WHEM Liu, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VersePizza

Newbie
1
31/07/25
1
Iemand ervaring met deze dame? Foto's zijn erg uitnodigend, en er staan twee positieve recensies, maar de reacties die ik van haar op WhatsApp krijg zijn heel vreemd. Duidelijk uit Google translate, maar ze zegt liever Nederlands te spreken dan Engels. Heb geen zin om daar heen te gaan als blijkt dat we niet fatsoenlijk kunnen communiceren.

Iemand ervaring met deze dame? Foto's zijn erg uitnodigend, en er staan twee positieve recensies, maar de reacties die ik van haar op WhatsApp krijg zijn heel vreemd. Duidelijk uit Google translate, maar ze zegt liever Nederlands te spreken dan Engels. Heb geen zin om daar heen te gaan als blijkt dat we niet fatsoenlijk kunnen communiceren.

Bij haar langs geweest 2 weken geleden in R'dam zuid , buurt was wel een beetje creapy. Maar toen ik binnen kwam de betaling gedaan ze stelde me op me gemak, we begonnen te zoenen kleren uitgedaan begon ze me te pijpen , en toen heb ik haar goed doggy genomen helaas was ik maar voor een vluggertje gegaan vanwege slechte ervaringen op kinky, maar volgende x zeker een uur neem ik met haar, ze ziet er strak uit mooi volslank grote kont grote borsten mooie hoofd ze is het zeker wel waard.

Terug
Bovenaan Onderaan