Recensie Lisa, Heule 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kurt

Wandelaar
48
10/08/21
48
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geile-lisa-xxxxx-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week Lisa bezocht. Ze ontvangt in een als ik eerlijk mag zijn een wat vervallen huis maar ze zijn blijkbaar aan het verbouwen. Dat verklaart ook onmiddellijk waarom er een bed in de keuken staat (eindelijk neuken in de keuken). Naast mijn kritiek over de omkadering kan ik enkel maar lof hebben over Lisa zelf. Ze is een mooie dame (prachtige ogen) met een mooi lichaam en lekkere borsten. Tijdens de seks geeft ze zich helemaal (ze berijdt je tot ze bekaf is) en je mag overal behalve in haar mond klaarkomen. Bij deze dame krijg je waar voor je geld.
 
Kheb daar ook al mee willen afspreken. Je spreekt een uur af, vraagt om het adres door te smssen, maar je krijgt het nooit

is nu "meesteress Britney" (jaja met dubbele ss) in Egem

 
Er bestaat al een topic van haar

 
Ze ontvangt ook constant op andere locaties. De date die ik met haar had was dik ok maar door al die naamsveranderingen en constante locatie wijzigingen ben ik toch geneigd om ze niet voor een 2de keer te bezoeken.
 
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/0471950878-lekker-geile-vlaamse-xxx.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb deze al vaak zien adverteren onder een ganse resem van verschillende namen en nummers. Voor een of andere reden spreekt ze mij wel aan en ze had op het oude forum meen ik mij te herinneren enkele positieve recensies. Ik had beter moeten weten maar de zak zat vol zaterdag en ik was toevallig in de regio dus had haar opgebeld.

Aan de telefoon alles prima, afspraak geregeld een uur of twee later. Ze vroeg 50 om mij eens goed af te zuigen en in haar gezicht te spuiten.

Ze ontvangt in wat precies de ghetto van Kortrijk is. Ik ken de buurt niet maar het is ongetwijfeld een sociale wijk met het éne krot tegen het andere. Zelf ontvangt ze in een nieuwbouw appartement door ons allemaal gesponsord via het OCMW, graag gedaan. Toen ik aankwam was ze aan het roepen zo zat als een kanon (of high) door de parlofoon. Ik kreeg er geen woord tussen (ik had nota bene niet aangebeld, ik hoorde ze al roepen vanop de hoek maar wist toen nog niet dat zij het was). Er hingen ook wat ongure types rond die mij wat stonden te bekijken. Ik ben vrij groot en breed, ze hebben niets geprobeerd maar ik zat toch snel terug in mijn auto. Ik heb ze toen nog eens proberen te bellen en ze stuurde een SMS terug "onnozel manneke ik sta klaar kom maar op". Mjah... Te gek voor woorden deze ervaring. Het lijkt wel alsof ik de laatste tijd enkel nog negatieve zaken kan posten. Of ik ga duidelijk in de foute vijver vissen.

Had het nog niet duidelijk geweest: te mijden als de pest deze vrouw.
 
Heb ook twee keer voor niks naar Koolskamp gereden . Eerste keer flauw excuus dat de vorige klant te lang gebleven was en ze geen tijd meer had. De tweede keer nam ze haar telefoon niet meer op toen ik er was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan