Recensie Lisa, Privehuis Almere (vh La Cloche, Utrecht) 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi mede wandelaars ik weet even niet waar ik terecht moet dus hier maar de vraag. Ik ben heel erg aan het twijfelen tussen 2 dames van privehuis almere

https://www.kinky.nl/advertenties/4266867-nicole Of https://www.kinky.nl/advertenties/3576496-lisa

Ik ben heel erg op zoek naar een gfe experience en het liefst geen klokkenkijker zou denk eerst willen beginnen met 30 minuten.
En ik wil de dame ook laten genieten dus eentje die toelaat ben ik erg opzoek naar.

Pijpen zonder condoom zou ook erg fijn zijn. En de dame moet willend overkomen.
Welke van deze 2 zou beter bij me passen

Mocht ik op de verkeerde plek zijn voor deze vraag hoor ik graag waar ik wel terecht kan.
Ligt eraan hoelang je gaat. Omdat dit mijn eerste keer was bij haar nam ik een vluggertje waar ik intotaal 100€ voor heb betaald
100 euro voor pijpen zonder condom en in mond klaarkomen plus seks?

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat dat laatste bij de dames niet gaat lukken voor 100 euro. Maar ik verzeker je dat je bij Lisa sowieso goed zit. Je zult je bij haar direct op je gemak voelen en zij zorgt er zeker voor dat je zult genieten en met een lach weer de deur uitgaat. Maar ik zou dan liever voor 45 minuten of een uur gaan…..

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat dat laatste bij de dames niet gaat lukken voor 100 euro. Maar ik verzeker je dat je bij Lisa sowieso goed zit. Je zult je bij haar direct op je gemak voelen en zij zorgt er zeker voor dat je zult genieten en met een lach weer de deur uitgaat. Maar ik zou dan liever voor 45 minuten of een uur gaan…..
Ja zo iets dacht ik al alleen gaf hij aan dit allemaal te hebben gedaan voor 100 euro omdat het een vluggertje is

Die Lisa, ik heb er al pagina's over vol geschreven. Maar dan ook letterlijk pagina's vol 😂 Maar dat is natuurlijk ook begrijpelijk want ik raak er niet over uitgesproken.

Recentelijk weer afgereisd naar Almere, het was al weer een maand geleden en dat is voor mijn doen aan de lange kant.

Nou deel ik over het algemeen geen privé zaken van een dame, maar het viel me de laatste keer al op dat ze flink was afgevallen. Een beetje benieuwd hoe ze er nu uit zou zien reed ik naar Almere.

Zoals altijd een fijn ontvangst door de gastvrouw en ik mocht direct doorlopen naar de kamer van Lisa. Daar stond ze al te wachten in de deuropening. Het weinige licht liet me nog even in spanning, maar eenmaal op de kamer WAUW!

Heb je dat recept misschien ook voor mij grapte ik, ja het is niet mijn gebruikelijke jargon, maar mijn God wat een lekker wijf stond daar voor me.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb Lisa altijd prachtig gevonden, maar die kilo's eraf maken haar nog aantrekkelijker. Ik mag het wel een kleine metamorfose noemen, het staat haar super goed! Echt een mooie prestatie en ze fluisterde mij toe dat het nog niet klaar is. Damn, moet ik nog een keer terugkomen, wat een straf 😅

Na het afwikkelen van de financiën en het opfrissen mocht ik weer op bed plaats nemen. De touwen werden dit keer nog wat strakker getrokken.

Handdoek over mijn ogen, waarbij ik het niet kon laten toch even een sneertje te geven: ben je zoveel afgevallen mag ik er niet eens naar kijken 😜 Dat heb ik geweten.....

Mijn pijngrens werd uitgetest door wat wasknijpers te plaatsen op plekken waar ik ze eerder nog niet had ervaren. Ja dat voelde ik wel. Als ik dit schrijf zijn mijn tepels nog steeds een beetje gevoelig 😅

Maar alles gaat altijd in goed overleg, met de nodige humor en altijd met respect. Lisa zal nooit over je grenzen gaan, maar ze wel opzoeken en dat is gewoon geil.

Haar blowjob skills zijn van een dusdanig niveau dat het moeilijk te evenaren is. Het uitstel spelletje beheerst ze als geen ander. Telkens als je die ontlading echt wilt, grapt ze "Nee nog niet" tot je echt smeekt om die ontlading.

En als die dan uiteindelijk volgt, dan weet je een beetje hoe het is om de hemel te ervaren.

Het was weer geweldig, er is alleen wel een kleine "maar". Misschien moet ik de volgende keer toch maar weer eens "gewone" seks met haar proberen want haar nieuwe look roept om die lekkere billen eens zachtjes vast te pakken in doggy.

Dankjewel Lisa, je bent een echte topper!

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
vorige maand maar eens een bezoekje gebracht aan Lisa. Echt superlieve dame. Zoenen prima, pijpen prima, neuken missionaris en doggy lekker, zij zittend op mij iets minder want ze is wel wat voller dus zwaarder dan ik dacht.
Normaal niet wat ik van houd maar toch denk ik dat ik haar toch nog wel eens zal bezoeken omdat het verder fijn was en zij aangenaam gezelschap
Jammer dat je niet kan douchen op de kamer

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Totale kosten (in euro)
70
Afgelopen week in de auto gestapt richting Almere. Aardig zenuwachtig maar de bloedmooie Lisa zorgde ervoor dat mijn zenuwen snel weg waren! Ze is lief, sociaal en ook nog eens knap! Wat een topper is het. Bij binnenkomst lekker zoenen en verleide zij mij langzaam naar het bed. Toen mocht ik haar lekker beffen. Poh dat smaakte top!! Vervolgens ging zij mij pijpen en kwam zij op mij zitten en bracht ze mij naar een heerlijk hoogtepunt. Lisa is zeker voor herhalingsvatbaar!

Terug
Bovenaan Onderaan