Recensie Jessica, The Witch, Brustem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ace007

Stamgast
472
05/12/22
828
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar weken geleden Jessica (Bulgaarse dame) bezocht in Brustem, deze dame was me al paar keer opgevallen met haar dikke boezem en knappe ogen. Uiteindelijk dan eens binnen geweest met haar. Zeer leuke dame en vriendelijk. Kussen doet ze nie, wat ik wel spijtig vond. Ze heeft hele mooie ogen en grote (fake, maar stoort niet) borsten, ze heeft wel veel tattoos op haar lichaam, maar da stoort me niet, ik kan wel inzien dat dit voor andere wel een afknapper is.
Na betalen op de kamer en het verplicht wasje zijn we er aan begonnen.
Condoom er rond (want pijpen zonder deed ze ook niet). Het pijpen op zich was zeker ni slecht maar ook niet wauw. Na het pijpen over gegaan naar het beffen en dit kon ze lekker appreciëren. Na paar minuten beffen kwam ze spontaan klaar in mijn gezicht en waarvoor ze me ook bedankte dat ik haar zo had laten klaar komen. Na het orale plezier aan de seks begonnen en is ze eerst op me komen zitten om me zo lekker te neuken ondertss kon ik ook haar borsten vastnemen en aan zuigen.
Als 2de standje zijn we over geschakeld op missionaris. Terwijl ik ze aan het neuken was speelde ze lekker met haar klit, tot ze opeens begon klaar te komen en vroeg aan mij om op hetzelfde moment met haar klaar te komen. De brave jongen dat ik ben dit dan maar gedaan zodat we lekker op hetzelfde moment klaar kwamen (voor haar al de 2de keer met beffen inbegrepen. Ik ben tevreden buiten gedaan.


Ps: 2 weken later terug bij haar geweest en terug lekker half uurtje beleefd, haar weer doen klaar komen met beffen ☺️
 
Er was eens ... Gelijk klaarkomen? Deze meid kent de knepen van het vak, eens klaargekomen is voor hun het "werk" er af.
Ieder zijn "waarheid", maar vertrouw nooit een vrouw. Niet negatief bedoeld, maar manipuleren is misschien wel hun 2de natuur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan