Algemeen Living Room algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wordt niet wat met het "nieuwe" Living Room.
Was er gisteren. Er was totaal geen sfeer. Bouwvakkers lopen door de club en waren bezig met bouwwerkzaamheden. Ondertussen staat de muziek keihard en zag een heleboel wandelaars naar buiten vluchten vanwege die keiharde muziek.
Ook dames waren er amper aanwezig.
De dames die er waren vroegen standaard 70 euro en de inkomprijs is ook niet mals.
Nee, dat gaat hem zo niet worden met het "nieuwe" Living Room.
Dan zijn Aca Gold en Penelope de veel betere opties.
 
Was gisteren in Living Room, op de schuimparty.

Entree was 60 zonder en 70 met bier. Mensen die 70 betalen krijgen een apart armbandje.

De club lijkt niet zo veel veranderd te zijn binnen : op het gelijkvloers de barruimte, het te kleine restaurantje en een aantal kamers.
Beneden de sauna, stoombad (heet), bubbelbad (buiten gebruik), masseur, lockers, douches en ook wat kamers.

Buiten is er nu wel een zwembad aangebracht en er werd ook gebarbequed, met wel hele grote steaks te verkrijgen. Toppie.

De 2 aanpalende panden zouden (ooit) ook verbouwd worden om zo een grotere club te vormen.

Er waren een 20 tal dames van diverse pluimage aanwezig waaronder de beruchte Thaise Lulu, vroeger werkzaam in GT.

Er was een DJ buiten en in de club zelf werd ook muziek gespeeld wat voor een kleine kakafonie zorgde. Het schuim zorgde wel voor wat ambiance.

Ik ben 1 maal naar de kamer gegaan, met Daria. Was best ok. De dames mogen 70 euro per halfuur vragen. Gelukkig wou Daria ook tongzoenen wat bij lang niet alle meisjes mogelijk is, tenzij voor meer geld.

Ik ben blij dat de club weer leeft, het was in 2012 mijn allereerste club ooit. Wellicht kom ik hier nog wel eens.
 
ORGIE

Op de 21e van de 8e besloten om eindelijk eens te kijken hoe het er bij staat met de heropende Living Room.
Tegen het middaguur aangekomen. Entree afgetikt en de man van de receptie vroeg of het m'n eerst keer was. Nou, wel sinds de heropening, maar aangezien alles nog zo een beetje op dezelfde staat, heb ik m'n weg makkelijk kunnen vinden.

Na omkleden en opfrisbeurt eerst even een ontbijtje. Er bleek een filmploeg die m'n omeletje aan het filmen was. En ze maakten meer foto's in de club, zoals aan het zwembad, in de sauna en 1 van de dames die gemasseerd werd. Als ik er maar niet op kom te staan...

Wat met opviel was dat er geen föhn aanwezig. Zou defect zijn en vervangen worden. Bij de receptie is een geldautomaat aanwezig. Er is 1 gokautomaat in de bar aanwezig voor als je van 1 euro een kamergang wilt proberen te maken. Er waren die dag ook veel vliegen aanwezig. Gelukkig werd alles wel goed afgedekt.
Er zijn in de kleedruimte geen camera's aanwezig. Ook zijn er geen kluisjes beschikbaar voor je waardevolle spullen. Hopelijk levert dat geen AG taferelen op...

Van de wellness was het verwarmde zwembad wel lekker met flink wat ligstoelen ernaast, de sauna en stoomcabine flink warm. Ook was er een masseur aanwezig. De jacuzzi was helaas buiten gebruik en hoewel de receptie meldde dat ze over een poosje een nieuwe plaatsen, hou ik het credo aan van eerst zien, dan geloven...

Het eten is beperkt aan keuze, maar het wordt wel vers voor je gemaakt en vond het goed smaken. En later op de dag kwamen eindelijk de gamba's op het menu. Wat heb ik gamba's Monday's gemist...
Doch, de porties waren wel wat beperkt. 8 Garnaaltjes en wat garnituur. Dat was voor mijn doen meer een aperitief. Moest nog een bordje met wat pasta erbij bestellen om dat gerommel beneden te doen dimmen.
Niet te vergelijken met de gamba orgie in PHG waar wel 30 garnalen op elkaar lagen, dikke klodder aan knoflook saus en een citroen erbij... Ik stop nu maar, want m'n toetsenbord raakt onder de kwijl...

Kwa line up was er weinig te kiezen bij aankomst. Slechts 2 dames gespot tegenover 6 heren die van de zon aan het genieten waren.
In de namiddag besloten te gaan voor de slanke blondine met kort kapsel. Jammer van d'r snaveltje, maar verder zag de 24 jarige Antonia er wel fraai uit. Overgewaaid uit Zwitserland samen met een vriendin. Op een kamertje geweldig van elkaar genoten met deze milieuvriendelijke dame. Hopelijk dat ze ook CPR lessen gaat geven...
Uiteindelijk waren er rond 20:00 5 dames aanwezig, waarvan 1 stunner die Luxandra heet. Voor 4 of 5 tientjes had ik misschien nog een joker kaart getrokken, maar voor 70 euro hoefde het van mij ook wel niet zo nodig. Bovendien was ik eigenlijk beetje van plan om na een dutje te vertrekken. In de tuin hebben ze een tentje waar je uit de zon even wat langer kunt liggen zonder er als een kreeft uit te komen te zien. Met minder mooi weer vind ik het wel jammer dat de club geen rust plekje binnen heeft.

Ik was eigenlijk van plan deze week LR of PDL aan te doen, maar de lokroep van een klapekster deed me anders besluiten. En met het mindere weer de komende tijd, zal er zonder een rustplekje binnen denk ik niet zo gauw een bezoek aan LR meer in zitten. Desondanks, met het mooie weer me prima vermaakt.
 
Afgelopen week was ik nog eens in LR, op woensdag was dat.

Er was errug weinig volk, nog geen 10 man en nog minder dames. Ik heb dan maar maximaal geprofiteerd van de uitstekende sauna en het stoombad. De jacuzzi is nog steeds buiten gebruik en gaat ook niet meer gebruikt worden; er zou wel een nieuwe komen, ofwel buiten ofwel in het nieuwe deel als dat ooit in de club geïntegreerd kan worden, wist men mij te vertellen.

Olli stond weer in de keuken en presenteerde mij schnitzel mit pommes-frites. Dit is gelukkig wel ok, al mag er wel iemand aangesteld worden om af en toe de tafeltjes in de kleine resto proper te maken.

Ik heb toch 1 keer gekamerd met een leuke meid genaamd Monica : 1 meter 65, lang zwart haar, navelpiercing en te veel tattoos waaronder het logo van een automerk, net boven haar bilnaad.
Service was best ok, uitstekend zelfs.

Kort : de club heeft potentieel, de wil is er maar toch is er nog een heel lange weg af te leggen vooraleer het niveau van de grote dagen bereikt wordt. Toch kom ik nog wel eens terug.
 
Donderdag 21 september ben ik naar Living Room geweest. Het regende pijpenstelen en donderdagmiddag door de avondspits langs Eindhoven is niet ideaal. Soms regende het zo hard dat je op de Autobahn niet harder dan 90 kon rijden. Maar goed, we hebben wat over voor onze hobby :)… Ik kon voor de deur parkeren en het vrijkaartje wat ik had van een ander forum werd zonder problemen geaccepteerd.
Binnen is er vrijwel niets veranderd, alleen er zijn mooie fijne douches gemaakt achter de bar bij de kamers op de begane grond. Buiten heeft wel een metamorfose plaats gevonden. De tent is weg en er is een fraaie tuin met eettafels en bankjes, een bar, een heel mooi zwembad en ligstoelen. Maar in de stromende regen maakte niemand er gebruik van.
Dan de dames. Een aantrekkelijke Line-up met 2 dames met een paar kilo's extra (Tanja en Ruby met aardig wat plakplaatjes en tongpiercing) een aantrekkelijke 40+ MILF met top service (Hongaarse Nicole, lijkt midden 30), 1 jong uitziende Bulgaarse (30 jarige Monika) en verder Roemeense dames. Daarbij stunner Sofia (lang slank C/D siliconen) en de zeer aantrekkelijke en verleidelijk lachende Yasmin.
De andere dames: Cleo (Cateleya uit SS), Elisa (ex Babylon), Antonia (niet uit Babylon maar uit Zwitserland, donkerblond half lang haar, A cup, grote tattoo in de vorm van een roe op de rug), Sofie (echte stunner, slank mooie sili's), Erica (hoogblond), Julia en Larissa (zusjes?). Toen ik rond 1 uur vertrok kwam er nog een zeer aantrekkelijke dame met een tatoeage in haar nek van de kamer. Die was dus lang bezig geweest met een man. Ook Yasmin was door een man kennelijk de hele avond geboekt. Er kwamen nog 2 nieuwe dames die beginnen zodra ze hun papieren hebben. Ze zaten in normale kleding aan de bar.

Nicole, Julia, Larissa, Cleo en Monika doen aan TZ, de andere dames niet, dus ik had niet zoveel keuzestress als in mijn stamclub Sixsens. 14 dames is natuurlijk ook veel minder dan de 60-70 die daar rondlopen.
De eerste kamer was voor Cleo, de tweede voor Larissa en de derde met Monika (zie recensies). Alle 3 geslaagde kamers!
Het eten was zeer goed verzorgd door kok Oliver: Saltimbocca, tagliatelle en vers gemaakte tomatensaus. Je moet hier eten wat de pot schaft. Er is geen buffet of keuze, alhoewel de kok wel zijn best zal doen om je iets anders voor te zetten als je het echt niet lust.
Samenvatting: een zeer geslaagde avond met een heerlijk weerzien met Cleo.
 
Laatst bewerkt:
Ik las hierboven dat het standaardtarief 70€ per half uur is.
-Is dat tegenwoordig gangbaar in elke Duitse Saunaclub?
-En wordt het (overal in Duitsland) dan 140€ per uur?

Ter vergelijking: in de Sixsens in Nederland is dat 60€ en een uur is 110€.

-En hoe zijn de tarieven (30/60 minuten) tegenwoordig in de Vulkanstrasse in Duisburg?

[Veel vragen, maar voor mij zijn de Duitse club 300+ km, heenrit... Toch deed ik dit vroeger af en toe en ben zo verschillende keren in de GT geweest en ook in de kleinere (zuster)club de LR. Ook in de APA en andere clubs.]
 
Het is alleen €70 voor het eerste half uur, daarna €50. Dus een uur is €120 en maar €10 duurder dan Sixsens.
"Alle Duitse clubs" zijn er heel veel. Maar 2 grote bekende clubs wat zuidelijker: Sharks en Sakura is het starttarief zelfs €100/30 minuten.
Dichter in de buurt is Golden Gate €80 voor de eerste 30 minuten en €70 voor de volgende 30 minuten. Ook Oceans, Magnum, Samya en LeGrand kom je incl PZC niet of zelden onder de €150 per uur.
In Babylon zijn de prijzen stabiel en gelijk aan Sixsens €60 voor de eerste 30 minuten en €50 voor de daaropvolgende. In Sixsens lopen er altijd wel een paar upsell dames rond die meer proberen te krijgen trouwens.
Het goedkoopst zijn AcapulcoGold, Penelope de Luxe AcapulcoPrime, Salome en Venus Hamminkeln met €50/30 minuten. Die clubs draaien dan ook goed.
Daaronder zitten dan nog de goedkope Rote Teppich Clubs (Arabella, Grimbergen en Villa Venus Duisburg), maar dat zijn eigenlijk geen volwaardige saunaclubs qua uiterlijk van de dames, eten, drinken en wellness.
Hier staan natuurlijk een aantal algemeenheden waar uitzonderingen op zijn. Maar ik heb geprobeerd een globale indruk te geven.

Ik heb geen ervaring op de Vulkanstrasse, maar dat is natuurlijk ook geen saunaclub.
 
Laatst bewerkt:
wat is er gang baar in de duitse sauna clubs in LR 70 30 minuten dan het volgende half uur 50 euro . naar een uur beginnen ze weer met 70 euro te tellen dat wil zeggen 2 uur is 240 euro.

het beste ban je nog naar Penelope of Acapulco gold gaan 50 euro per 30 minuten voor standaard sauna club dienst verlening o_O
 
Beter juist naar LR, Venus Hamminkeln of Babylon waar die definitie van standaard saunaclub service aanzienlijk ruimer is dan bij de meeste dames in AcaGold en Penelope en waar het veel schoner is.
En zo kan ik nog wel wat voor en nadelen geven. En die discussie beter niet in het LR topic. Feit is dat je de meeste dames vindt in Sixsens, AcaGold en Penelope. Dat is omdat daar de meeste mannen zijn en die prijs/kwaliteit verhouding is dus blijkbaar het best. En toch zijn er mannen die zich meer thuis voelen in LR, GG of Babylon. Gelukkig maar is er niet 1 club het beste voor iedereen.
 
[B]Wandelaar5[/B] ben jij zelf al eens in penelope geweest in penelope tref je gewoon op een zaterdag 80 dames waar jij je mond bij afveeg van het kwijlen ik ken jouw smaak ik heb welles naast je gezeten op het terras van sixsens waar je 2 meter van de stoel omhoog sprong toen je een bepaalde duitse dvp zag met een helle dikke kond . de LR is een leuke club maar kan aan dames aantal niet tippen aan aca en penelope gg en babylon ook niet . het zou wel beter zijn dat de dames over de clubs beter verdeeld zouden zijn . maar dat is alleen haalbaar als de kamer prijzen ongeveer gelijk zijn . er is veel verhuizing van dames in de duitse clubs die het proberen bij LR en gg . de meeste komen weer terug bij aca en penelope .
 
Laatst bewerkt:
Klopt! Die dame, Ayla, is zeker niet mijn algemene smaak. Ik heb bijvoorbeeld meer kamers gemaakt met het andere uiterste, de skinny Duitse Lea (inmiddels helaas gestopt). En nog veel meer met dames tussen die 2 uitersten in. En ik heb niets negatiefs gezegd over het uiterlijk van de dames in Penelope. Nu weer over LR hier A.U.B.
 
over LR kan ik je zo veel vertellen als ik wil aanstaande zaterdag is er een bij LR om je over het algemeen de zelfde dames tegen als in aca en penelope 2dames van sixsens maar zule dames als lea tref je er zelde waar ik aankomende zaterdag ben keuze stres tussen pennelope lr en sixsens lr_weih450.jpg
 
Laatst bewerkt:
Slechte Line-Up met oudjaar

Gisteren naar Living Room gegaan voor de oudjaarsparty. Ik had daar afgesproken met wat bekenden. Die dag zouden er veel mensen zijn die ik ken uit Sixsens. Er was een special guest star appearance van Mick Jagger. Hij liep in de donkere bar de hele tijd met een donkere zonnebril op om maar niet herkend te worden.

Ik had gelezen op hun web site dat dames vrij entree hadden en zelfs €100 bonus zouden krijgen. Ik verwachtte dus een uitgebreide Line-Up. Helaas viel dat tegen en ook kwalitatief was de Line-Up slecht. Er waren weinig lustopwekkende dames. Maar goed, je hebt er maar een paar nodig om een goede dag te hebben. Het geluk zat helaas ook niet echt mee. Cleo bleek de hele dag (tot 7 uur) geboekt. En ze wilde na die boeking ook niet nog een half uurtje of een uur langer blijven. Aangezien er veel mannen waren uit Sixsens had ze ook wel uren langer kunnen blijven. Maar ze had kennelijk al een afspraak staan voor een ander oudjaarsfeest.
Er waren een aantal kleine dames die wat ruim voorzien waren van rondingen. Allemaal niet echt mijn type. Het grappigst vond ik Nelly die een soort trouwjurk aan had. Vanessa die qua service hoog staat aangeschreven vond ik in close-up toch wat minder aantrekkelijk (en dan zeg ik het voorzichtig). De mooie Erica (die ook nog 2 erg sexy outfits aan had die avond) had me vorige keer al duidelijk gemaakt dat TZ door haar slechts beperkt zou worden uitgevoerd. Sofia was aantrekkelijk, maar werd me afgeraden qua service. Daniela had zich meteen op een vaste klant geworpen. Roxana was een zeer elegante verschijning, maar ze had de €100 bonus in haar neus gestopt. Ze liep zeer druk en steeds lachend om niets rond. Iemand waagde het er toch op met haar naar de kamer te gaan, maar kwam er achter dat die €100 nog niet was uitgewerkt en dat alle handelingen met dezelfde drukte werden uitgevoerd. Er was nog een slanke dame met een wat lang gezicht van naar schatting ergens achterin de 30. Ik ken haar naam niet. Dan waren er nog Melanie met een goed lijf en Monica met een goed lijf en een mooi gezicht en Esther met een mooi gezicht en siliconen borsten. Ik denk dat ik zo vrij compleet ben voor wat betreft de Line-Up. Maar wellicht dat 1 van de andere aanwezigen nog wat aan kan vullen? Volgens een andere gast waren er vrijdag veel meer dames geweest en ook aantrekkelijker.

Ik ben begonnen met een ontbijt. Gebakken eieren met spek, vers klaar gemaakt. En gezellig gekletst. Qua dames was er nog niet veel te beleven. Nelly in trouwjurk, Sofia en na een tijd Melanie. Melanie werd me aangeraden door een aanwezige popster, dus met haar naar de kamer vertrokken. Dat werd een grote teleurstelling, op de valreep mijn slechtste kamer van 2023 (een andere misser van mij dit jaar was in een trio waarbij de goede dame de kamer redde voor mij). Zie het verslag op dit forum.
Inmiddels was er in het restaurant een mooi kerstbuffet opgesteld. Ananas feestelijk versierd met prikkers met een blokje kaas en een druif, heel veel vleeswaren waaronder een erg goede Serrano ham, drie soorten kaas, olijven, warm mals vlees, geroosterde aardappelen en een mix van broccoli en bloemkool. De vleeswaren en kazen zouden tot het einde blijven, het warm eten was op een gegeven moment op.
Na het eten de nog steeds matige line up bekeken en besloten om met Monica naar de kamer te gaan. De vorige keer met haar een wat vreemde maar succesvolle kamer gehad (zie eerdere verslag). De kamer was nu wat leuker en gevarieerder, en deze ruime voldoende kamer zou helaas mijn beste van de dag zijn.
Bij mijn laatste kamer getwijfeld tussen Esther en Daniela. Achteraf had ik waarschijnlijk beter Esther kunnen kiezen, maar ja dat weet je pas achteraf. Zie het verslag van mijn kamer met Daniela.

Om 12 uur werd er in de tuin wat vuurwerk afgestoken en een grote fles Spumante ontkurkt. Die Spumante was een heel pak beter dan de Sekt die ze in Babylon en Sixsens wel eens schenken. Een vierde kamer zat er fysiek niet in, dus rond half 1 de club maar verlaten en terug naar huis gereden. Een wijze les geleerd dat je bij een oudjaarsfeestje in een saunaclub, je maar niet teveel voor moet stellen.
 
Ik kan het me wel voorstellen hoezeer de dames zeker tegenwoordig ook op geld belust zijn.
Er zijn bepaalde dagen die je toch liever in je vriendenkring of met familie doorbrengt.
Zeker als je de rest van het jaar ook al zo een hectisch leven in een club hebt, en dan is de speling in december/januari sowieso altijd al erg dun.
Jammer want het lijkt me dat er zeker markt is in tenminste 1 club voor een echt knalfeest op deze dag.
 
er is zeer een markt voor een knalfeest met de oud en nieuw . alleen de exploitanten gunnen elkaar niks . in de regio dusseldorf waren alleen al 3 silvester party's op 31 12 oa magnum Oceans en LR

silvester party's laat dat aan de Groote clubs over zaterdag was ik in samya en er waren nog maar 30 dames
 
Op de 4e van de 1e in dit etablishement beland.
Na de dag ervoor Babylon "her"ontdekt te hebben wilde ik nog een voor mij nieuwe club ontdekken en deze lag aardig op de weg terug richting onze hoofdstad.
Tegen 12 uur aangekomen en vriendelijk ontvangen door de man achter de balie.
Hij legde alles netjes uit en was ook gelijk erg eerlijk over het aantal dames van die dag.
Omdat er dus ook te weinig dames waren deed hij zelf de ronde met me om alles te laten zien.

Na het fijne wellness dagje in het met daglicht overgoten babylon was dit wel weer even een andere beleving.
Donker, oud en van alle aanwezige wellness voorzieningen deed alleen de sauna het.
Deze stond dan wel weer goed heet. (zelf voor mij een beetje te heet, maar dat is beter dan te koud)
Na omgekleed te zijn eerst maar eens naar het eet-gedeelte aangezien ik had gelezen dat er iemand vers eitjes voor je zou bakken en ik wel toe was aan een goed ontbijtje.
Het eetgedeelte is erg krap en in een donker hok, maar er wordt wel top voor je gezorgd door een kokkie die er duidelijk ook plezier in heeft om voor de mensen te zorgen.
En dat is altijd een erg grote plus. De hele dag me lekker verzorgd gevoeld door deze kerel.

De middag een beetje afgewisseld met sauna en douche rondjes, een tukje gedaan op 1 van de banken in de kamer beneden en wat koffie gedronken en gezellig gekletst met wat duitse beren aan de bar.
Ik had begin van de middag een gezellig kort gesprekje gehad met de poolse Mihaela die normaal niet direct mijn type zou zijn maar die me wel wat leek, alleen was ik toen nog op het punt dat ik een beetje wilde acclimatiseren, maar spijtig genoeg was ze de rest van de dag bijna voleldig geboekt.

Tegen het eind van de mdidag toen ik toch wel erg zin kreeg na alle relaxte tijden, maar weer eens in de bar gaan zitten en om me heen kijken.
Probeerde met een klein popje oogcontact te kijken maar die vond haar telefoon te belangrijk en als ze al keek dan keek ze zo'n beetje door iedereen heen, wat jammer was want ze was wel mijn type, maar als ze al zo afwezig in de bar zitten is het vaak ok geen goede match op de kamer.
Uiteindelijk aan de praat geraakt met sofie. Zeker geen verkeerd lijfje en was wel leuk in het gesprek dus maar richting een kamer gegaan.
Paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik wel in was voor rustig en lang, maar daar had ze blijkbaar geen boodschap aan, want ze wilde toch zo snel mogelijk er boven op klimmen en weer van de kamer afzijn.
Uiteindelijk best een redelijke kamer met haar gehad, maar miste toch een beetje de klik.

Na nog een koffie en een hapje was het net na zessen en vond ik het een mooie tijd om weer terug te rijden naar het westen van ons landje.
De club krijgt zeker nog een tweede kans als ik weer in de buurt ben, maar misschien wel pas als het iets mooier weer is zodat er tenminste ook een buitenbad is naast de sauna
 
KOORTS

Eigenlijk van plan om deze week Venus weer eens te bezoeken. Helaas kwam dat er door afspraken niet van en teruggevallen op de maandag.
Door de ontdekking van Gethijsem over een dutkamertje in LR, besloot ik de gok te wagen om er een kijkje te gaan nemen.
En zodoende de 29e van de 1e richting Kaarst getrokken. Met openingstijds was ik als eerste binnen. Dankzij happy hour entree wisselden er 3 tientjes van eigenaar en kreeg ik een ijsberenvel mee om me te verkleden in de kelder.

De Italiaanse masseur was er ook en ook nu weer actief aan het vissen naar klandizie. Aan mij niet besteedt. Ik heb liever een ander soortige massage, van de dames welteverstaan ;)

Maar first things first: namelijk de innerlijke mens even aansterken. De kok maakte me een nogal wat hartig omeletje. Gelukkig dat er brood was om het wat te compenseren.
In de middag werd er wat rijst, pasta en curry worst met friet geserveerd. Ben zelf voor die laatste gegaan en ook die beviel prima. En de hoofdreden... ik bedoel hoofdgerecht ;) was gamba's met pasta. Dat was op restaurant niveau. Volgende keer ga ik waarschijnlijk voor een 2e portie.
Wel leek de rijst er van de middag in de avond er nog steeds te liggen (of het moet een volgende lichting zijn geweest).

Tussendoor wat saunarondjes gemaakt. Die was goed heet. Viel een keertje uit, maar na melding werd die aangezet. Ook werd later op de avond de stoomcabine aangezet. Het zwembad bleef gesloten. Er kwam met het kouwe weer ook geen stoom van onderuit, dus ik vermoed dat de verhitting ervan uit stond en had geen behoefte om em te vragen of ik er gebruik van mocht maken.
Het enige wat ik vervelend vond was dat een Duitse beer het nodig vond om iets van mint aufguss op te gieten. Nou houd deze Mentholbear er van om fris en fruitig te zijn, maar niet in de sauna. Daar wilt deze koukleum opgewarmd worden. En niet het gevoel alsof je koorts hebt: koud hebben en toch zweten.
Enfin, verder het dutkamertje ook gevonden. Hij valt niet zo op en als je die gang in loopt verwacht je eigenlijk alleen maar peeskamers. Maar op het eind vind je em. Waar zit ie op de schaal van Beste Dutclub 2024?
Een 7, want het is er redelijk rustig. Overdag hoor je hooguit die Italiaanse masseur een beetje. En ook 's avonds hoor je in de verte de muziek uit de bar. Maar iets vergeleken met bv het gedreun in Samya of Oceans. Het is er echter niet zo warm, dus extra handdoekje als dekentje kan goed van pas komen. De zitbanken zijn niet gemaakt om op te liggen, maar voor deze kabouter wel weer lang genoeg om in te liggen. Met nog een handdoekje als kussen ligt het redelijk. Waardoor ie niet hoger scoort komt door last van licht. Hoewel het glas in de ramen een matte afwerling hebben, komt het ligt er wel makkelijk doorheen. Beter hingen ze er wat gordijntjes voor. En in de avondag het buiten duister zijn, maar de LED disco verlichting flikkeren wel vervelend in je ogen. Gezien de inrichting vermoed ik dat het in het verleden misschien een VIP kamer of ook een pees kamer geweest zou kunnen zijn geweest.

De line up was overdag op 1 hand te tellen en 's avond tot een uur of van mijn vertrek 9 haalde het de 2 handen niet. Kwa aantal heren schommelde het tussen de 4 a 8. Dus een lekker rustig dagje. Op die opdringerige Italiaanse masseur na. Die kwam me begroeten alsof ik z'n beste vriend was. En paar maal middels een praatje een massage probeerde te verkopen. Gelukkig was ie die dag rond een uur of 14:00 alweer aan het inpakken. Nee, dan liever de donkere dame die er in de avond was. Lekker relaxt.
Maar goed, terug over de dames. De meeste hadden een normaal postuur en geen olietankers tegengekomen. Ook Melanie uit BN en H7. Die herkende me en kwam voor een begroeting en een praatje. Maar de klik op de kamer was er nooit, dus voortaan maar overgeslagen.
Bij het ontbijt liep een mooie slanke dame het restaurant binnen en met een begroeting aan de kok en haar bestelling liep ze weer weg. Halverwege hoorde ik dat haar stelten stopten en rechtsom maakten. Ze bekeek eerst mijn 'bodyguard' en toen mij en zei I know you. Ik had toen het idee dat dit wel eens Antonia zou kunnen zijn die ik in de zomer intiem heb leren kennen. Grappig hoe dat wel vaker gaat. M'n bodyguard is makkelijker te herkennen dan mijzelf.
Ik had haar bijna niet herkend zonder d'r Daisy Duck lippen. Volgens mij heeft ze van nature al volle lippen die haar prima staan. Die overdreven duck face lippen hoeven van mij niet.
Aangezien ik net had gegeten en even wou bijkomen hebben we het bij een kort praatje gehouden. Door de dag heen meermaals oogcontact gehad en we raakten nog 2 keer aan de praat. En de hele tijd genoot ik van het uitzicht wanneer ze langsparadeerde. Er waren nog 2 andere (voor mij iets mindere) opties en ik hoopte ook nog Luxandra of een nieuwe mooie slanke meid te treffen. Doch, als ze al kwamen zou dat pas in de avond zijn. Dus ik besloot na wat saunarondjes en een heerlijk dutje Antonia op te zoeken. Dat ging makkelijk op deze rustige dag. Op een kamertje geweldig van elkaar genoten met deze dame met een groen hartje.
Goeie beslissing, want Luxandra of andere slanke schoonheden kwamen tijdens mijn verblijf helaas niet opdagen.

Hoewel hun dutkamer niet ideaal is, maakt de aanwezigheid van een rustig plekje wel dat de club in voorkeur stijgt. Met name hun schappelijke Happy Hour entree en lekkere eten. Hopelijk blijft dat ook zo straks met tuinweer en als het zwembad weer lekker verwarmd is.

En zal dan wel een oogmaskertje meenemen als ze nog geen gordijnen in de lokale Mentholcave hebben opgehangen ;)
 
WIS

Op de 19e van de 2e getwijfeld om naar de heropende Diamond te gaan. De post van Firehawk dat er niet heel veel veranderd was en de post van Wandelaar5 dat menig van de Living Room dames na de heropeningsfeest niet zouden blijven en ze nog druk bezig waren om alles op orde te krijgen, deden me besluiten een bezoek uit te stellen.
Bovendien lokten de gamba's me eigenlijk wel om de zusterclub weer te bezoeken.

Rond het middaguur kwam ik aan en kon voor hun happy hour entree van slechts 30 euro een badjas krijgen. Gauw opfrissen, drankje halen en naar het restaurantje om de inwendige mens aan te sterken. De kok maakt een eitje naar wens voor je. Mijn keuze viel op een omeletje met champignons en paprika.

Daarna me lekker teruggetrokken in de wellness voor wat ontspanning. De stoomcabine stond die dag al vroeg aan, maar leek niet heel hoog te staan. De sauna daarentegen was goed heet. Het zwembad was afgesloten, maar zou naar horen zeggen op verzoek open kunnen. Doch, het vieze weer zorgde er voor dat ik weinig behoefte had aan een duik. De jacuzzi is nog altijd buiten gebruik.
De rustkamer uiteraard ook even opgezocht voor een schoonheidsdutje. Het viel me op dat de LED disco verlichting in het plafond waar ik de vorige keer in de avond wat last van had, met een lichtschakelaar uitgezet kon worden. Wel opletten dat je niet de alarmknop indrukt. Zou op zich wel handig zijn om als roomservice iemand langs te laten komen. Denk alleen niet dat de office dat op prijs zal stellen...
Overdag had ik de vorige keer wat last van licht van via het raam. Wat blijkt, het blijkt dat ze notabene een rolluik hebben! Je kunt er werkelijk een dark room van maken. Kreeg even een Theo's flashback ;)

Die middag waren er een stuk of 6 dames aanwezig. In de avond waren dat er ongeveer het dubbele. Kwa heren schommelde het tussen de 5 a 10 door de dag heen.
De dames waren niet zo actief aan het jagen. Ze kijken je wel aan om te zien of er interesse is, of spreken je aan. Soms peilen ze van een afstandje of ze bij je mogen komen zitten. Best beschaafd allemaal, zonder vulgaire gebaren of woorden als Hast du lust enzo.
Wat me ook opviel was dat de dames ook geregeld helpen om een drankje voor je in te schenken. Heel fijn dat ze de one man army die zowel de bar als de receptie moet bemannen het werk verlichten en zorgen dat bezoekers niet heel lang op een drankje hoeven te wachten. Ik voel me alleen altijd een beetje schuldig als ik erna een dame niet meeneem naar een kamer. Vooral omdat ik regelmatig drinken kom halen en een dame me meermaals helpt, maar niet (helemaal) mijn smaak is.
Wie wel in mijn straatje past is de Roemeense Antonia met half lang blond haar. De receptie wist me niet te vertellen of ze die dag er zou zijn, maar als je het over de duvel hebt kwam ze de trap af. Afgesproken dat we later op de dag elkaar zouden treffen. En dat treffen was wederom geweldig van elkaar genieten op een kamertje met dit dametje met een groen hartje voor me.
Er was die dag nog een dame die m'n interesse had. Maar de prijzen die ze hanteren lokken deze Dagobeer niet gauw om nog een kamertje te doen. Goed voor de portemonnee, maar ergens ook wel jammer. Bij het SC concept had ik het idee dat je voordelig kon kameren, nadat je entree hebt betaald. Maar met 70p30 betaal je bijna evenveel als in het SKW.

De rest van de dag dan maar liefst tweemaal gesmuld van een bordje gamba's en wat saunarondjes gemaakt. Tijdens het eten schoof er een medelander erbij. Er ontstond een amicaal praatje over het p6 wereldje en bleek het ook een WIS te zijn. Een horlogeliefhebber die z'n hobby een extra dimensie heeft gegeven door een horlogemakersopleiding te hebben gevolgd. 2 Uur aan de eettafel vlogen voorbij. Hij was lang geleden een frequente bezoeker van LR, maar z'n eerste bezoek na de heropening viel tegen. Ditmaals is het em weer goed bevallen en zou een herhaling er spoedig in zitten.

Ik geef em geen ongelijk. Voor 3 tientjes biedt de club meer wellness als een Penelope en krijg je ook nog heerlijk verse a la minute maaltijden voorgeschoteld., met zowel maandag als dinsdag heerlijke gamba's. En ik kijk al uit om straks met mooi weer in het verwarmde zwembad te kunnen dobberen...
 
KLOKSLAG

Op de 26e van de 2e besloot ik nog maar een keertje naar Living Room te gaan voordat het sprookje van €30 voor onbeperkt gamba's vanacht om klokslag twaalf ten einde komt.
Het was ook te mooi om waar te zijn. En al helemaal nu zusterclub Diamond in Moers is geopend waar entree 30 euro is. Kan begrijpen dat LR hun premium club status terug willen met een hogere entree prijs. Alleen had ik dat pas rond de zomer verwacht, wanneer hun tuin met verwarmd zwembad hun togevoegde waarde kunnen tonen. Want zonder vind ik de club minder aantrekkelijk, met name ook door de hogere kamerprijzen.

Enfin, op de 26e dus nog een keertje Kaarst bezocht. Iets na opening m'n rammelbak als enige voor de deur geparkeerd. Andere bezoekers schijnen wat discreter te zijn en hebben hun wagen waarschijnlijk langs de weg geparkeerd, want ik was niet de eerste heer die binnen aan het ijsberen was.
De 3 tientjes omgeruild voor een badjas met een missende zak, welke vlotjes omgeruild werd voor een andere.
Omkleden, opfrissen en door naar het restaurant voor een omeletje om de lege maag van een bodemptje te voorzien voor de gamba's later op de dag. Dat ging helaas niet. Wat bleek, de pan was dusdanig versleten dat het zou plakken en aanbakken. Hij zou wel wat anders met ei voor me kunnen maken. En zo gegaan voor een roerbak ei met bacon, paprika en stukjes PFAS aan toe.

Antonia was er vroeg bij een begroete me met een glimlach. Niks claimerig gedrag, maar een blije blik van een meisje die vol verwachting uitkijkt naar Sinterklaas. Of in dit geval Chinaklaus...
Ze heeft intussen wel door dat ik graag even uitbuik en bijkom van een lange rit. Dus na me voor zien te hebben van een glaasje appelsap dook ik de wellness in voor wat ontspanning en rust. De sauna stond al goed warm waar de Italiaanse masseur schijnbaar als ochtend ritueel al gebruik van had gemaakt.
De stoomsauna stond ook al aan. Het zwembad was afgedekt, en ondanks goede voornemens om te kijken of ie nog steeds verwarmd is, uiteindelijk toch geen trek in gehad.
De rustkamer wist ik nu in een mum van tijd om te toveren tot een verduisterde Mentholcave. Voor mij verdiend deze dutplek van LR de 3e plek. Het fijne is dat je het er lekker donker kunt maken met de rolluiken. Ook vind ik het fijn dat er mobiel ontvangst is, zodat ik lekker liggend wat kan surfen voordat ik ik slaap sukkel.
Jammer is alleen dat het er in de wintermaanden wat frisjes is. En dat je de hoge hakken van de dames een verdieping er boven en in de verte een beetje de muziek uit de bar hoort. Gelukkig voel je niet zoals Samya de bas door de ruimte dreunen.

Voor degenen die een caffeine boost nodig hebben, was helaas het koffieapparaat buiten dienst.
Middag eten bestond uit wat pasta, en frietjes met worst.
In de avond was er pasta met kip en natuurlijk gamba's! Anders dan de vorige keer werden de gekookte gamba's in warmhoudbakken gelegd in plaats van telkens vers voor je klaargemaakt. Doch, het smaakte prima en voor de veelvraatbokaalpunten maar liefst 4 (VIER!) keer opgeschept. En dat was elke keer met pasta en netjes m'n bordje leeggemaakt. @Patjax, hou je het allemaal bij ;)

Kwa line up waren de dames ongeveer op 2 handen te tellen en kwa heren schommelde het zo tussen de 10 a 15 door de dag heen. De dames waren ditmaals hoofdzakelijk slank tot normaal.
Ikzelf was zoals ik eigenlijk ook wel verwacht had weer op herhaling geweest met Antonia. En net zoals de vorige keren geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze milieuvriendelijke jongedame. Grappige was dat ze flink wat moeite had om haar presentje uit te kiezen. Minder grappig was dat een andere klapekster ons spotte en als een aasgier om me heen bleef cirkelen om er ook eentje te krijgen. Ik hield echter voet bij stuk, omdat ik er niet veel van had en andere dames elders in gedachten had die er voor in aanmerking kwamen.
Ik zag nog wel 4 a 5 potentiele kandidates waar ik kennis mee zou willen maken. Maar voor de prijzen die ze hanteren had Dagobear ook weer niet dusdanig de goesting om de centjes ervoor neer te tellen. Gek eigenlijk dat voor 50p30 ik ze misschien wel allemaal had geprobeerd, maar voor 70p30 er nu geen een...

De rest van de dag dus lekker gegeten, wellness rondjes gemaakt en een dutje voor vertrek. LR was me weer prima bevallen. Het zal nu wel langer duren voordat ik weer terugkom door de veranderde prijzen. Hopelijk dat tegen die tijd er weer een werkende jacuzzi te vinden is.
Maar ik blijf het verder wel een aangename club vinden.
 
Prijs voor een dame is inmiddels omlaag gegaan.. ze lopen teveel klandizie mis waarschijnlijk.. inmiddels is het weer terug naar het oude tarief.. 50 / 30
Kennelijk loopt de club niet heel erg goed, want naast dat je er vanaf 22u met gewone kleding naar binnen kunt, zijn er diverse happy hours de hele dag door. Op de website v/d club vind je de 'geheime' code, noem je deze, dan kun je voor 40 euro naar binnen.
 
Vandaag middels een vrijkaart waarvoor dank voor het eerst een kijkje mogen nemen in de Living Room te Kaarst, schandalig eigenlijk 20 jaar in het vak en ervaren hoerenloper en hier nog nooit geweest maar goed.
De parking is weinig discreet en klein maar gelukkig nog een plaatsje in de straat gevonden, waar relatief veel Nederlandse kentekens stonden en 1 Belg.
Bij de theke werd de vrijkaart zonder probleem vriendelijk in ontvangst genomen, een vel gekregen me gaan omkleden daarna op verkenning dit was omstreeks 17:30.
Ik ben normaal meer iemand van de dagdienst maar het weer zat niet echt mee en morgen kan ik niet gaan, uiteindelijk blij dat ik niet eerder ben gegaan want vrees dat anders de bezetting te beperkt was geweest voor mij.
Denk dat het meer een avond als een dagclub is ondanks de tuin en het zwembad, wellness is erg karig en alles vrij gedateerd waarschijnlijk bij de meeste heren bekend maar goed.

Het personeel is vriendelijk en in de 2,5 uur dat ik er was waren het aantal heren en dames redelijk in balans er staken per saldo voor mij 4 dames optisch uit waarmee ik een kamergang zou overwegen waarvan ik met 1 Lia ook naar de kamer ben geweest.
Nou ja eigenlijk waren er 5 dames waarmee ik een kamergang zou overwegen maar de 5e leek de privé hoer van een louche type dat weleens de eigenaar/manager geweest zou kunnen zijn zeker weet ik dat niet en hun rol in het geheel bleef me verder ook onduidelijk.
Het eten en drinken het eten is voldoende niet bijzonder goed maar zeker ook niet slecht gewoon standaard saunaclub buffet, dranken allemaal merk Coca-cola company ook dat vind ik fijn, er was volgens mij echter geen freibier te krijgen een groot glas was volgens mij 5 euro volgens de drankenkaart minpunt al drink ik geen liters.
Al met al een club met een paar leuke dames maar 40 euro happy hour en 50 euro entree op zijn hoogst op latere tijden lijken mij het hoogst haalbare voor wat ze bieden, het is zeker niet slecht maar geen echte premium club naar mijn mening en denk dat er momenteel meer nood is aan budget vriendelijke clubs omdat de premium club vijver al redelijk vol is.
Prijspeil van de dames 50 euro voor een half uur is al in die lijn als ze dat vast zouden weten te houden kan het nog wel een succes worden denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan