WHEM Lisa, Multimassage Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een paar weken geleden bij Lisa geweest. Mij ervaring was matig. Er was geen enkele klik. Er werden ook geen extra's aangeboden. Volledige, standaard programma afgewerkt maar op een plichtatige manier. Geeen enkel verwijt hoor dat gebeurd, 't is zo als het is en zeker een mooie vrouw om te zien!
 
Ik ben een paar weken geleden bij Lisa geweest. Mij ervaring was matig. Er was geen enkele klik. Er werden ook geen extra's aangeboden. Volledige, standaard programma afgewerkt maar op een plichtatige manier. Geeen enkel verwijt hoor dat gebeurd, 't is zo als het is en zeker een mooie vrouw om te zien!
Dat klinkt als een teleurstellend bezoek. Bovendien is het, gezien de tarieven, een matige prijs-kwaliteitverhouding. Mocht je Lisa wel aanraken, terwijl ze plichtmatig haar kunstje opvoerde?
Niettemin zou ik louter voor het uiterlijk een afspraak met Lisa bij Multimassage Almere willen maken. Het klopt toch, dat Lisa ook enkele tattoeages heeft?
En komt haar figuur nog overeen - überhaupt, omdat er gephotoshopt kan zijn - met de advertentiefoto's, gezien corona, leeftijd etc.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het gewoon doen, als je kunt leven met de geldende tarieven,
Ja, ik mocht haar aanraken. Tattoo's weet ik niet meer. Als ze ze heeft zijn ze niet storend. Ik vond haar iets dan ik had verwacht. Ik kwam voor haar borsten en die waren prima.
 
Ik zou het gewoon doen, als je kunt leven met de geldende tarieven,
Ja, ik mocht haar aanraken. Tattoo's weet ik niet meer. Als ze ze heeft zijn ze niet storend. Ik vond haar iets dan ik had verwacht. Ik kwam voor haar borsten en die waren prima.
Volgens deze recensie, van een andere wandelaar, heeft Lisa aardig wat tattoeages. Behalve jouw recensie is dit de enige recensie, die ik over Lisa kan vinden. Deze recensent was best positief over Lisa; hij kon beter uit de voeten met haar qua mogelijkheden. Link naar desbetreffende recensie in topic over Multimassage Almere: https://www.girlsreview.nl/threads/multimassage-almere.5987/page-2
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231228-124059_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20231228-124059_Samsung Internet.jpg
    99,4 KB · Weergaven: 4
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan