Recensie Lisa (Mol), Duisburg, Charlottenstraße 69 k13 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Newbie
19
05/06/25
32
7
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
30
Tijdens mijn vorige bezoek heb ik Lisa uit Moldavië bezocht. Ik wist haar naam en kamernummer niet meer, vandaar deze late review. Toen ik haar vandaag zag had ik echter mijn (lees)bril op, en nu leek ze ineens een stuk ouder. Maar goed, leeftijdsdiscriminatie is ook niet goed, dus hier toch alsnog de review :

Ze zit meteen als je binnenkomt in de eerste kamer van het gangetje rechts. In de volgende kamer zit haar nichtje, vaak zijn ze ook samen op een kamer. Zij is de meer aantrekkelijke en ook meer populaire van de twee. De andere weet dat ook en is dan ook minder vrolijk dan Lisa die heel positief is en prettig om mee te praten zonder dat ze verder iets pusht. Voor een prijs van € 30 is dit een koopje, ze bood ook een trio aan met haar nichtje - vandaag zelfs voor € 40 - maar helaas voor het nichtje, ook ik koos voor Lisa. Het was een heel ontspannen sessie met de standaard handelingen maar allemaal goed, ik heb haar niet gevraagd naar extra's, ze heeft ook vaste klanten. In de reviews komen de dames in deze goedkopere huizen er vaak slecht vanaf en velen zijn ook wat agressief en wellicht wanhopig, maar bij deze dame heb je gegarandeerd een prettige ervaring.

Terug
Bovenaan Onderaan