Recensie Jenn, New York Club, Brustem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ace007

Stamgast
471
05/12/22
828
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe vaste donkere dame om mee te neuken deze zwarte parel ontmoet in Brustem, New York Club, middenste raam. Haar naam is Jenn, spreekt Nederlands met Antwerps accent, vroeg waar ze afkomstig van was, ze is oorspronkelijk van Parijs maar woont al lang in België, in Willebroek zei ze. Ze werkt van maandag tot donderdag in de club, enkel dag dienst. Jenn is een heel mooie verschijning, lang zwart haar, slank lichaam, mooi gezichtje, en lekker dikke lippen om uw mee af te zuigen. Na ontmoeting gekozen voor een half uurtje, aan de gangbare prijs op deze straat.

Eenmaal op de kamer het verplicht wasje van de edele delen, wat zij ook deed. Ze is een beetje verlegen en praat niet veel, maar ze kijkt en glimlacht wel schattig. Na het wasje plaats genomen op het bed en condoom er rond en begon ze me te pijpen. Wat ze heel goed deed met haar lekkere lippen heel strak rond mijne lul en proberen zo diep mogelijk te gaan als ze kon, tijdens de pijpsessie ging ze ook regelmatig naar mijn ballen om ook aan deze te likken en ze zelfs in haar mond te steken en erop te zuigen.

Dan over gegaan op 69, wat een lekker zwart poesje heeft deer meid, heerlijk om haar te beffen, ook heel proper zowel haar kut als haar kontgaatje. Tijdens het beffen deed ze lekker door met mijn lul en ballen.

Na het beffen kon ik het ni weerstaan om rap mijn vingers in haar poes te steken en haar even te vingeren, wat ze toeliet, en haar poes nog even verder af te likken, onmiddellijk na het beffen ging ik naar haar mond en begonnen we te kussen en tongzoenen als een echte girlfriend. Lang geleden dat ik nog een dvp heb ontmoet die zo voluit ging in het kussen.

Daarna kwam ze lekker cowgirl op me zitten om me te neuken. Het enigste wat ik niet mocht doen omdat ze dag niet leuk vindt was haar a-cup borsten in mijn mond steken.
Na cowgirl haar missionaris genomen, tijdens de seks ook lekker kunnen verder tongzoenen. Ik kon het nu niet langer meer uithouden en klaargekomen.

Ik denk dat ik mijn nieuwe zwarte parel gevonden heb. Ik ga sowieso nog eens terug bij haar en als het dan terug zo is of zelfs beter heb ik mijn nieuwe vaste zwarte dame gevonden 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan