Recensie Lisa, Gilze 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob_ZH

Vaste klant
234
25/01/22
281
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Naar aanleiding van dit topic https://www.girlsreview.nl/threads/lisa-curved-milf-gilze.30985/ deze dame onlangs bezocht.

Contact vooraf een beetje rommelig, dan weer snel reageren, dan weer stilte maar uiteindelijk een duidelijke tijd en locatie afgesproken. Ontvangst in het welbekende hotel, simpel naar de juiste kamer geloodst.

Lisa is denk ik iets ouder dan de leeftijd van haar advertentie maar ziet er goed uit. Ze is niet slank maar een vrouw met mooie vormen en heerlijke borsten. Even een douche en aan de slag, vol overgave tongen en later pijpen wat ze erg lekker diep en sloppy kan. Daarna condoom om en diverse standjes gedaan waarbij haar borsten fijn mee deinden met het ritme. Kortom, prima half uurtje beleefd!

Foto's die nu bij haar advertentie staan zijn van haar. Ze ontvangt alleen op zondag en op andere dagen staat haar advertentie uit.
 
Vanmorgen een berichtje gestuurd om een afspraak te maken. Kreeg snel een reactie en afspraak was zo gemaakt. Ik moest een berichtje sturen als ik er was en dan zou ik het kamernummer krijgen. Onderweg wat vertraging opgelopen en haar 10 minuten voordat onze date zou beginnen een berichtje gestuurd dat het 10 minuutjes later werd. Eenmaal aangekomen haar een berichtje gestuurd dat ik er was. Heb 20 minuten gewacht op een reactie en die moet nog steeds komen. Allebei de berichten hebben ook maar 1 vinkje. Helaas dus voor niks een uur heen en een uur terug gereden. Ik hoop dat ze er een goede verklaring voor heeft, maar voorlopig gaat ze bij mij op de zwarte lijst.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hollandse-curved-milf_8450323
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Paar weken geleden ook eens bij Lisa langs geweest. Contact verliep heel soepel via Whatsapp. Snel een duidelijke afspraak kunnen maken, waarna ze me eenmaal op de parkeerplaats via de telefoon snel naar haar kamer begeleidde. Het is inderdaad de dame van de foto's, maar waarschijnlijk wel iets ouder dan de leeftijd in haar advertentie.

Uiteindelijk samen op bed beland, waarbij ze vol overgave tongzoent. Ze heeft heerlijke borsten waar je lekker mee mag spelen en aan sabbelen. Daarna uitgebreid zonder condoom gepijpt, wat ze heel lekker en sloppy doet. Wilde haar daarna even lekker beffen, maar haar poesje rook helaas niet zo fris, dus daar ben ik snel mee gestopt. Wel jammer, aangezien ze zelf aangeeft hygiëne belangrijk te vinden en dat ze altijd fris en fruitig ruikt. Nou, niet echt dus! Daarom dus maar meteen een condoom om en haar lekker missio en doggy geneukt, waarbij ze lekker meedoet en haar borsten lekker meedeinen.

Voor en na de seks nog gezellig met haar gebabbeld, maar desondanks toch geen herhalingsgevaar voor mij. Had vooraf veel zin om eens een lekkere milf te neuken, maar haar ouder lijkend uiterlijk en tegenvallende hygiëne zorgen er voor mij voor dat het de eerste en laatste keer was.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prima date met Lisa gehad. Ontvangst is hier al beschreven; prima nette hotelkamer.

Ze pijpt absoluut voortreffelijk! Ik lag er zo van te genieten dat 't nooit tot de seks is gekomen. Heb d'r vervolgens nog wel effe lekker klaar kunnen beffen. Daarna nog effe lekker gebabbeld en even kunnen douchen. Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Ook ik ben bij Lisa geweest, snel contact gemaakt en zodoende naar het Zuiden gereden.

Bij binnenkomst ( mooie kamer) had ik een echte milf verwacht maar Lisa ziet er wel wat ouder uit dan dat je zou denken. Pijpen was voldoende maar helaas rook het daar beneden niet zo schoon. Het leek alsof ze net daarvoor iemand had en in de tussentijd niet had opgefrist.

Afin, condoompje erop en gaan! Nadat ik bijna klaar wilde komen gaf ze al aan dat het tijd is. Met een volle zak dus weer naar buiten gegaan.

Mevrouw is aardig maar voor mij zeker geen herhaling meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan