WHEM Lisa Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stouterd89

Newbie
Forumpionier
22
23/07/21
3
Voor Corona 1 keer bij haar geweest, ze is wel ouder dan de ad aangeeft maar dat is vaker zo. Leuke date gehad, lekker lichaam en ze voelt goed strak aan. Zou haar zeker nog eens bezoeken.
 
tongzoenen stelt niet veel voor, maar pijpen doet ze zonder, lekker diep met veel slijm, je mag ook in haar mondje klaarkomen. met bijbetaling mag je haar ook zonder condoom neuken. ze is wel lekker strak.
 
Heb Lisa een keer of 3 bezocht, de eerste 2 keer waren prima en erg lekker. PZC met klaarkomen in dr mond en nadat ze me weer hard had gemaakt nog diverse standjes gedaan en lekker in haar (met condoom) klaargekomen. Ik heb nog nooit iets gehoord van haar over dat ze NZC doet, dus heb daar geen oordeel over.
De laatste keer viel het wat tegen (iets meer als een week geleden). Misschien had ze slechte dag?
Maar er was nu niks mogelijk alleen maar vlug even afwerken terwijl ik voor een uur had afgesproken ook klaarkomen op gezicht was niet meer mogelijk helaas.... Misschien ga ik later nog een keertje proberen maar afgelopen keer was wel een afknapper
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan