WHEM Lisa Heiloo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Juul3

Vaste klant
Forumpionier
210
15/07/21
218
11
Ik hoop dat ik het in de juiste rubriek plaats maar heeft er iemand ervaring met deze dame?
Ziet er goed uit maar iets houdt mij tegen.

 
Ik hoop dat ik het in de juiste rubriek plaats maar heeft er iemand ervaring met deze dame?
Ziet er goed uit maar iets houdt mij tegen.

Dame loopt al jaren mee met dezelfde foto's. Volgens mij een flying circus, geen ervaring maar mijn gevoel zegt wegblijven!
 
Ik ben een aantal keren bij haar geweest. Dat was toen nog in wormerveer. Het is echt een hele lieve meid. Ik kwam voor een halfuurtje massage en blowjob zc. Massage is niet echt spectaculair. Pijpen is echt heel lief en teder.
 
Ben al paar keer bij haar geweest. Spreekt nederlands, Super leuke klik met haar. helaas nu vaak in Amsterdam. Maar daarvoor af en toe in Uitgeest en omgeving. Wie weet als ze weer eens richting Alkmaar komt.. :)
Foto's komen nog goed in de buurt zo ver ik mij kan herinneren.
 
Nu weer in Oostzaan. Ik ben ook twee keer bij haar geweest. Ze is aardig en ook best knap maar we kregen niet die klik. Foto's zijn inmiddels wel wat ouder inderdaad want die gebruikt ze al een poos.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.989
Berichten
739.269
Leden
34.037
Nieuwste lid
LucaBrassi
Terug
Bovenaan Onderaan