Recensie Tania, Club Odysee, Brustem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ace007

Stamgast
472
05/12/22
828
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het wordt tijd dat ik mijn ebony goddess met jullie deel. In totaal ben ik al 4x bij haar geweest. Maar de vorige 3 keren waren al meer als een jaar geleden en ik heb ze nu pas recent terug gezien in Brustem dus ik zonder twijfelen binnen gegaan 😁.
Tania is hele mooie dame uit brussel geboren in Afrika, ze heeft een ebony huid, dus niet donker donker. Ook heeft ze een zalige natuurlijke D-cup met slank lichaam.
Ik ga mijn recentste ervaring delen, aangezien de vorige van vorig jaar waren. Maar die waren ook allemaal top. Laten we zeggen dat we een klik met elkaar hebben.

Ik neem standard 30 min bij haar, die ik altijd lekker voldoe. 150 euro.
Na betaling samen naar de kamer waar ze me een washandje en handdoek geeft zodat ik met kan opfrissen. Na het wasje samen op bed gaan zitten.
Ik was al naakt maar zij had haar sexy bodysuit nog aan.
We gaan over elkaar zitten op de knieën en ze begint me te tease en te strelen en te kussen, ik doe lekker mee terwijl we elkaar in de ogen kijken, na een minuutje doet ze haar bodysuit naar beneden en komen haar 2 lekkere borsten tevoorschijn, ik neem deze lekker vast en begin ermee te spelen en te zuigen. (uit haar tempels komt melk en laat me zeggen deze is lekker en zoet krijg er geen genoeg van, vorig jaar was dit ook al het geval).
Haar bodysuit gaat nu volledig uit en legt me op mijn rug terwijl ze met haar poes op mij lul komt zitten. Ze begin heen en weer te wrijven op mijn lul wat ik lekker geil vind, ondertss blijf ik met haar borsten spelen en melk uit haar tepels zuigen. Na een tijdje stelde ik 69 voor waarop ze gretig ja antwoorde.
Ze haalde condoom tevoorschijn en deed het rond mijn penis om dan aan een lekkere pijpsessie te beginnen terwijl ik haar mooie clit en kut kon likken, ze genoot ervan en gaf extra kreetjes wanneer ik mijn tong als diep als ik kon in haar kut stak. Haar pijpen was ook zalig, op een bepaald moment moest ik even tegenhouden of ik was gekomen tijdens het pijpen.
Na deze zalige 69 sessie kwam ze bovenop me zitten en begon ze me te rijden, ni te rap, maar juist op een goed tempo, ze bepaalde het tempo zodat zij er ook van genoot, ondertss elkaar kussen en natuurlijk ook nu kon ik niet weerstaan aan haar lekkere met melk gevulde borsten. Damn wat is het zalig om aan haar tepels te zuigen.
Na cowgirl over gegaan op missionaris, eerst de gewone versie erna met haar benen op zij. Om af te sluiten in doggie positie.

Een geslaagde ontmoeting zoals altijd met haar.
Herhalingsgevaar heel hoog voor mij, aangezien het al de 4de keer was bij haar 😎.

Tot de volgende keer Tania, ik kijk er al naar uit.

Ace
 
Laatst bewerkt:
Ik ga vrijdagavond eens voorbij rijden met de auto om te zien of ze er is
Bespaar je de moeite, bar op de hoek was gesloten vanavond. Had even gekeken of ze niet weer naar Odyssee verhuisd was maar daar stond die oude wat jaar en dag in de tt club stond.
Wel een lekkertje (donker)in rechtse raam van Memphis, mss een goed alternatief. Als iemand ze test-rijd, laat het ons weten 👍
 
Bespaar je de moeite, bar op de hoek was gesloten vanavond. Had even gekeken of ze niet weer naar Odyssee verhuisd was maar daar stond die oude wat jaar en dag in de tt club stond.
Wel een lekkertje (donker)in rechtse raam van Memphis, mss een goed alternatief. Als iemand ze test-rijd, laat het ons weten 👍
Memphis? Welke club is dat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan