Recensie Lisa, Breda thuisontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob@nb

Vaste klant
Forumpionier
161
02/07/21
191
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/2357691-lisa
Beauty & Brains

Eindelijk weer eens een fantastische belevenis. in één woord SUPER !!!

De advertentie liet al een heel mooi plaatje zien , maar ik verwachte dat dit (weer eens) tegen zou vallen wanneer ik haar in werkelijkheid zou zien. Niets is minder waar: ze is echt een prachtig plaatje met de juiste vormen op de juiste plek met een beetje hulp (borsten) maar echt een prachtige kont.

Contact via WhatsApp ging makkelijk en snel en ik kreeg meteen het adres door: in het centrum van Breda. Ze ontvangt in een mooi appartement met een zeer goed douche en airco.
Prijs was scherp (€150) en ik heb geen extra's hoeven te betalen.

Bij het aanbellen werd de deur opengedaan en stond ik oog in oog met een prachtige Zuid-Amerikaanse vrouw. Snel een tongzoen als ontmoeting en daarna kort een praatje gemaakt waarbij duidelijk is dat deze dame absoluut niet dom is. Snel gedoucht en daarna op verzoek een stevige massage gehad: Zalig.
Vervolgens een uitgebreide pijpbeurt en daarna heb ik haar mogen beffen. Ik was de eerste klant van de dag en dat heb ik gemerkt 😝.
Daarna pijpen, cowgirl en doggy om vervolgens op haar borsten klaar te komen.

Werkelijk een fantastische date en ze dendert dan ook meteen mijn top 3 binnen. Volgens mij moet je als wandelaar wel een idioot zijn als je van haar niet kunt genieten. Zij straalt gewoon sex uit.

Herhalingsgevaar is groot en ik zal zeker weer met haar afspreken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan