i like.
Tja en van soa's heb ik geen last die alles met cd.
Maar ja meerdere willen bare,tja dan moeten ze de gevolgen ook maar dragen.
Op dame steken is makkelijk maak bij begin duidelijk dat je met cd wil.
Nog nergens problemen ondervonden.
 
Ik heb haar in de tijd nog bezocht in Geraatdsbergen. Ik doe enkel aan save sex. Pijpen zonder condoom is nog ok voor mij. Maar wat ze deed na het voorspel, hem plots zonder condoom in haar foef steken, was absoluut een no go voor mij!!! Doet ze dat bij iedereen zo???
Nadien heb ik het mij serieus beklaagd, want ik had maar liefst 2 soa's door haar opgelopen (chlamidia en gonnoroe), dank je wel!!! Haar daar achteraf nog mee geconfronteerd, en deed er zeer lachwekkend over...nooit meer voor mij!!!
Mijden als de pest!!!! Tenzij je graag met een soa rondloopt.
Is het allang geleden dat je die soa's heb opgelopen (dit jaar???) .
Bedankt alvast voor je antwoord
 
Op hookers stonden er ook lovende recensies van deze dame, en anaal zonder condoom klonk als hemelse muziek in mijn oren, maar ik ben eigenlijk blij dat ik niet die stap heb genomen. Een SOA oplopen is echt het laatste wat ik wil....
 
Ik ben daarstraks langs geweest in een mooi hotel in Brugge. Wat een geile griet. Had geboekt voor een uur en heb haar daarvan 3 kwartier in haar kont gebeukt zonder dat ze een kik gaf. Van haar kont in haar mond naar haar kut, foto's nemen en video's maken, allemaal geen probleem.👍
 
Ik ben daarstraks langs geweest in een mooi hotel in Brugge. Wat een geile griet. Had geboekt voor een uur en heb haar daarvan 3 kwartier in haar kont gebeukt zonder dat ze een kik gaf. Van haar kont in haar mond naar haar kut, foto's nemen en video's maken, allemaal geen probleem.👍
Alles zonder? Deze dame is voor zeer veel te vinden en dat spreekt me zeer aan, maar de keerzijde van de medaille is dat dergelijke bezoekjes met een gezondheidsrisico komen...

Momenteel geen advertentie actief op RL trouwens
 
Alles zonder? Deze dame is voor zeer veel te vinden en dat spreekt me zeer aan, maar de keerzijde van de medaille is dat dergelijke bezoekjes met een gezondheidsrisico komen...

Momenteel geen advertentie actief op RL trouwens
Klopt heeft haar advertentie blijkbaar verwijderd, ze stond deze middag nog online.🤔 Heeft waarschijnlijk zere kont🤣🙈
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan