Recensie Lisa, Amstelveen 2,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Klomklommer

Newbie
18
16/11/21
28
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8204076-lisa https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5043515-lisa
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmorgen langsgewipt bij Lisa.
Lisa is een Italiaanse jonge meid van 21 die pas net begonnen is met werken in deze branche.

De foto's zijn (uiteraard) iets te veel glamour maar ze heeft een prachtig koppie en een lekker figuur.
Een echte muffintop met dikke tieten.

De sex was prima, niet bijzonder. Lisa is nog wat verlegen dus er komt weinig geluid uit wanneer je dr niet op haar gemak stelt. Beginnersfoutjes als te veel glijmiddel heb ik even voor lief genomen en ik denk dat ze met wat ervaring en praktische tips er wel komt.
Pijpen is aan de slappe kant maar zoenen en intimiteit zit zeker goed. Ze vindt het ook nog wel spannend om initiatief te nemen.

Conclusie: mollige kleine meid met een prachtig koppie die nog wat vlieguren moet maken om uit te groeien naar meer dan de voorlopige 6.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5043515-lisa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest voor mijn eerste bezoek aan Lisa.
Een leuke jonge meid met een lekker figuur en @Doktertje een lekkere stevige kont.
Ze ontvangt in een net appartement gekleed in een lingerie setje.

Zoals de recensie hierboven al benoemde is ze nog wat verlegen (was mijn 2de keer pas een dame van plezier) wat mij totaal niet stoorde.

Na de betaling te hebben gedaan en extra's besproken begon ze meteen volop met tongzoenen om het ijs te breken.
Tijdens het zoenen begon ze me broek open te maken om al te beginnen met het aftrekken.
Hierna doorgaan naar het pijpen en standje 69. tijdens het beffen kwamen een paar geluidjes van haar.
Daarna condoom eromheen en cowgirl positie om tijdens het rijden door te gaan met zoenen.
Wat voor mij een heerlijke combinatie was.
Toen ik voelde dat ik bijna klaar was ging ze gewillig op haar knieen zitten aan het rand van het bed en me gulzig aankijken terwijl ik op haar gezicht klaar kwam.

Daarna nog even op bed gelegen om te zoenen en te praten over de steden waar we geweest zijn.
Voor mij was dit een prima 2de ervaring met een dame.
Wel nog even gevraagd hoelang ze blijft. tot eind van deze maand maar komt in de zomer weer terug naar nederland
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5043515-lisa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tja. Wat moet ik hier nu gaan zeggen na voorgaande, toch min of meer positieve, berichten. Smaken verschillen en perceptie is verschillend. Daar is geen speld tussen te krijgen.

Ik ben voor het eerst bij Lisa geweest. En ik kan de conclusie alvast geven, dat scheelt de snelle lezer een beetje tijd: herhalingsgevaar is 0 voor mij.

Lisa reageerde snel op mijn bericht en ze had tijd. Ik ben richting Amstelveen gereden, waar ze ontvangt op een studentencampus. Ik ga er eerlijk gezegd bijna vanuit dat ze tussentijds is verhuisd want dit was bepaald geen net en schoon appartement. Ik zag een Dyson staan maar ernaast/omheen lagen enorme stofnesten. Ik had thuis al een douche genomen dus dat hoefde niet. En ze begon er ook niet over……..

Zelf had Lisa iets langs aan dus ik kon haar moeilijk zien. Het was ook vrij donker. Ze heeft wel een leuk en lief gezicht maar toen ik eenmaal binnen was en ze zich uitkleedde zag ik dat ze toch wel erg "volslank" was. Ik ben toch maar gebleven vanwege hoge nood en ik dacht laat ik het een kans geven. Qua smalltalk kan ik zeggen: Daar doet ze niet aan. Als je zelf niet een beetje een gesprek op gang brengt ontstaat er al snel een ongemakkelijke stilte.

Dan de "actie" zelf. Zoenen doet ze best goed. Helaas volgt er weinig initiatief. Ik ben op een gegeven moment op bed gaan liggen waarop ze een condoom pakte en glijmiddel. Het is dat ik er zelf over begon, anders had ze pijpen gewoon overgeslagen. Had ze dat ook maar gedaan want wat er toen volgde sloeg eerlijk gezegd helemaal nergens op. Ik ben geen Ron Jeremy qua geslacht, toch was alleen het topje voor haar genoeg…….

Ik heb het maar afgekapt en ben overgegaan tot de daad. Het condoom werd er even om gejast. En dat was vrij letterlijk, het ging met bizar veel ongemaK en geweld. Sommige vrouwen denken dat zo'n voorhuid vastzit met beton denk ik. Maar goed. Condoom erom, ze ging op me zitten en liet mij verder het werk doen. Daarna nog 2 standjes afgewerkt maar het was allemaal dusdanig passief dat ik er maar een eind aan heb gebreid en zo snel mogelijk mijn biezen heb gepakt.

En omdat ik ook geen zin meer had het initiatief te nemen voor een verdere interactie, liet ik het ongemak dat zij weer liet ontstaan door niets te zeggen maar gewoon voor wat het was.

20 min later stond ik buiten. 100 euro lichter (en iets anders dat leeg was) maar ik kijk er niet bepaald op terug als iets wat ik nooit zal vergeten…..

Hygiene heb ik onvoldoende gegeven. Ze biedt geen Douche aan uit zichzelf en als ik eerlijk ben had ik niet het idee dat ze er zelf ook na iedere keer onder springt, getuige het feit dat ze zich gewoon weer aankleedde waar ik bij was. Ik heb ook geen douche genomen voordat ik weg ging omdat het zo ranzig was dat ik het idee had dat ik er alleen maar viezer van zou worden.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vriendelijke meid maar kan mij vinden in de recensie boven mij.
Rimt wel erg lekker en haar hele gezicht kunnen onderspuiten maar al met al niet voor herhaling.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Laat ik het zo zeggen, na mijn recensie op kinky heeft ze recensies uitgezet...
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8204076-lisa
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aangelokt door de foto's heb ik Lisa bezocht. Ik vond het allemaal maar matig.

Ze is een stuk voller dan de foto's doen vermoeden, en "mollig" is een understatement. Eigenlijk is ze gewoon behoorlijk dik met een flinke buik. Dik kun je niet (meer?) selecteren in het formulier, verder dan "stevig" kom ik niet?

Ik betwijfel ook of ze echt 21 en nieuw is, ze is behoorlijk geroutineerd, ook in het afspreken. (Locatie krijgen, en daar pas het definitieve appartementnummer, foto van de locatie die na 1 keer bekijken automatisch verdwijnt, dat soort truuks.) Dat is prima, is voor haar veiligheid, maar een groen amateurtje is ze niet. Ik denk eerder dat de foto's van haar zijn toen ze 21 was, maar dat is toch wat jaartjes en vooral veel kilo's geleden.

Tijdens de afspraak zelf was het ook allemaal erg routineus. Praten doet ze bijna niet, steeds hetzelfde zoentje, tongzoenen niet (bij mij in elk geval). Pijpen merkte ik eigenlijk weinig van, ik voelde gewoon amper wat. Intiem ook een paar standjes op routine en klaar. Lingeriesetje bleef aan. Vingeren en beffen liet ze toe, maar het lijkt meer alsof ze het toestaat dan dat ze er plezier in heeft.

Nou ja, het zal de beroemde klik wel zijn, of in dit geval gebrek daar aan.

Was het heel slecht? Nee, vooral matig. Ziet ze er slecht uit? Nee, ze ziet er best aardig uit, en ze was een paar jaar geleden vast een head turner. Maar de dame van de foto's is ze echt niet meer, veel voller gezicht en voller lichaam met een behoorlijke buik. Niet wat ik verwachtte op basis van de foto's.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenavond bij Lisa geweest. Moest behoorlijk zoeken want ze het een kamer ********. Veel gebouwen met slechte nummering.
Aangekomen deed er een kleine leuke verschijning open.
Na een tijdje te hebben gepraat op een 1-persoonsbed in een lekkere vrijpartij beland.
Bij het pijpen heb ik regelmatig aanwijzingen gegeven wat ze prima oppakte. Ze is duidelijk nog onervaren maar dat lijkt me logisch. Ze doet dit pas sinds kort en is nog jong, 21.
Ik heb haar uitgebreid liggen beffen waar ze stilletjes van ligt te genieten. Geen luid gekreun maar zachte geluidjes. Een vinger in haar kutje en kont erbij maakte dat ze klaarkwam.
Ze tongt heerlijk en kijkt je lief aan.
Wat een borsten! Groot, rond en zacht.
Ja, ze is wat aan de maat maar ze kan het goed hebben.
Na elkaar uitgebreid te hebben verwent is ze op me gaat zitten en heeft ze me erg lekker klaar geneukt terwijl ze ondertussen haar kutje bleef masseren .
Er was geen glijmiddel nodig want ze is nat genoeg.
Prima date met een leuke, aardige lieve meid die bovendien heel prima engels spreekt.
Over een week of twee gaat ze weer naar Sicilie want daar woont ze.

//Edit mod: Iets te specifiek over locatie --> aangepast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De advertentie van Lisa bestaat niet meer (niet offline, maar verwijderd). Toch is de nieuwe advertentie al sinds december 2022 actief. De profielfoto op Whatsapp matcht inderdaad niet. Ik denk dat Barbie Girl zich nu Lisa noemt en de foto's gejat heeft
 
De advertentie van Lisa bestaat niet meer (niet offline, maar verwijderd). Toch is de nieuwe advertentie al sinds december 2022 actief. De profielfoto op Whatsapp matcht inderdaad niet. Ik denk dat Barbie Girl zich nu Lisa noemt en de foto's gejat heeft
Ga een heel stuk met je mee. Alleen zijn dit wel nieuwe foto's van haar. De vorige advertentie waren andere foto's maar wel dezelfde dame. De vraag is dan waar komen die foto's vandaan als ze gejat zijn.
 
Upload eens een foto op tineye. Als hij ergens op het net staat gaat tineye hem wel vinden.

//Mod edit: Misschien kunnen heren die haar eerder bezocht hebben bevestigen dat de dame van de link uit #13 inderdaad de dame van dit topic is? Indien ja, passen we de link aan in #1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan