WHEM Lisa Beek & Donk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze adverteerd eigenlijk altijd met eindhoven, maar je weet maar nooit.

Er zijn recencies over haar voorheen met de naam cassie of cassy.
Geloof redelijk gemiddeld.

Wat ik weet had ze een vaste afwerkplaats aan de rand van e'hoven. Of er een vriendje bij is weet ik niet. Zelf geen ervaring mee, ze blokkeert nogal snel als je haar niet bevalt. Geeft niks, de keuze is reuze
 
Deze adverteerd eigenlijk altijd met eindhoven, maar je weet maar nooit.

Er zijn recencies over haar voorheen met de naam cassie of cassy.
Geloof redelijk gemiddeld.

Wat ik weet had ze een vaste afwerkplaats aan de rand van e'hoven. Of er een vriendje bij is weet ik niet. Zelf geen ervaring mee, ze blokkeert nogal snel als je haar niet bevalt. Geeft niks, de keuze is reuze
Dan zou je der wel niet met respect hebben behandeld ze weet heel goed wat ze waard is namelijk en heeft goede normen en waarde is zelf heel eerlijk respectvol en direct dus dat verwacht ze ook terug
 
Ik behandel elke dame met respect. Jou bericht klinkt wel erg hoog van de toren, of aandelen met haar….

Benieuwd naar een paar verse reviews van andere mannen.

Misschien nog 'ns probeer met m'n nieuwe nummer.

Al moet ik wel zeggen dat ik niet ga video bellen, vindt het te riskant met screenshots e.d.
 
Ik behandel elke dame met respect. Jou bericht klinkt wel erg hoog van de toren, of aandelen met haar….

Benieuwd naar een paar verse reviews van andere mannen.

Misschien nog 'ns probeer met m'n nieuwe nummer.

Al moet ik wel zeggen dat ik niet ga video bellen, vindt het te riskant met screenshots e.d.

Voor zover ik weet hoef je ook niet perse te videobellen met der heb ik ook niet gedaan. ze stuurt alleen geen foto's met gezicht vanwege haar privacy weer dus als je haar face wil zien zou je toch echt even moeten bellen, maar ze heeft een mooi koppie kan ik je zeggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan