Recensie Lisa, Het Landhuisje, Overlook 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

StefYsbeer

Newbie
7
20/03/23
5
4
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Lisa is Duits, als een gemiddelde onopvallende buurvrouw, ook mollig en wat over haar tijd heen. Ze is erg aardig, en rustig, neemt wat initiatief, maar meeste moet van klant komen. Al met al relaxte date, ze praat je niet de oren van de kop. alle extra's wel betalen, tz was goed
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2479872-lisa#overview
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs voor het eerst in het Landhuisje geweest.
Ik heb gekozen voor Lisa. Niet de knapste maar mijn voorgevoel zij me, wel een spontaan iemand. Geen spijt van gehad. Voor € 50,— extra, bovenop de standaard € 140,—, gaf ze een behoorlijk complete service met veel passie en enthousiasme.
Ik heb ervan genoten en zijzelf volgens mij ook.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal ben ik van de details, maar ik houd hem dit keer wat beknopt.

De hele week al aan het zoeken geweest waar ik terecht kon met Koningsdag. Uiteindelijk uitgekomen bij Het Landhuisje in Overloon. Zonder afspraak erheen gereden, want ik wilde vroeg daar zijn. Ik had gezien dan Kendal werkte en daar had ik wel zin in.

Het is trouwens een super locatie, heel discreet, ruime parkeerplaatsen, fijne ontvangst. Dat is allemaal dik in orde.

Aangekomen werden er 3 dames voorgesteld, helaas geen Kendal. Balen natuurlijk, maar ik vond Lisa er wel lief uitzien.

Ik zou Lisa omschrijven als een buurvrouw type, zeker niet lelijk, maar wel op leeftijd. Ze spreekt gebrekkig Nederlands, wel Duits maar dat spreek ik dan weer niet goed genoeg. Dat vond ik al even wennen, gesprek liep daardoor een beetje stroef.

Uiteindeijk gekozen voor extra pakket pzc en tongzoenen. Samen onder de doche gestapt en daarna plaatsgenomen op het bed.

Beetje getongzoend, dat deed ze trouwens prima. Toen over tot pzc, wat ik niet heel bijzonder vond. Beetje strelen, ik heb haar gebefd. Ze heeft een heerlijk zachte huid en haar poes is mooi glad geschoren. Daarna missio neuken, ik mocht goed doorneuken. En nog even Doggy gedaan, wat wel oké was, maar ze dacht dat ik klaar was gekomen, dus voor ik het wist mijn pik eruit en het condoom eraf.

Nog even gaan liggen en gevraagd of ze me wilde aftrekken, dat was niet heel bijzonder, mezelf nog even afgetrokken, maar klaarkomen lukte niet. Overigens ook gedeeltelijk mijn fout, want ik had een super Kamagra genomen, met 60 mg Dapoxetine (om de zaadlozing uit te stellen), omdat ik bang was te snel te komen. Nou in dit geval kwam van uitstel afstel ;)

Jammer maar helaas, ik vond het een matige date. Ik wil daarbij benadrukken dat Lisa echt een heel lieve dame is. Ze is vriendelijk, maar de seksuele spanning spatte er bij mij in elk geval niet vanaf. Helaas kan dat gebeuren.

Mijn interesse voor Het Landhuisje is wel gewekt. Mochten er hier liefhebbers zijn die mij tips kunnen geven over toppers bij deze locatie, een pb stel ik zeker op prijs!
 
Terug
Bovenaan Onderaan