WHEM Lisa/Zarah/Deborah, Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mike m

Vaste klant
127
04/12/21
65
8
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met deze meid die ontvangt in omgeving Kortrijk ?


Deze dame adverteerde ooit onder de naam Lisa met meerdere foto's.

Nu zie je haar nog enkel onder Deborah en en Zarah, wat ik strange vind, is dat het steeds met een ander gsm-nummer is wanneer ze een advertentie plaatst.

Ntt het dezelfde foto('s) zijn die terug komen.

Ik heb er ooit naar gebeld (Lisa) voor een afspraak, maar dit kon niet op het tijdstip die me paste doorgaan.

Heet er iemand ervaring met deze dame, en wil dit hier delen ?

Mvg

Mike m
 
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met deze meid die ontvangt in omgeving Kortrijk ?


Deze dame adverteerde ooit onder de naam Lisa met meerdere foto's.

Nu zie je haar nog enkel onder Deborah en en Zarah, wat ik strange vind, is dat het steeds met een ander gsm-nummer is wanneer ze een advertentie plaatst.

Ntt het dezelfde foto('s) zijn die terug komen.

Ik heb er ooit naar gebeld (Lisa) voor een afspraak, maar dit kon niet op het tijdstip die me paste doorgaan.

Heet er iemand ervaring met deze dame, en wil dit hier delen ?

Mvg

Mike m
Niks lijkt op de foto's wat het is.....denk er ongeveer 20 kilo's bij...en vooral haar 'broer'...die steeds op de uitkijk staat...Onbetrouwbaar.
 
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met deze meid die ontvangt in omgeving Kortrijk ?


Deze dame adverteerde ooit onder de naam Lisa met meerdere foto's.

Nu zie je haar nog enkel onder Deborah en en Zarah, wat ik strange vind, is dat het steeds met een ander gsm-nummer is wanneer ze een advertentie plaatst.

Ntt het dezelfde foto('s) zijn die terug komen.

Ik heb er ooit naar gebeld (Lisa) voor een afspraak, maar dit kon niet op het tijdstip die me paste doorgaan.

Heet er iemand ervaring met deze dame, en wil dit hier delen ?

Mvg

Mike m
Afblijven...foto's zijn niet wat het lijkt...doe er gerust 20 kg bij...en een 'Broer' die alles in de gaten houdt...ik was er vlug weg....Zonder schade.
 
met nieuwe advertentie, andere naam ....


weg blijven of niet ...

mvg

mike m
 
Ik heb haar vorig jaar in juli bezocht in Heule toen ze nog onder de naam Lisa adverteerde en voor mij was het een meer dan prima date (heb er ook een recensie over geschreven). Ze ziet er wel uit zoals op de foto's (vorig jaar toch) maar is sowieso de 40 gepasseerd. In tussentijd heeft ze wel al 3 ander namen gebruikt en verandert ze om de zoveel tijd van gsm nummer wat inderdaad vragen opwekt. Misschien heb ik geluk gehad. Indien ik haar nog eens bezoek, zal ik mijn bevindingen met jullie delen.
 
Vorige maand eens bezocht , viel wel mee hoor , zoent ,neukt en pijpt wel lekker. K betaalde 60€ voor vluggertje en t zat er allemaal in. Twee een dame die precies al wat mee gemaakt heeft in haar leven , wat mij wel opviel was dat ze toch een alcohol geurtje had.
Maar voor een snel adresje was ze wel ok hoor.
 
Is een No Go... prostitueert om haar druggebruik te financieren. Staat op de radar van de Belgische popo, dus wegblijven daar. Die 'broer' is haar onbetrouwbaar en agressief vriendje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan