WHEM Lisa Vlaamse Waregem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een 2tal weken geleden eens langs geweest.
Maar blijkbaar werkt ze niet zo veel.
Moeilijk te vangen dus.
Het was een positieve ervaring
Is ze knap?
Had deze week gestuurd,maar ze zat die dag volboekt,toen ik vroeg morgen? Lukte dit ook niet... mss volgende week zei ze.
Stuur gerust eens prive waar ze ontvangt.

Ik zou graag es gaan,maar Waregem is nogal gekent terrein,vrees bekende buurt voor mij
 
Ik ben een 2tal weken geleden eens langs geweest.
Maar blijkbaar werkt ze niet zo veel.
Moeilijk te vangen dus.
Het was een positieve ervaring
Girlsreview is een forum dat draait op de geschreven recensies.

Wat is het nut van je bijdrage nu...je had beter een recensie geschreven van je ervaring. Dan moet anderen geen WHEM aanmaken.
 
Net vandaag nog een afspraakje gehad met deze jonge dame.
Mooi nette kamer maar geen douchemogelijkheid zoals vermeld wel met een lief ontvangst.
Ze is wat terughoudend maar zoals ze zelf zegt is nog nieuw in de business, wat niet is kan nog komen.
Persoonlijke hygiëne is zeker aanwezig. je ruikt dat ze zich voor de date gewassen had. Ikzelf heb me aan de lavabo nog even verfrist ( voorzien op kamer ).
De massage was heerlijk ( 1uur ), warme olie op massagetafel in kamer apart, zacht muziekje, was af! Erna ons beiden even verfrist en ontdaan van de olie om dan 30 min intiem te gaan. Was leuke beleving, zeker een aanrader!

Mijn persoonlijke ervaring zegt dat het leuke meid is die jong en onervaren is maar wel aanbied wat ze beloofd op haar advertentie.
Naar kamer en hygiëne toe is het propere kamer en een propere meid.
Kan me wel inbeelden dat ze drukke dagen heeft :p.

Bij het verlaten van de woning nog een snelle kus en uur erna terug bericht gestuurd. **volgende week terug een afspraakje :) **
EN ik kijk er al naar uit ^^,
 
Net vandaag nog een afspraakje gehad met deze jonge dame.
Mooi nette kamer maar geen douchemogelijkheid zoals vermeld wel met een lief ontvangst.
Ze is wat terughoudend maar zoals ze zelf zegt is nog nieuw in de business, wat niet is kan nog komen.
Persoonlijke hygiëne is zeker aanwezig. je ruikt dat ze zich voor de date gewassen had. Ikzelf heb me aan de lavabo nog even verfrist ( voorzien op kamer ).
De massage was heerlijk ( 1uur ), warme olie op massagetafel in kamer apart, zacht muziekje, was af! Erna ons beiden even verfrist en ontdaan van de olie om dan 30 min intiem te gaan. Was leuke beleving, zeker een aanrader!

Mijn persoonlijke ervaring zegt dat het leuke meid is die jong en onervaren is maar wel aanbied wat ze beloofd op haar advertentie.
Naar kamer en hygiëne toe is het propere kamer en een propere meid.
Kan me wel inbeelden dat ze drukke dagen heeft :p.

Bij het verlaten van de woning nog een snelle kus en uur erna terug bericht gestuurd. **volgende week terug een afspraakje :) **
EN ik kijk er al naar uit ^^,
Net op dezelfde dag "van jouw bezoek" lid geworden van GirlsReview ook zie ik... 🤔
 
Net vandaag nog een afspraakje was af! Erna ons beiden even verfrist en ontdaan van de olie om dan 30 min intiem te gaan. Was leuke beleving, zeker een aanrader!

Mijn persoonlijke ervaring zegt dat het leuke meid is die jong en onervaren is maar wel aanbied wat ze beloofd op haar advertentie.
Naar kamer en hygiëne toe is het propere kamer en een propere meid.
Kan me wel inbeelden dat ze drukke dagen heeft :p.

Bij het verlaten van de woning nog een snelle kus en uur erna terug bericht gestuurd. **volgende week terug een afspraakje :) **
EN ik kijk er al naar uit
Review van pussybacher fake denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan