Recensie Liz, Brugge 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befkabouter

Wandelaar
80
15/05/23
55
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs deze Braziliaanse, behoorlijk Nederlands sprekende dame bezocht. Het verwondert mij dat ze hier nog niet aan bod is gekomen! Wat een verschijning!!!
Ondanks het feit dat ze blijkbaar druk bezet is kreeg ik toch drie kwartier toegewezen. Na een zachte massage overgegaan naar het echte werk, ik was overdonderd van haar mooie borsten en lichaam dat ik direct mijn kruit verschoot. Hopelijk heeft ze de volgende keer wat meer tijd voor mij en kan ik wat langer van haar genieten. https://www.redlights.be/profiel/liz-116/
 
Laatst bewerkt:
Vorige week heb ik haar nog eens bezocht. Ik heb ervan genoten, het is en blijft een leuke vrouw. Momenteel is ze op reis maar ze komt wel terug. Waarschijnlijk weer langs de ring te Brugge
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/liz-vanaf-1311-tot-2011-in-harelbeke-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net terug van bij Liz in Harelbeke, zit daar voor 1 week. Gemakkelijk afgesproken via WhatsApp. Bij aankomst toch onder de indruk van haar verschijning. Na de financiële afrekening, 150 voor 45 min anaal, mocht ik op het bed liggen. Een sloppy pijpbeurt gekregen, voelde heel goed aan. Korte prostaatmassage gekregen om daarna haar anaal te berijden. Verschillende strandjes waarbij ze aandrong om haar clit te masseren, werd kletsnat. Heerlijk klaar gekomen, tijd volgemaakt met een babbeltje. Ik ga terug
Groeten
 
Foto's zijn de werkelijkheid ,met mooi gezicht bovenop😀
Borsten al aan gewerkt,tepels direct hard bij aanraking
Denk dat er hier al revieuw over bestaat denk liz kortrijk,had toen al willen afspreken na lezen goede recensies ,maar had toen geen WhatsApp, en positieve voor mij is waar ze ontvangt is ook niet in het bekende hotel aan die drukke baan in harelbeke
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/liz-wacht-op-jou-in-brugge-3.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer aangename dame en ze ziet er nog jong uit. ik zou zeggen mid 30.
De foto's kloppen op haar profiel, dus zeker punt.

Had wel wat moeite met haar te comuniceren maar ze kent ongeveer de taal en is niet bang om met je te communiceren..

Pmc was ongelofelijk zalig en diep. Bij de tweede beurt kwam ik zeer rap klaar. pzc kan ook zolang dat je niet haar mond komt en haar verwittigt.
Dit heb ik vermeden sinds ik heel klaar kom.

Na het pijpen heb ik lekker van haar poes geeten voor een halfuur. Blijkbaar heb ik haar laten klaarkomen. Ik heb soms moeite om dit geloven als dames dit zeggen maar ze zag eruit dat of werkelijk van genoot en bij een abrupte onderbreking zij ze dat ik verder moest dus dat kickte ik wel op.
Veel variatie van gekreun maar nooit echt absurt luid. Gelukkig zeg, want de muren zijn redelijk dun en kon hoorde dat er opeens bezoek was.


Ik ben overal tevreden om haar te bezoeken.
Herhalingkans is groot dus.
 
Ik ga Liz zeker een bezoekje brengen, doet Liz aan tongzoenen?
Misschien niet als je haar de eerste keer bezoekt. Ze is ondertussen mijn favourite dvp geworden. Ik ben dus wat bevooroordeeld maar wát een vrouw! We lebberen nogal wat af!! Zij aan mijn paal(tje) ik haar klitje en dan samen muilen, heeeeéérlijk. Ik heb reeds een recentie geschreven. Het enige wat ik zou veranderen zijn het aantal sterren nl. 6 voor intiem 7 voor het pijpen en ook 6 voor het gezellig samenzijn. Ik blijf alvast bij haar teruggaan. Hopelijk heb ik niet teveel reclame gemaakt en laat ze nog wat tijd voor mij! Ze is er nog tot half februari dan gaat ze voor een tijdje naar Brazilië. Wat zou ik graag met haar meegaan.........
 
Vandaag Liz bezocht in Harelbeke, goeie communicatie per sms.
Heel aangename en knappe verschijning.
ze startte met een zalige massage in combo met af en toe een Blowjob.
Daarna nog een massage gekregen.
Ook top, gezellig wat bijgepraat. Ze vertelde me ook dat ze op 3 maart terug vertrekt naar Brazillie.
Ik ga zeker nog terug langs bij haar.
Geen enkele minuut spijt.
Na alles vroeg ze mij nog of ik iets wou drinken, en dat terwijl het halfuur verstreken was. Met pijn in het hart moest ik nee zeggen, want mijn werk riep achter mij.
Ze is zeker het geld waard, moesten er hier mensen zijn die daar aan twijfelen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150+50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nogmaals terug geweest,niets van ziek gemerkt!!
Alle standjes mogelijk niets is haar te veel ,vooraf nu afgesproken voor het anaal gedeelte, ze twijfelde of het zou lukken,als het niet lukte ging ze de 50euro terug geven,en ja hoor bij het anaal gedeelte bewerkte ze zichzelf met vibrator, kan geil uit te hoek komen😃
Als ik nogmaals ga ,zeer zeker van echt een topper
Werkt ook niet snel buiten ,of mij toch niet samen douchen en met colaatje op het bed wat napraten
 
Laatst bewerkt:
'kontje' is stapelzot van Liz. 't kan gebeuren, ik weet er alles van! Maar als je (terecht) zoveel reclame maakt voor haar, zal ze straks geen tijd meer over hebben voor mij....
 
Ik veronderstel dat Liz momenteel ligt te bruinen onder een Braziliaanse zon.
Tenzij ze in contact kwam met een onweerstaanbare 'don'.
Nog even geduld en dan kunnen we weer met haar daten.
Wanneer juist dat kan ik nog niet weten.
Maar je zal niet mogen verschieten dat ik enorm van haar zal genieten.
Liz, geniet van je welverdiende vakantie, ik wacht wel tot ik je terugzie.......😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan