WHEM Lisa, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is 'mijn' vaste meisje gelukkig. Ze komt zeer regelmatig naar me toe. Ze heeft het nogal druk gehad de laatste tijd met andere zaken en dit moment is ze lekker met vakantie...

Is 'mijn' vaste meisje gelukkig. Ze komt zeer regelmatig naar me toe. Ze heeft het nogal druk gehad de laatste tijd met andere zaken en dit moment is ze lekker met vakantie...
@kever123 ik heb ze ook diverse keer laten langskomen hopelijk gauw weer wanneer is ze weer terug van haar vakantie

Laatst bewerkt:

Commentaar van @HULKY ben er klaar mee je scoort aardige punten zo, ja ze heeft me ge smst dus en voor de rest met andere wandelaars weet ik het niet

Laatst bewerkt:
Het zint je niet, dat je commentaar krijgt op je smoesjes, dan ga maar mensen die commentaar hebben op je onzin afkraken en proberen met nog meer onzin jezef te overtuigen. Het ga je goed met je kletspraat ik reageer niet meer op je, je bent voor mij 0. Soit

Wat zit jij te lullen man hoe weet jij dat dan toetsenbord held kots misselijk van jou irritante gedoe ga wat nuttigs doen chef misselijk mannetje je zit bijna iedereen af te kraken @HULKY Ja ze heeft mij gesmst dat ze jou of andere niet gesmst hebt zal wel een reden zijn maar lekker makkelijk om achter de toetsenbord mensen af te kraken held ga iets nuttigs doen op deze zaterdag jou commentaar levert niks op je lijkt wel een klein kind die om een snoepje vraagt bah bah misselijk mannetje 🤮
Beste Hete geile boy43,

Zou ik je vriendelijk mogen vragen om een recensie te schrijven van de bezoeken die Lisa bij je heeft afgelegd?
Dat is namelijk de essentie van dit forum....
Verder zou je, als je daar de ernstige behoefte aan hebt, je frustratie in een pm sturen.

Alvast hartelijk dank voor de te nemen moeite van het schrijven van een recensie!

//mod.edit: gezien de discussie een afkoelingsperiode. Topic gaat tijdelijk op slot.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Ice
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan