Recensie New York Brustem Elya 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vanlaerke

Wandelaar
54
21/04/22
31
18
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag in New York geweest in rusten staat een heel slanke zwarte, Ilay, of Elia ik weet het niet meer, zeer lekker ding zeer slank, ik had voor € 80 genomen en betaald op de kamer was het redelijk zakelijk en begon ze mij te pijpen dat deed ze Super, ik heb haar toen gebeft waarvan ze helemaal nat werd en open, toen ze klaar kwam was de tijd om en stond ik daar met mijn jongeheer fiets had mogen doen, ik was zeer teleurgesteld maar haar tijd was om ik moest bijbetalen, in de heat of the moment had ik het nog gedaan al lag mijn bankkaart in de auto voor mij was het genoeg en ben kwaad vertrokken van deze geldwolf, absoluut te vermijden gevaarlijk speelgoed voor portemonnee maar niet voor uw jonge heer
 
Vandaag in New York geweest in rusten staat een heel slanke zwarte, Ilay, of Elia ik weet het niet meer, zeer lekker ding zeer slank, ik had voor € 80 genomen en betaald op de kamer was het redelijk zakelijk en begon ze mij te pijpen dat deed ze Super, ik heb haar toen gebeft waarvan ze helemaal nat werd en open, toen ze klaar kwam was de tijd om en stond ik daar met mijn jongeheer fiets had mogen doen, ik was zeer teleurgesteld maar haar tijd was om ik moest bijbetalen, in de heat of the moment had ik het nog gedaan al lag mijn bankkaart in de auto voor mij was het genoeg en ben kwaad vertrokken van deze geldwolf, absoluut te vermijden gevaarlijk speelgoed voor portemonnee maar niet voor uw jonge heer
Dus... je betaald voor 20min... Zij gaat voor jou uit de kleren. Je krijgt een pijpbeurt en doet oraal... En als dan je tijd om was... werd je kwaad omdat je moest bijbetalen??

Kan het nog gekker?
 
Vandaag in New York geweest in rusten staat een heel slanke zwarte, Ilay, of Elia ik weet het niet meer, zeer lekker ding zeer slank, ik had voor € 80 genomen en betaald op de kamer was het redelijk zakelijk en begon ze mij te pijpen dat deed ze Super, ik heb haar toen gebeft waarvan ze helemaal nat werd en open, toen ze klaar kwam was de tijd om en stond ik daar met mijn jongeheer fiets had mogen doen, ik was zeer teleurgesteld maar haar tijd was om ik moest bijbetalen, in de heat of the moment had ik het nog gedaan al lag mijn bankkaart in de auto voor mij was het genoeg en ben kwaad vertrokken van deze geldwolf, absoluut te vermijden gevaarlijk speelgoed voor portemonnee maar niet voor uw jonge heer
Is nu ook de minst goeie plaats die ik ken, waar je goedkoop gesteld ga zijn. Het is daar nu eenmaal peperduur. Dat weet toch iedereen.
 
nu weet ik dat ook ... ;-)
Ja maar het is bijna overal zo aan het gaan kijk ma op alle sites half uurtje begint nu al vaak bij 150 euro absurd en dan moet je ook nog van geluk spreken dat de date die omschreven staat in de advertentie word uitgevoerd ik heb ook al heel veel teleurstellende wandelingen gehad en idd Brustem was vroeger al iets duurder als ergens anders
 
Ja maar het is bijna overal zo aan het gaan kijk ma op alle sites half uurtje begint nu al vaak bij 150 euro absurd en dan moet je ook nog van geluk spreken dat de date die omschreven staat in de advertentie word uitgevoerd ik heb ook al heel veel teleurstellende wandelingen gehad en idd Brustem was vroeger al iets duurder als ergens anders
Ik doe daar niet aan mee. Ik betaal in Brussel nog steeds 40 voor een dik kwartier met perfecte service voor mij.
Maar natuurlijk als je zo gek bent om dat te betalen. Waarom zouden de dames dan twijfelen. Maar wie 150 voor een halfuur betaalt, is toch echt wel beetje dom. Sorry not sorry!

Je kan best hier wat research doen. Meestal kloppen ze wel.

Roxy schipperstraat 13 peperduur en dezelfde service, krijg ik voor 50 euro i.p.v. 200 euro bij lola.
Cataleya schipperstraat 9 voor dezelfde prijs als Roxy maar dan wel een echte gfe en een eerlijke tijd en ongelooflijke inzet.

Brussel: Mella, Emily, Amy, Shania en nog enkele van die Klasse dates en deftige prijsjes en super service

Redhouse lola 50 voor 30 minuten perfect beste service.

En zo zijn er nog veel. Gelukkig maar! Dit forum helpt echt!
 
Laatst bewerkt:
Ik doe daar niet aan mee. Ik betaal in Brussel nog steeds 40 voor een dik kwartier met perfecte service voor mij.
Maar natuurlijk als je zo gek bent om dat te betalen. Waarom zouden de dames dan twijfelen. Maar wie 150 voor een halfuur betaalt, is toch echt wel beetje dom. Sorry not sorry!
Klopt maar het is wel zo ik betaal ook zeker niet en soms gaan ze nog iets verder kijk deze link van kinky wel van Nederland maar goed https://www.kinky.nl/advertenties/7774489-isabella
Klopt maar het is wel zo ik betaal ook zeker niet en soms gaan ze nog iets verder kijk deze link van kinky wel van Nederland maar goed https://www.kinky.nl/advertenties/7774489-isabella
Golden shower van 24 karaats goud
 
Klopt maar het is wel zo ik betaal ook zeker niet en soms gaan ze nog iets verder kijk deze link van kinky wel van Nederland maar goed https://www.kinky.nl/advertenties/7774489-isabella

Golden shower van 24 karaats goud
Ook bij ons hoor 🤣🤣😅


En ze is niet eens zo speciaal lol. Alle ze ziet er wel leuk uit, maar die prijs nu ook weer niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom heel vaak in Brustem voorbij, maar ik stop er niet meer. Het is daar bijna allemaal weggegooid geld. Veel betalen en weinig service doorgaans. Heel af en toe zul je eens een schaarse uitzondering hebben.

Ik maak nu van Club Mabuhay in Helchteren mijn vaste plaats. Ik rij er naartoe als ik in Hasselt en omstreken moet zijn. Je betaalt er 50 euro voor een half uur en je kunt zelfs voor een happy hour kiezen waarbij je 2 dames kunt kiezen voor 75 euro (samen) of 2 dames na elkaar voor diezelfde 75 euro en daar ben je dan ongeveer een uur. Daar heb je af en toe eens een wat mindere dame, maar zelfs dan is de service beter dan in Brustem. OK de dames zijn er meestal wat ouder en sommigen zijn niet even strak en het zijn er Zuid-Amerikaanse dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan