Recensie Jessica, Club De Paris, Brustem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronny32m

Newbie
12
26/10/22
3
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag de eerste keer een bezoekje gebracht aan de DVP's in Brustem.

Auto aan de kant gezet en lekker op en af geslenterd.

Op de weg terug naar de wagen uiteindelijk de sprong gewaagd bij een slanke DVP genaamd Jessica in de Club De Paris.

Haar verteld dat het mijn eerste keer was en ze was erg begripvol stelde me al snel op mn gemak.

Ze besprak met mij een aantal opties en ik koos dan voor de, ietwat standaard, 30 minuten voor 150.

Na betaling, begeleide ze me vervolgens naar haar kamertje, waar ik even mocht wachten.

Al snel kwam ze erbij en stelde eerst nog even voor om 50 extra te betalen voor PZC of 150 om er een heel uur van te maken inclusief massage, PZC, beffen en zoenen.

Na voor deze opties vriendelijk te passen, mocht ik me uitkleden en neerleggen en begon ze dadelijk me hard te maken en een condoom aan te doen.
Na wat lekker pijpen werd er overgegaan tot missionaris en vervolgens ik bovenop, met dan een korte rustpauze met weer een voorstel om bij te betalen na ongeveer 15 minuten.
Dit kwam echter niet opdringerig over en werd ook vlot geaccepteerd wanneer ik er niet op in ging.
Daarna weer wat pijpen en afgewerkt in doggy style.

Erg leuke meid, zacht lichaam en erg lief. Enkel Engelse taal volgens mij, maar dat was geen enkel probleem en ze was de taal ook machtig.

Kleine domper op het einde was dat de condoom gescheurd bleek te zijn tijdens het doggy standje, dat was niet de bedoeling natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan