Recensie Lisa, DS-girls, Den Haag 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry_A

Vaste klant
132
29/05/22
86
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8213097-lisa
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Lisa is werkelijk een geweldige meid. Vrolijk, lief, zacht (als je wilt) en ik had echt een goeie klik met haar. GFE in de zuiverste vorm.
(Tong)zoenen was echt helemaal top.
Geen doggy gedaan maar lekker cowgirl, zodat ik haar gezicht kon blijven zien. Ze zag er heel tevreden uit, net zoals ik ongetwijfeld.
Ik zeg: gaan!
 

Lisa is werkelijk een geweldige meid. Vrolijk, lief, zacht (als je wilt) en ik had echt een goeie klik met haar. GFE in de zuiverste vorm.
(Tong)zoenen was echt helemaal top.
Geen doggy gedaan maar lekker cowgirl, zodat ik haar gezicht kon blijven zien. Ze zag er heel tevreden uit, net zoals ik ongetwijfeld.
Ik zeg: gaan!
Doet ze, voor zover je weet, ook aan extra's?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op basis van bovenstaande enthousiaste review een bezoek gebracht aan Lisa. Bij binnenkomst 80 euro afgerekend bij de gastvrouw waarna Lisa mij snel kwam ophalen. Ze wijkt nogal af van de foto's op de site en ook van de beschrijving klopt niet heel veel. Ze is eerder mollig dan slank, hoewel mollig misschien ook wat teveel gezegd is. Tegenwoordig hanteert DS de term superslank als het om slank gaat. Lisa heeft duidelijk meer rondingen dan het verhaal en de foto's doen vermoeden. Haar haar wordt omschreven als goudbruin. Ik noem dat donkerblond. Mijn eerste indruk was dat ze een uiterlijk heeft waar ik normaal aan voorbij zou lopen. Omdat ik toch al betaald had, besloot ik er maar het beste van te maken.

Terwijl ik een wasje deed aan de wastafel, was Lisa al uit de kleren. Ze spoelde haar mond met mondwater en bood mij ook een slokje. Amper gespoeld en ze begon mij ongeremd te tongen. Wauw! Mij slapjanus stond in een mum van tijd stijf van enthousiasme! Ze had hem nog niet eens aangeraakt zelfs...
Lisa blijkt een ontzettend positieve meid te zijn die in iedere klant een positieve kant ziet. Van de tijd die ze met de klant heeft maakt ze werkelijk ook iets moois. Duidelijk geen afwerkster, wel met oprechte aandacht voor wat ik prettig vind.
Toen maximale hardheid bereikt was, stelde ze voor bovenop mij te komen. Zonder glijmiddel ging hij haar warme lichaam binnen. Dat vind ik toch altijd het meest heerlijke moment! Je voel dan echt het binnenkomen.
In plaats van rechtop en op afstand te blijven, kwam ze lekker tongend op mij liggen. We wisselden een paar keer van positie met een kleine pauze om de oerknal nog even te kunnen uitstellen. In missio was er geen houden meer aan en knalde ik het condoom vol.

We hebben nog even nagebabeld tot het tijd was om te vertrekken. Ik had echt niet verwacht dat Lisa zo ontzettend lekker zou zijn. Op haar uiterlijk zou ik haar niet hebben gekozen maar haar karakter en ook haar vaardigheden maken dat ze meer dan goed. Voor de heren die van wat vollere dames houden is Lisa een 10+. Voor mij is skinny met een a of b cup voldoende.
Ik ben blij dat ik mijn eerste teleurstelling opzij heb gezet: Lisa heeft mijn verwachtingen meer dan overtroffen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie review, jammer dat die foto's bij hun altijd enorm bewerkt zijn.
Ja, bij mijn laatste bezoek zag ik tijdens het voorstelrondje nog eens goed het verschil tussen foto en werkelijkheid.
Maar ja, bij elke reklame worden de zaken mooier voorgesteld dan ze zijn.. Ik heb gelukkig altijd de keus (ook bij andere privehuizen) om af te haken en dat heb ik dan ook al meer dan eensgedaan
 
Op basis van bovenstaande enthousiaste review een bezoek gebracht aan Lisa. Bij binnenkomst 80 euro afgerekend bij de gastvrouw waarna Lisa mij snel kwam ophalen. Ze wijkt nogal af van de foto's op de site en ook van de beschrijving klopt niet heel veel. Ze is eerder mollig dan slank, hoewel mollig misschien ook wat teveel gezegd is. Tegenwoordig hanteert DS de term superslank als het om slank gaat. Lisa heeft duidelijk meer rondingen dan het verhaal en de foto's doen vermoeden. Ook de flinke tattoo op haar flinke bil is een extra. Haar haar wordt omschreven als goudbruin. Ik noem dat donkerblond. Mijn eerste indruk was dat ze een uiterlijk heeft waar ik normaal aan voorbij zou lopen. Omdat ik toch al betaald had, besloot ik er maar het beste van te maken.

Terwijl ik een wasje deed aan de wastafel, was Lisa al uit de kleren. Ze spoelde haar mond met mondwater en bood mij ook een slokje. Amper gespoeld en ze begon mij ongeremd te tongen. Wauw! Mij slapjanus stond in een mum van tijd stijf van enthousiasme! Ze had hem nog niet eens aangeraakt zelfs...
Lisa blijkt een ontzettend positieve meid te zijn die in iedere klant een positieve kant ziet. Van de tijd die ze met de klant heeft maakt ze werkelijk ook iets moois. Duidelijk geen afwerkster, wel met oprechte aandacht voor wat ik prettig vind.
Toen maximale hardheid bereikt was, stelde ze voor bovenop mij te komen. Zonder glijmiddel ging hij haar warme lichaam binnen. Dat vind ik toch altijd het meest heerlijke moment! Je voel dan echt het binnenkomen.
In plaats van rechtop en op afstand te blijven, kwam ze lekker tongend op mij liggen. We wisselden een paar keer van positie met een kleine pauze om de oerknal nog even te kunnen uitstellen. In missio was er geen houden meer aan en knalde ik het condoom vol.

We hebben nog even nagebabeld tot het tijd was om te vertrekken. Ik had echt niet verwacht dat Lisa zo ontzettend lekker zou zijn. Op haar uiterlijk zou ik haar niet hebben gekozen maar haar karakter en ook haar vaardigheden maken dat ze meer dan goed. Voor de heren die van wat vollere dames houden is Lisa een 10+. Voor mij is skinny met een a of b cup voldoende.
Ik ben blij dat ik mijn eerste teleurstelling opzij heb gezet: Lisa heeft mijn verwachtingen meer dan overtroffen.
Prachtig verhaal, Flip. Heb ervan genoten. Alsof ik zelf weer in haar armen lag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoera. Vandaag weer bij Lisa geweest.
En wat was het weer een feest.
Op de kamer eerst een heerlijke tongzoen en daarna elkaar lekker uitgekleed. Vooral toen mijn broek omlaag ging was ik al op volle sterkte.
Lisa wist nog het een en ander van mijn vorige bezoekje. Geeft een goed gevoel, want dan ben je niet zo'n nummer.
Na pijpen, 69-en en fijne omhelzingen heerlijk in missio elkaar in de ogen gekeken. Meestal heb ik ze dicht maar dit was gewoon nog intiemer. Mijn volgende bezoekje zal niet lang op zich laten wachten.
Nogmaals Dankjewel!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan