Recensie Little Horny Roxy , Putte (naast Heist o/d Berg) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
517
30/06/21
838
34
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/little-horny-roxy.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had nog eens zin om op avontuur te gaan en Roxy stond al even op mijn radar.
Afspraak gemaakt via sms , ging vlot.
De straatnaam doorgekregen en het huis nummer ging ze pas geven wanneer ik in de straat was.

De eerste indruk was dat ik een kleiner meisje te zien kreeg dan ik verwachtte te zien met een mooi rond kontje ...zoals de foto's tonen , foto's kloppen 100% en zijn getrokken op de kamer waar ze ontvangt.

De kamer is zeer netjes wat je niet verwacht wanneer je het huis aan de buitenkant ziet.

Ik kreeg er al zin in.
Na afrekenen gaan de kleertjes uit , alles opfrissen gebeurt met natte doekjes.
Ze vroeg me om op het bed te gaan liggen wat ik ook deed , daarna begon ze direct aan mijn piemel met natte doekjes en nam een condoom , ik zei dat ik haar eerst wel wil likken... maar de taalbarrière is hier een probleem , engels verstaat ze niet had ik de indruk.
Dan maar met gebaren gezegd dat ze moest gaan liggen en ik zei relax .
Ik begon haar zachtjes te kussen tussen haar benen die geleidelijk open gingen tot ver uit elkaar , en mocht vervolgens met een vinger in haar kutje .
Ze stuurde met haar 2 handen mijn hoofd naar de plaats die ze graag had , met mijn vinger in haar kutje en mijn tong op haar clitoris voelde ik na een tijdje haar spiertjes in haar kutje golvend samentrekken.

Kussen doet ze niet.

Condoompje aangedaan en eerst heeft ze me een beetje gepijpt , was ok, maar ik had meer zin om haar te neuken, haar op haar rug gelegd en geneukt in missio dan overgaan naar cowgirl en jasje gevuld in doggy .

Ze heeft een zeer strak kutje .

Condoom check deed ze regelmatig .

Ik had voor een half uur geboekt maar eenmaal het kruit verschoten is het ook gedaan en kan je ophoepelen , op 20 minuten stond ik terug buiten.

Het is een jong ,petite meisje met een mooi rond kontje, wel meegaand met wat je vraagt of voorstelt , als ze het verstaat uiteindelijk .
Wanneer je haar laat doen zal ze een bepaald patroon afwerken om je zo snel mogelijk klaar te krijgen .
Ik had zelf wat meer de leiding genomen en zo kan je zelf iets meer bepalen in welke richting je date verloopt.
Voor een GFE moet je er niet zijn , ze is lief maar ze doet wat haar te doen staat ... zorgen dat je klaarkomt.

Voor herhaling vatbaar... nee uiteindelijk niet , als er geen klik is blijft het voor mij een éénmalige kennismaking :)

 
Grote ontgoocheling. Afspreken ging vlot maar ter plaatse in de straat kreeg ik geen reactie. Veel sms'jes gestuurd, Bellen had geen zin, je wordt automatisch op een voicemail gezet. Op zo'n moment vloek je en denk je, die heeft zich overslapen (afspraak was 10.30), achteraf denk je, is alles wel in orde ? Ook geen excuses meer gekregen. Moest het bij iemand anders lukken, ik hoor het graag.
 
Dat is inderdaad een ontgoocheling , bij mij verliep alles vlot , ik was zelfs een kwartier te vroeg in de straat ,ik stuurde haar een bericht dat ik in de straat was en dat ze een bericht moest terugsturen wanneer ik mocht komen . Vijf minuutjes later stuurde ze het huisnummer. Vreemd idd ... bellen zal moeilijk zijn, ik heb zelf bijna alles in gebarentaal moeten uitleggen ... zoals vermeld in mijn recensie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan