Lisa, , Salon 261, Alphen aan den Rijn 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
11/08/21
5
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Lisa
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was toevallig in de buurt van Alphen aan den Rijn en ik dacht ik ga weer eens een keertje langs. Ik ben niet meer langs geweest sinds de lockdown. Een van de dames met wie ik meestal op kamer ga, had helaas al een afspraak dus werd het een blind date. Bij de voorstelronde viel Lisa het meest op dus had ik voor haar gekozen. Met haar was ik nog niet op kamer geweest dus was ik niet langer gebleven dan een half uur. Daarnaast wou ik nog de trein halen nog tijdens de daluren. Toen wij in de kamer waren, vroeg ze hoe lang, ik zei een half uur. Toen antwoord zij: dat wordt 130 euro. Ik schok me kapot. Bijna elke privehuis waar ik geweest ben is half uur intiem zonder extra's meestal tussen de 70-90 euro. Ik dacht als ze zoveel vraag dan ben ik wel benieuwd wat zij allemaal ging doen.

Vervolgens deed ze de douche aan en mocht ik erin. Toen ik klaar was begon ze met mijn penis te spelen. Ze deed het condoom om en begon te pijpen. Dat pijpen duurt echt nog geen minuut en ze wou al neuken. Ik wilde voorstellen om elkaars lichaam een beetje te verkennen want ze heeft wel een mooi lichaam en mooie borsten. Voordat ik mij mond open deed zei ze: ''Nee, je ga mij op z'n hondje nemen. Je mag al het werk doen'' Dus ging wij doggy doen maar ze had best lange benen dus stel ik voor om boven op te gaan. Ze begon te lachen en ze draaide zich om. Daarna dacht ik om af te maken om weer doggy te doen, toen zucht ze en draaide zich. Maar ja toen had ik hetzelfde probleem, benen waren te lang. Toen ik vroeg of ze haar benen iets lager kon doen, begon ze weer te lachen en zei ze, dit is je laatste standje. Toen werd ik slap. Ik had ineens last van prestatiedruk. Vervolgens begon ze weer te lachen en zei ze dat ik te veel wil in een korte tijd. Maar ik had in het verleden meerdere maal betaalde seks heb gehad waarin een half uur meer dan prima was en er veel standjes gedaan werd zonder gehaast. Ze trok me af en ben ik klaargekomen. Vervolgens snel om kleden en was ik weg. Voordat ik vertrok zei ze nog dat ik langer moest reserveren de volgende keer. Sorry hoor maar als ik al 130euro moet betalen voor een half uur, hoeveel moet ik wel niet betalen voor een uur? No way, dacht ik bij mezelf. Toen ging ik ontevreden weg.

Voor het geld en service vond ik het echt matig. Ik voel me gewoon bijna opgelicht. Ik kan veel hebben maar ik vond dat gelach totaal niet leuk. Misschien dacht ze dat ze gewoon om de situatie aan het weg lachen was maar zo kwam niet bij mij over.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze zo is bij iedereen is maar voor mij absoluut geen herhaling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan