Recensie Lisa, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Stamgast
344
29/03/22
246
28
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7243234-lisa
Totale kosten (in euro)
250
Lisa stelde zich voor als Loui, haar advertentie trok direct mijn aandacht. Leuke fotos, niet te gek, of gemaakt. Dus contact werd al vorige week gelegd.

Vrijdag machten onze agenda's niet maar gisteravond kwam het toch tot een afspraak voor de ochtend. Op tijd aangekomen werd ik naar binnen geloodst in haar appartement in Noord dat ze volgens mij deelt met Alice.

Binnengekomen kreeg ik wat te drinken aangeboden en werd onder een praatje pot de financiële plicht voor een uur voldaan. Douchen en het feest kon beginnen...

De recensie op kinky die er reeds stond nam ik met een korreltje zout en terecht zo zou blijken. Lisa is zeker iemand die een gfe geeft maar miste het tongzoenen wel. Wellicht kwam dit door mijn stoppelbaard.

Pijpen geschiedde met jasje eromheen maar was verder van prima kwaliteit. De sex in diverse standjes was ook prima. Hier viel op datze lenig is. Lekker mijn ding kunnen doen zeg maar...

Ze is echt wel een leuke dame om te zien en de fotos in haar zwart witte jurkje zijn het meest representatief. Haar Engels was opmerkelijk goed voor deze 25 jarige.

Tweede rondje werd een herhaling van de eerste en na een douche afscheid genomen. Ze is er tot de 25e

Ga ik nog eens terug? Kan, weet het nog niet..

Terug
Bovenaan Onderaan