WHEM Liz Kortrijk vh Harelbeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger ontving ze in Marke nu Kortrijk niet ver van de Menenpoort. Vind ze persoonlijk minder knap dan vroeger en service is ook minder. Ik ga nietmeer terug allesinds. Terwijl ze vroeger wel de moeite was
 
Nog paar keer bijgeweest toen ze in Marke ontving. Deed toen haar best. Wat me bijgebleven is zeker het volgende standje. Ik op mn rug op bed, mn heupen net tot aan de rand, benen opgetrokken. Zij kwam rechtstaand mij zowaar platneuken in reverse cowgirl stijl. Super geil om mn beste vriend in haar poes te zien verdwijnen.

Ze wou graag eens kunnen squirten zoals een vriendin van haar, maar is me nooit gelukt, al zat ik er op een gegeven moment verdomd dichtbij.

Overall: een 7,5/10
 
Ja was vroeger heel goed, maar ben er een tijdje geleden nog eens bij geweest en vond het maar niets. Ik ga nietmeer terug. Terwijl vroeger zeker wel de moeite was. Zeker dat standje wat spoiling zegt en bij mij deed ze dan ondertussen een vibrator in me kont. En pijpte met een muntje dus was ook een speciaal gevoel maar dat was er allemaal nietmeer
 
Dit is dezelfde Liz die nu in Brugge haar diensten aanbied, denk ik. Ik ben er een tijdje terug bij geweest, zie m'n recentie 'LIZ Brugge'. De sex was goed zonder uitzonderlijk te zijn maar haar voorkomen samen met haar prachtig stel borsten kan mij wel bekoren. Ik ga zeker terug en wil dan wel eens het standje van Spoiling proberen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan