Recensie Lis, Etterbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Headset

Wandelaar
42
07/09/25
34
20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lis-sexy-latina-2.html
Totale kosten (in euro)
100 + 50
Vorige week eens op bezoek geweest bij deze dame, Lis in Etterbeek.

Ik had ze al enkele keren gestuurd, maar kreeg nooit echt respons, of bij het stellen van een tweede vraag, was het radiostilte :geek:

Toch ben ik blijven volhouden, vooral omdat "iets" in haar mij aansprak. Haar borsten leken op foto voor mij perfect, dus vooral dat wilde ik eens van naderbij bekijken / voelen.😁

Vorige week legde ik nog eens contact, en kreeg antwoord. Ik stelde een bijkomende vraag, en kreeg zowaar een antwoord !😲
The game was on !
Afspraak gemaakt, 30 minuutjes met anaal gevraagd.:devilish:
100€ voor de 30 minuten, 50€ extra voor anaal.

Het adres dat ik doorkreeg, was voor mij gekend. Over de dame die ik toen daar bezocht heb, heb ik hier al geschreven, en die ervaring was middelmatig.:sneaky:
Ik wist dus in welk gebouw / studio ik ging terecht komen. Proper, met douchevoorziening. Parking in de straat zelf of aanpalende straten.

De trap op, en daar stond Lis. Zéér vriendelijk, zéér hartelijk, échte foto's die volledig overeenstemmen met de werkelijkheid zo blijkt. Ze is niet "afgetraind" met een sixpack bijvoorbeeld, maar ze heeft ook geen kg teveel ( max 500gram 😁 ) Een normale vrouw, zeker niet klein, met normale vormen. (y)

Haar borsten zijn wat mij betreft de perfectie qua gevoel en grootte. :love:
Ik ben niet zeker, maar ik denk dat ze ook haar billen heeft laten bewerken.

Het eerste ( en overigens enige mogelijke ) struikelblok - voor mij althans - kwam wel boven, met name de communicatie. Ik spreek geen Spaans, zij uitsluitend Spaans, met een zéér beperkte kennis van het Frans en Engels. Dan kan je je de vraag stellen wie de berichten beantwoord... of ze doet alles met een translator...
M.a.w.: Indien je de Spaanse taal niet machtig bent, vergeet het dan om er een gesprek mee te voeren.

Eerlijk gezegd kon me dat geen fluit schelen. Ik kwam niet om te praten, maar om te neuken.😁
Douche genomen, en bedje op. Daar kreeg ik een goede PZC. Gevarieerd, met spuug. Heb ik er al betere gehad ? Zeker. Heb ik er al slechtere gehad ? Zeker.
Ik geef ze hiervoor net iets meer dan gemiddeld.

Ze stelde zelf voor om te neuken ( MC ) na enkele minuutjes pijpen.

Ik stemde in , en ze vroeg me of ik eerst haar kutje wilde proberen of meteen anaal. Ik voelde dat ik een slechte dag had en het niet lang ging kunnen uitzingen, dus zei ik dat het meteen anaal mocht. Ze vond dat allemaal ok, en kwam in cowgirl op mij zitten. Ze begon me af te rijden en ging er meteen stevig tegenaan.

Hoe laat het was, wist ik dan al.... Ik heb ze nog tegengehouden en even getemporiseerd - gelukkig maar ! 😅

Ik stelde zelf voor om dan in doggy te gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Een tweede adem vond ik , en heb toch enkele minuten in haar kontje gereden - heerlijk. Ze vingerde zichzelf ook, en ik hielp haar natuurlijk met plezier !

Een stevige ejaculatie volgde. Ik had de indruk dat ze het jammer vond dat het al voorbij was, maar dat kon ik me ook ingebeeld hebben😅

Besluit : Vriendelijke en knappe dame, waarbij het ( voor mij ) onmogelijk is om mee te praten, maar écht wel lekker (anaal) te neuken.
Ik geef dan ook geen beoordeling op intiem, aangezien ik enkel PZC en anaal MC gedaan heb.

Keer ik terug ? Zeker !

Terug
Bovenaan Onderaan