Recensie Lisa, Eindhoven, Baekelandplein 18R 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
348
15/09/21
137
50
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Superslank kleine dame.
Donker lang haar. In verhouding met haar lichaam grote borsten

Wel leuk smoeltje

Alleen Pzc + cim afgesproken voor 100 euro.
Ze kan deep throat maar niet zo lang, maar dat was niet erg. Ze pijpt heel lekker. Soms diep en afwisselend.

Haar Engels is niet super goed, heel aardige dame die je niet snel wil afwerken.

Ik kom zeker terug bij haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Niets mis met deze dame. Ik had haar op mijn te mijden meiden lijstje staan. Al weet ik zelf niet meer waarom. Dus vanwege de afwezigheid van een boel van de toppers, het feit dat ze me binnen lonkte en haar fantastisch ogende kont toch naar binnen gegaan. Ik denk dat deze dame als ze jou bevalt behoorlijk kinky kan zijn. Zo vroeg ze mij om haar keihard doggy te nemen. Echt lekker om haar flink te nemen met zicht op haar kontje. Ze wil wel geld verdienen maar wil daar wel wat voor doen. Geen probleem mee. Volgende keer ga ik langer en eens kijken hoe ver ze gaat
 
Ah ik snap de verwarring. Die extra"s hadden er niet bij gemoeten. Heb ze over het hoofd gezien. 50 euro dus voor pijpen (ze neemt hem echt diep in haar keel) en stevig neuken
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Made a booking with this lady and she was very nice and receptive. I was not rushed at all and she took her time with me. Although she brushed and used mouth wash before the booking, i was very uncomfortable with the appearance of her teeth. They have gone through decades of neglect.

Besides this small issue, she sucks well and fucks very nice although she didn't get on top for too long. Would probably return.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Door de goede recensies ook een poging gewaagd.
Vriendelijke dame, komt wat chaotisch over. Engels is heel slecht, bijna geen gesprek mee aan te knopen.
De opties die hierboven worden vermeld over CIM en PZC doet ze liever niet. En anders tegen een meerprijs van 100 euro.
Gekozen voor 30min zonder extra's.
Was gewoon niet goed, kan er niks anders van maken.
2 min pijpen met condoom, klagen dat ik niet meer wil betalen voor opties die ze eerst liever niet deed?
Ze had er helemaal geen zin meer in toen ik "maar" 100 euro wou betalen.
Kan mij totaal niet vinden in de bovenstaande recensies. Voelde mij gewoon belazerd en had het geld beter aan Beatrice kunnen uitgeven.
 
Door de goede recensies ook een poging gewaagd.
Vriendelijke dame, komt wat chaotisch over. Engels is heel slecht, bijna geen gesprek mee aan te knopen.
De opties die hierboven worden vermeld over CIM en PZC doet ze liever niet. En anders tegen een meerprijs van 100 euro.
Gekozen voor 30min zonder extra's.
Was gewoon niet goed, kan er niks anders van maken.
2 min pijpen met condoom, klagen dat ik niet meer wil betalen voor opties die ze eerst liever niet deed?
Ze had er helemaal geen zin meer in toen ik "maar" 100 euro wou betalen.
Kan mij totaal niet vinden in de bovenstaande recensies. Voelde mij gewoon belazerd en had het geld beter aan Beatrice kunnen uitgeven.
Ik had een uur geboekt met haar ,ooktoen hetzelfde verhaal wat jij beschrijft ,ik ben na 15 gegaan . TMM
 
Superslank kleine dame.
Donker lang haar. In verhouding met haar lichaam grote borsten

Wel leuk smoeltje

Alleen Pzc + cim afgesproken voor 100 euro.
Ze kan deep throat maar niet zo lang, maar dat was niet erg. Ze pijpt heel lekker. Soms diep en afwisselend.

Haar Engels is niet super goed, heel aardige dame die je niet snel wil afwerken.

Ik kom zeker terug bij haar.
Ik kom hier toch op terug. Ze is een zeur geworden. Cim afgesproken.. Ze bleef na een tijdje aandringen voor cum on tits of neuken.. Tot aan het punt dat het irritant werd.

Ik had haar ook nog optie al mijn geld terug gegeven. Dat wilde ze niet. Hierna was ze haar humeur omgeslagen.

Ik heb haar uiteindelijk haar zin gegeven..pzc en cum in tits.. Eerste straaltje zonder te zeggen toch in haar gespoten, de rest op haar borsten.

Ik blijf hier voortaan weg.. Geen zin in gedoe. Doe wat er afgesproken is.... Wel jammer, want ze kan goed pijpen.. Ook deepthroath..

Tevens zit ze al eventjes op nr 17,maar dat kan net zo goed over een tijdje weer een andere raam zijn.
 
Heb haar in het verleden bezocht, wees gewaarschuwd dame was ongesteld had maandverband in haar string en probeerde de gehele date mij steeds zonder condoom in haar te krijgen. Heb uiteindelijk met moeite geslachtsgemeenschap met condoom gehad.
Had het gevoel dat als ik wel voor bare was gegaan dat ze na een aantal maanden mij zou bellen dat ze zwanger was.
 
wat een onzin, doe je lessen biologie nog eens over
Overdoen gaat niet meer, ik kan misschien wel geld terug vragen.

Een zaadcel kan ongeveer twee tot zeven dagen overleven in het lichaam van de vrouw. Als je als vrouw een korte menstruatiecyclus hebt dan kan het zijn dat je zwanger raakt tijdens je menstruatie omdat de zaadcel overleeft tot je eisprong. Het is een fabel dat je niet zwanger kan worden tijdens je menstruatie.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs deze super slanke / extreme blanke / rondborstige Roemeense bezocht.
Prima date, waarbij ze wel druk kletste, maar niet storend. Door haar te vleien werd ze enthousiast.
Pijpen (zc)m was prima en ze luisterde goed naar mijn wensen.
Diverse standjes geneukt in haar best wel strakke kutje.
Uiteindelijk af laten maken met een HJ.
Ze zegt dat ze zeker wel een half jaar blijft.
Ze zat nu op nr 7 L.
Een heerlijke half uurtje. Ik ga haar zeker vaker bezoeken.
Ik kreeg het idee dat er bij haar best veel mogelijk is.
 
Nou dan ben jij een geluksvogel. Bij mij ging haar telefoon tijdens de sex en ging gewoon telefoneren ,als of ze pech hulp nodig had om de bandjes op te pompen ,terwijl ik een uurtje wilde blijven . Heb haar gevraagd deze weg te leggen maar keuvelde vrolijk door.
Heb aan de handrem getrokken en afgestapt ,waarin zij vroeg,wil je niet verder gaan , nou nee ,heb geen zin in telefoon sex.
Onverichte zaken weggegaan
En bij Carina binnen gewipt en daar verder een uurtje gerelaxed zonder toestanden.
 
Door de goede recensies ook een poging gewaagd.
Vriendelijke dame, komt wat chaotisch over. Engels is heel slecht, bijna geen gesprek mee aan te knopen.
De opties die hierboven worden vermeld over CIM en PZC doet ze liever niet. En anders tegen een meerprijs van 100 euro.
Gekozen voor 30min zonder extra's.
Was gewoon niet goed, kan er niks anders van maken.
2 min pijpen met condoom, klagen dat ik niet meer wil betalen voor opties die ze eerst liever niet deed?
Ze had er helemaal geen zin meer in toen ik "maar" 100 euro wou betalen.
Kan mij totaal niet vinden in de bovenstaande recensies. Voelde mij gewoon belazerd en had het geld beter aan Beatrice kunnen uitgeven.
Precies deze mening deel ik voor de volle 100% met je IndianaJones. En het leek wel een kruisverhoor, wat een vragen allemaal. Ga haar nooit meer bezoeken. En enorm druk met haar telefoon, ik zeg zo wat ben je allemaal aan het doen?

Een grote teleurstelling. Beleef zoveel meer plezier en waardering bij Raluca (en Isabella)
 
Precies deze mening deel ik voor de volle 100% met je IndianaJones. En het leek wel een kruisverhoor, wat een vragen allemaal. Ga haar nooit meer bezoeken. En enorm druk met haar telefoon, ik zeg zo wat ben je allemaal aan het doen?

Een grote teleurstelling. Beleef zoveel meer plezier en waardering bij Raluca (en Isabella)
Komt mij bekend voor ,ben na 10min weg gegaan terwijl ik een uur had afgesproken ,constant op de telefoon en idd een chaot ,geen rust .Meteen toen naar Carina gegaan .
 
Komt mij bekend voor ,ben na 10min weg gegaan terwijl ik een uur had afgesproken ,constant op de telefoon en idd een chaot ,geen rust .Meteen toen naar Carina gegaan .
Ik heb de tijd ook niet volgemaakt, zoals je al zegt een chaoot. Zat ze op een vertaal app ofzo en sprak wat in. Er zijn veel betere dames op het plein waarbij je de tijd soms des te meer nodig hebt en eigenlijk niet eens wilt gaan😅
 
Ben nu een paar keer bij deze dame geweest, maar het was de laatste keer niet top. Inderdaad veel op telefoon, en das echt heel vervelend. Jammer, want ze kan echt prima pijpen, maar de lol is er met haar helaas nu wel af. Op zoek naar een andere leuke dame op het plein dan maar.
 
Ben nu een paar keer bij deze dame geweest, maar het was de laatste keer niet top. Inderdaad veel op telefoon, en das echt heel vervelend. Jammer, want ze kan echt prima pijpen, maar de lol is er met haar helaas nu wel af. Op zoek naar een andere leuke dame op het plein dan maar.
Ja pijpen en neuken kan ze wel.. Maar dat gezeik tussendoor.. Ik negeerde dat, en bleef hard. Maar blijf nu weg bij haar.
 
Ik ben vandaag bij een Lisa geweest op het Baeke, echter twijfel ik of het deze was, de dame zat in de linkerrij bij binnenkomst. Ik vind enkel recensiedraadjes voor 25-30, ze gaf aan 24 te zijn (ook niet erg betrouwbaar natuurlijk). Ze heeft een opvallend bleke huid met knallende rode lippenstift en borsten die 'hangen'. Is dat deze dame? Dan zal ik ook een recensie schrijven.
 
I went to see a Lisa today at the Baeke, but I doubt it was this one, the lady sat in the left row upon entering. I only find review threads for 25-30, she indicated she was 24 (also not very reliable of course). She has strikingly pale skin with bright red lipstick and breasts that 'sag'. Is that this lady? Then I will also write a review.
This is the same Lisa people are reviewing on the thread. Go ahead and write a review sir
 
Terug
Bovenaan Onderaan