ja en neen!!!!
vorige week adverteerde ze in Tielt. Ik was er in de buurt en had zin. Wat doe je dan....
RL, Tielt, pijpen zonder...
prachtige kont...
vlotte afspraak in nl via WA
daar toegekomen mij aangemeld via WA, geen reactie, op de deurbel geduwd, deur open, totaal andere meid vraagt voor wie ik kwam. ik antwoord ''Lisa'' ( staat zo in haar advertentie) "hier geen Lisa". ik tover vlug haar advertentie en toon dit....
Momentje,deur dicht, 5 min staan schilderen aan de deur...
normaal vertrek je dan...maar
na wat gestommel deur terug open door een lieftallige dame die wel de dame van de advertentie kon zijn!!!
Met haar naar boven waar ik vraag om mij wat te verfrissen.
Een aftandse douche met warm water is mijn deel.
Ik stond versteld van haar mooie borsten en lijf, het rubbertje lag wel al klaar, pijpen zonder was een utopie. maar wat kan zij pijpen!!!! sensueel, diep en ze geeft een Nilfisk het nakijken!!! Het mocht iets langer duren , maar dan was ik zeker direct gekomen....
Dan haar klitje onder handen, ik bedoel tong genomen. eerst was er weinig enthousiasme maar na een tijdje begon ze met haar heupen mee te werken. ze werd heerlijk nat en voelde haar komen, ze kwam spuitend.... en verontschuldigde zich(wat niet hoefde)
Ik stond bloedgeil haar kutje drupt nog na terwijl ze mij begint te masseren. Ik wil nog wel eens terug want ben niet meer in haar kutje geraakt...
Van Russisch of Nederlands komt wel niets in huis. het is een rasechte spaanse hete meid.
Achteraf toch blij dat ik gebleven ben