WHEM Lisa, massage Lummen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
lang geleden denk ik bij de dame geweest (recensies op hookers) ontving in hasselt en nadien idd in de buurt van lummen..

was een ok massage maar is te lang geleden om details te geven
 
Deze Lisa heeft jaren geleden gewerkt bij Cozy in Deurne (Antwerpen). Dat was destijds mijn favoriete zaak omdat daar knappe Vlaamse vrouwen zaten en ze boden ook goede service.

Lisa is een aardige en knappe Limburgse die toen nog intiem deed.
Ik had haar destijds ook maar 1x bezocht. Een positieve ervaring maar het is van te lang geleden (2015-2016) om de details te herinneren.
 
Deze Lisa heeft jaren geleden gewerkt bij Cozy in Deurne (Antwerpen). Dat was destijds mijn favoriete zaak omdat daar knappe Vlaamse vrouwen zaten en ze boden ook goede service.

Lisa is een aardige en knappe Limburgse die toen nog intiem deed.
Ik had haar destijds ook maar 1x bezocht. Een positieve ervaring maar het is van te lang geleden (2015-2016) om de details te herinneren.
Ben meermaals naar Cozy gegaan. Dat was top. Heerlijke jongedame wel. Piercing door haar clitje en tepels... Ze had een ruime D cup en zal altijd één van mijn alltime favorites blijven. Denk dat ze uit het wereldje is gestapt.
 
Ben meermaals naar Cozy gegaan. Dat was top. Heerlijke jongedame wel. Piercing door haar clitje en tepels... Ze had een ruime D cup en zal altijd één van mijn alltime favorites blijven. Denk dat ze uit het wereldje is gestapt.
Dan ga je het je zeker niet beklagen om eens naar Britt bij Divina in Paal te gaan, want dat is/was Lisa ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan