Recensie Lisa, Soraya’s Palace, Steenokkerzeel 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joskeweber

Wandelaar
71
28/12/21
71
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag nog eens een nieuwtje gaan testen bij Soraya. De Braziliaanse Lisa. Ze is een mooie verschijning, lang, slank en een beetje getint.

Service is top. Ze doet goed mee. Alleen vingeren had ze niet graag. Ze heeft wat zwangerschap striemen op haar buik maar dat is in mijn ogen niet erg en haar enige schoonheidsfoutje. Weer een toppertje er bij. Kenza ben ik ook tegen gekomen in de badkamer daar ga ik ook nog wel is mee spelen.
 
Net terug thuis van een afspraak met Lisa. Had normaal een afspraak met Soraya maar onze topper heeft beslist vanaf vandaag een pauze in te lassen maar weet niet tot wanneer. Kan zelfs zijn voor altijd.
Nu dan voor Lisa gekozen. Ik heb graag dat de dames dominant bij me zijn en hoewel ze zei dat ze daar niet veel ervaring mee had was het super. Lekker in mijn gezicht slagen. Me bijten en in mijn ballen en pik knijpen. Heerlijke date. Niet hetzelfde als Soraya maarja hopelijk blijft ze wat langer dan de rest en dan leren we elkaar beter kennen en dan kan het alleen maar beter gaan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sorayas-palace-2.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal kies ik nooit een dame waar er geen foto van beschikbaar is. Maar voor dit huis een uitzondering gemaakt en 'blind' gekozen voor Lisa. Heb het me niet beklaagd. Mooie, ranke en sexy dame. Heel vriendelijke uitstraling.

Op de kamer al direct tongzoenen en rechtstaand elkaars lichaam verkennen. Nadien op bed vrijen met een vriendin: vingeren, beffen, pijpen, aftrekken, strelen,... Op het einde nog wat tijd over. Dus naar goede gewoonte van het huis niet direct 'doekjes en buiten' maar nog wat zitten praten over koetjes en kalfjes. En het klopt dat Lisa geen foto op de website wil. Bij mij in ieder geval een meer dan geslaagde blind date. Hopelijk is ze snel terug van haar vakantie voor een 2de afspraak.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sorayaspalace.be/nl/contact
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs de eerste keer bij Lisa geweest. Lisa is één van de knapste meisjes waarmee ik de afgelopen jaren gekamerd heb. Groot en slank. Mooi gezicht, mooie borsten. Mooi bruin kleurtje (en ik hou van exotische types :)).

Ik had een uurtje en Lisa nam de tijd. Eerst uitgebreid pijpen. Goede pijpbeurt, af en toe behoorlijk diep (ze kan het!), misschien een tikje eentonig. Leuk om te beffen, mooi en heel proper poesje. Dan in twee standjes geneukt. Ze is heel correct met de tijd, het uurtje volgemaakt met een babbeltje.

Ik had er (vooralsnog) niet dezelfde speciale klik mee als ik met Canel had, maar zeker een heel correcte service!

Naar foto's van Lisa op de site moet je niet zoeken, want ze wil niet op de site staan (jammer gezien haar knappe looks, maar ook wel een beetje begrijpelijk gezien ze toch een redelijk herkenbaar profiel heeft door haar wat grotere gestalte).
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lisa was voor mij de ideale playdate met hoog GFE gehalte. Ze oogt zeer mooi, geeft je een speciaal gevoel en stelt je op je gemak. Lisa luistert ook goed naar wat je wil, in mijn geval GFE en geen acrobatische toestanden. Ze kust teder en tongzoent ook maar niet diep. Ze pijpt zalig en diep, terwijl ze je aankijkt. Tegen meerprijs kan je in haar mond komen, waar ik ook voor koos. Na die eerste ronde gaf ze me een meer dan behoorlijke massage en we raakten aan de praat. Het liep zelfs zo goed dat ik niet meer aan een tweede ronde ben toe gekomen, maar toch voelde de date meer dan geslaagd. Beste GFE ooit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan