Recensie Tinaa, Gilze 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob_ZH

Vaste klant
235
25/01/22
283
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/gilze/1014778-tinaa#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij Tinaa op bezoek geweest op een bekende locatie in Gilze. Contact via de app verloopt soepel en je wordt zo discreet mogelijk naar haar kamer geloodst.

Bij aankomst trof ik de dame van de foto, slank figuur, dikke sili's en aantrekkelijk. Wel schat ik haar eerder 2e helft 30. Ze is van Hongaarse komaf maar woont in Limburg en spreekt goed Nederlands.

Ze is zeer hygiënisch en heeft een heel arsenaal aan producten in de badkamer liggen om zichzelf en haar bezoekers te verzorgen. Je merkt aan alles dat het professioneel aangepakt is met eigen beddengoed, stapels eigen gebruikte handdoeken en een apart bakje voor condooms.

Hoewel ze er alles aan doet om je een leuke tijd te laten beleven voelt het een beetje aan als bandwerk, zoenen was lekker maar niet veelvuldig, pijpen met condoom mechanisc en neuken was lekker met uitzicht op haar mooie borsten.

Kortom: een betrouwbaar adres maar voor mij ontbrak de vonk dus laat het bij 1x.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan