Recensie Mikaela, Club Tropical, Brustem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ace007

Stamgast
471
05/12/22
827
15
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Paar weken met Mikaela langs geweest. Een mooie verschijning met mooie blauwe ogen, een mooi lichaam en zeer mooie grote natuurlijke borsten. Ze is Italiaans vertelde ze me. 150 betaald voor 30 min icl pzc..
Na het verplicht wasje op bed gaan liggen met haar en na een kort gesprekje begon ze aan het pijpen, spijtig genoeg stelde dit ni veel voor, meer als de eikel ging haar mond niet in, dus verwacht geen deep throat of goeie pijp actie. Dan maar over gegaan op het beffen, hier is ze spontaan klaar gekomen, wat ze heel leuk vond. Na het beffen haar missionaris genomen en tijdens de seks gebruikte ze haar hand om me zo sneller te doen klaar komen, iets wat ik niet leuk vond en storend, ook als ze op me kwam zitten wou ze haar hand er tussen zetten om ervoor te zorgen dat je sneller komt. Ben dus niet tevreden buiten gegaan. Niks spontaan aan de seks zo. Spijtig want het is een knappe dame, mij ziet ze niet meer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan