WHEM Lisa, Hoogkarspel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het was een matige ervaring. Ziet er stukken minder uit dan haar profielfoto op de app. Kwam een uur later dan afgesproken aan. Volgens mij lust ze ook wel een borrel, kwam aanzetten met een fles wijn in haar tas en vroeg meteen om een glas.

Op de bank begon ze me goed te pijpen, diep en lekker, mijn ballen werden ook meegenomen. Toen ik wilde neuken was ze ineens haar condooms vergeten. Ze stelde voor om me 2x klaar te pijpen.

Ik had echter zelf condooms en zei ik wil je eerst lekker neuken en daarna mag je me nog een keer pijpen. Ineens was dat niet meer mogelijk. Max 1x klaarkomen. Ook niet klaarkomen in de mond, wat wel mogelijk zou moeten zijn volgens de advertentie.

Mijn zin was meteen weg. Heb haar snel volgespoten en zo snel mogelijk de deur uitgewerkt.

Heb totaal €150 betaald, was de afspraak voor een uur.

Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
 
Hier onlangs geweest, beetje bijzondere setting, foto van haar what's app komt inderdaad niet helemaal overeen met hoe ze er nu uitziet. Zat zelf al lekker aan de wijn, was ook wel een beetje te merken, badjas was snel uit en best een lekker lichaam met mooie volle borsten. Pijpen zonder condoom was heerlijk, maar beffen zat er niet in. Wel in missionarishouding klaargekomen bij haar en daarna nog even na liggen praten en gespeeld. Twijfel nog over een volgende keer, omdat er voor veel handelingen ineens extra geld wordt gevraagd, wat niet uit haar advertentie blijkt.
 
Beetje vreemde meid inderdaad, via de app wel
leuk contact, maar ben er nog niet live geweest. Lijkt ook meer op zoek naar een sugar daddy, dan wisselende klanten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet dat ze het liefst een paar "oudere" vaste klanten heeft en niet teveel losse eenmalige. Althans, dat is wat ze tegen mij zei. Haar app staat nu op zwart en hoor niets meer, dus wellicht gestopt.

Ben wel klaar met deze dame, jammer maar helaas. Verwijt mij dat ik alleen maar wil appen, iets wat ze zelf ook aan de lopende band deed, maar dan wel telkens vragen wanneer ik weer kom. Beloofd veel, maar doet weinig voor de standaard prijs, bijna alles ziet ze als extra, dus ook extra betalen. Heeft mij nu geblokkeerd begrijp ik, het is wat het is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
luister ik ben bezig heb ik gezegd en jij ging met gierende banden dat was het wat jij daar van uit heb gemaakt wat niet zo was had jou niet het stuipen op het lijf moeten jagen al was het zo jullie kwamen voor het zelfde reden dus relaxed je ding doen .advies voor jou neem het zekere voor het onzekere . Je neemt dingen zomaar aan . Voor dat je Fabeltjeskrant tebinnen schiet .
 
Aan alles komt einde heb paar keer aangegeven dat ik dat continu wil en wanneer ik dat wil doe ik het ik heb keus doelloos ben ik niet en tijd kost geld dat is de reden daarom kennen we elkaar toch het draait om cijfers en ik heb me nummertje
 
Het is simpel vreemd zijn we voor elkaar ik heb jou niet benaderd erachter komen of ik verslaafd ben of niet en nog niet zeker weet zegt meer over jou dan mij als was ik verslaafd zou jij geen moeite mee moeten hebben op dit stadium je hebt moeit wat je wilt fix die maar eerst en kom dan terug
Het was een matige ervaring. Ziet er stukken minder uit dan haar profielfoto op de app. Kwam een uur later dan afgesproken aan. Volgens mij lust ze ook wel een borrel, kwam aanzetten met een fles wijn in haar tas en vroeg meteen om een glas.

Op de bank begon ze me goed te pijpen, diep en lekker, mijn ballen werden ook meegenomen. Toen ik wilde neuken was ze ineens haar condooms vergeten. Ze stelde voor om me 2x klaar te pijpen.

Ik had echter zelf condooms en zei ik wil je eerst lekker neuken en daarna mag je me nog een keer pijpen. Ineens was dat niet meer mogelijk. Max 1x klaarkomen. Ook niet klaarkomen in de mond, wat wel mogelijk zou moeten zijn volgens de advertentie.

Mijn zin was meteen weg. Heb haar snel volgespoten en zo snel mogelijk de deur uitgewerkt.

Heb totaal €150 betaald, was de afspraak voor een uur.

Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan