Recensie Lisa - Sfinx Brustem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
05/01/22
10
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Reeds een aantal keer bij deze dame geweest en laatste bezoek dateert van 2 weken geleden.

Lisa is een zeer knappe, Belgisch dame met zwart haar en een fantastisch afgetraind lichaam. Ze spreekt Frans en is een spring in het veld.

Haar diensten zijn standaard voor deze straat maar hoe beter de connectie, hoe meer ze haar laat gaan, wilder het kan worden en ze lekkere extra's geeft ;).

Dame is vaak overdag aanwezig.

Zeer grote aanrader op deze straat!!
 
Als je van trans-type houdt, oké. waar - ze heeft een fit lichaam - maar kijk naar haar handen! heel erg mannelijk! Ik zal geen enkel risico nemen. Een transgender vrouw herken je altijd aan mannenhanden. en kutoperaties zijn tegenwoordig de norm.
 
Heb je dan ook ervaring met haar gehad? Ik heb niets gemerkt van een 'kutoperatie'. Het zag er uit als bij elke echte vrouw. Allesinds, je 'mening' is een beetje vreemd en heeft geen meerwaarde. Ik weet ze nergens meer zitten op de straat en dat is jammer.
 
Heb je dan ook ervaring met haar gehad? Ik heb niets gemerkt van een 'kutoperatie'. Het zag er uit als bij elke echte vrouw. Allesinds, je 'mening' is een beetje vreemd en heeft geen meerwaarde. Ik weet ze nergens meer zitten op de straat en dat is jammer.
Het spijt me dat je de ironie en het sarcasme niet begrijpt. soms is dit het geval bij de typische prostituee-fan. nu zal ik schrijven zodat je het begrijpt. ze heeft een geweldig lichaam en ik heb niet anders gezegd. maar hij heeft zeer mannelijke handen. ze heeft misschien een kont als een koningin, maar als de lelijke mannenhand van een "vrouw" mijn lul aanraakt, heb ik het gevoel dat ik door een man wordt aangeraakt. je ziet dat je het niet begrijpt en het kan me niet schelen. voegt een foto toe van JOUW favoriete dame . Sorry men-i dont like feel a men touch on my penis. Voila
 
Het spijt me dat je de ironie en het sarcasme niet begrijpt. soms is dit het geval bij de typische prostituee-fan. nu zal ik schrijven zodat je het begrijpt. ze heeft een geweldig lichaam en ik heb niet anders gezegd. maar hij heeft zeer mannelijke handen. ze heeft misschien een kont als een koningin, maar als de lelijke mannenhand van een "vrouw" mijn lul aanraakt, heb ik het gevoel dat ik door een man wordt aangeraakt. je ziet dat je het niet begrijpt en het kan me niet schelen. voegt een foto toe van JOUW favoriete dame . Sorry men-i dont like feel a men touch on my penis. Voila
Daar ben ik het mee eens!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan