Lisa, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josgheysen

Wandelaar
54
15/06/23
110
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/1h-lisa.html
Totale kosten (in euro)
250
Lisa haar manier van werken was op het eerste zicht wel anders, doordat ze graag heeft dat je jezelf even voorstelt met een foto. Voelt een beetje als de omgekeerde wereld, maar bon, ze was op foto totaal mijn ding, dus toch de gok gewaagd.

Antwoord gekregen, wat gepraat over de mogelijkheden. Ik ben tegenwoordig wat in een kinky mood, maar Lisa zei eerlijk dat dat haar ding niet is, wat ik wel apprecieer. Ik kon het toch niet laten en dan toch gewoon gezegd dat ik wou langskomen voor the usual/gfe ervaring.

Eenmaal daar aangekomen was ik aangenaam verrast, ze is echt compleet het meisje vanop de foto's. Ze zou zo passen op de UA of AP hogeschool. Girl next door ten top.
Vervolgens betaald en ons op bed gelegd. Wat ge(tong)zoend en verder gespeeld. Ik snap echt wel dat kinky dingen niet haar ding zijn, ze is echt een hele lief meisje. Heel sensueel, zorgzaam, zat heel m'n lichaam kusjes te geven vooraleer ze me begon te pijpen, en wat ik haar vroeg om te doen zou totaal niet bij haar passen.

Intiem lukte jammer genoeg niet, ik heb een 50/50 kans dat ik em niet recht krijg met condoom aan, en vandaag was zo een van die dagen. Dan manueel gespeeld, en vervolgens de data vervolledigd met een massage en een leuk gesprek.

Kortom, voor mij was dit echt de definitie van GFE, met een leuk Belgisch meisje zoals er niet veel meer zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan