WHEM Lisa, curved milf Gilze

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er vanavond geweest, is echt de dame van de 5e foto, leeftijd klopt wel, ook curvy en knap snoetje. Omdat er nog geen reviews waren maar gekozen voor een half uur, maar heb het me niet beklaagd. Tongzoenen doet ze enkel bij goede hygiëne en bepaalt ze ter plekke en je merkt dat ze er zelf ook van geniet. Tongzoenen was goed, pijpen ook zeer goed en diep.
Verder heeft ze nog bovenop me gezeten en flink met haar poes over mijn stijve gereden terwijl ik haar lekkere tepels op haar grote borsten kon zuigen en kneden.
Aan neuken zijn we niet meer toegekomen omdat ik al klaarkwam net nadat ze van me af was gerold. Het is gewoon een Nederlande dame, die ook nog een goede babbel heeft, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Ze ontvangt af en toe in het gekende hotel en dan enkel op zondag,
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag afspraak gemaakt met haar voor vanavond, haar half uur op voorhand geappt dat ik onderweg was, kwartier voor de afspraak krijg ik appje terug dat er een klant bij haar is die een paar uur heeft bijgeboekt 😩.
Haar terug geappt dat ik dit niet netjes vind en ik niet voor niets een afspraak had gemaakt, maar dit lapt ze gewoon aan haar laars.....

Dus ze is wel lekker, maar niet betrouwbaar....... doe er je voordeel mee.....
 
Zondag geweest bij deze heerlijke milfje😋 voor 2 uur.
Ben lekker in de watten gezet door een overheerlijke pijpbeurt (deepthroat) s mij zeeeer goed bevallen.
Daarna heb ik haar In verschillende standjes door de kamer genomen.
En ik hoefde me eigen absoluut niet in te houden
4 X klaar gekomen waarvan een x op haar grote borsten.
En wat kan ze spuiten zeg.
We hebben de matras moeten omdraaien hahaha🙈
Een zeer geile meid die echt plezier heeft en dat laat merken ook
Het was een heerlijke ervaring
Hygiëne is zeer hoog bij haar en dat merk je en dat ruik je..
Zeer gezellige meid heb echt een leuk gesprek mee gehad en ben van plan om snel weer te boeken.
Zeer zeker een aanrader!
 
Zondag geweest bij deze heerlijke milfje😋 voor 2 uur.
Ben lekker in de watten gezet door een overheerlijke pijpbeurt (deepthroat) s mij zeeeer goed bevallen.
Daarna heb ik haar In verschillende standjes door de kamer genomen.
En ik hoefde me eigen absoluut niet in te houden
4 X klaar gekomen waarvan een x op haar grote borsten.
En wat kan ze spuiten zeg.
We hebben de matras moeten omdraaien hahaha🙈
Een zeer geile meid die echt plezier heeft en dat laat merken ook
Het was een heerlijke ervaring
Hygiëne is zeer hoog bij haar en dat merk je en dat ruik je..
Zeer gezellige meid heb echt een leuk gesprek mee gehad en ben van plan om snel weer te boeken.
Zeer zeker een aanrader!
Bij mij gaat bij deze post mijn reclame alarm af…. Ik vermoed dat het door de dame zelf is geschreven…
 
Volgens mij ben je best paranoïde 😂 ik schrijf gewoon mijn verhaal gappie,wat jij ermee doet is jou pakkie aan. lachwekkend dit heb me eigen vandaag geregistreerd en nu al een rare opmerking hahahha tjonge jonge
Je review komt anders behoorlijk over als "reclame". alles is fantastisch, niets op aan te merken. Geen enkel puntje van kritiek. Nu kan het best zo zijn dat dit je eerste DVP ervaring en een wereld voor je open gaat, en je dit gelijk wilt delen met de rest van de wereld op dit forum. Maar die kans acht ik niet zo groot. Een 100% positieve post door iemand die op hetzelfde moment het account aangemaakt heeft, is zeer verdacht.
 
Zondag geweest bij deze heerlijke milfje😋 voor 2 uur.
Ben lekker in de watten gezet door een overheerlijke pijpbeurt (deepthroat) s mij zeeeer goed bevallen.
Daarna heb ik haar In verschillende standjes door de kamer genomen.
En ik hoefde me eigen absoluut niet in te houden
4 X klaar gekomen waarvan een x op haar grote borsten.
En wat kan ze spuiten zeg.
We hebben de matras moeten omdraaien hahaha🙈
Een zeer geile meid die echt plezier heeft en dat laat merken ook
Het was een heerlijke ervaring
Hygiëne is zeer hoog bij haar en dat merk je en dat ruik je..
Zeer gezellige meid heb echt een leuk gesprek mee gehad en ben van plan om snel weer te boeken.
Zeer zeker een aanrader!

Hygiëne is zeer hoog bij haar, maar wel matras omdraaien😂😂

Red flag! Klopt niks van!
 
Dat iemand geen foto's van zichzelf er op zet, maar wel een reëel beeld geeft tot daar aan toe. Ze ziet er wel goed uit en de sex is ook ok, dus dat is het probleem niet, de betrouwbaarheid laat te wensen over. Dus je moet zelf de keuze maken of je het risico wil lopen dat je voor jan *** rijdt of niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan