WHEM Liza_NL, Utrecht Privé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.700
02/07/21
7.062
31
Ik heb gisteren 's ochtends een telefonische afspraak gemaakt met de gastheer van Utrecht Privé met Liza.
Zij is de enige op hun website die met haar gezicht op de foto's staat en haar uitstraling, leeftijd en haar tekst spraken mij aan. Daarom ook voor twéé uur in de middag afgesproken. Thuis gedoucht, geschoren, geparfumeerd, enz. Dus netjes voorbereid. Vervolgens de reis van ca. 1,5 uur aangegaan. Netjes 10 min voor tijd gearriveerd.
Wat zegt de gastheer vervolgens tegen mij? "Liza is er niet, zij is naar huis gegaan! Ze wist van de afspraak, maar ik kan er niets aan doen als zij op eens naar huis gaat."
Nu kan het uiteraard dat je eens niet lekker voelt of dat er bv. binnen de familie iets gebeurt, wat jouw onmiddellijke aandacht vraagt. Dat is dan overmacht. Maar dan geef je dat toch ook aan en bied je alvast excuses aan, toch? Maar niets daarvan, ik moest het maar met de woorden van de gastheer doen. Hij bood mij ook geen compensatie aan trouwens.
Heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt met Liza of in dit huis?
Ik ben er nog niet eerder geweest.
Www.utrechtprive.nl/dames/Liza
 
Ik heb gisteren 's ochtends een telefonische afspraak gemaakt met de gastheer van Utrecht Privé met Liza.
Zij is de enige op hun website die met haar gezicht op de foto's staat en haar uitstraling, leeftijd en haar tekst spraken mij aan. Daarom ook voor twéé uur in de middag afgesproken. Thuis gedoucht, geschoren, geparfumeerd, enz. Dus netjes voorbereid. Vervolgens de reis van ca. 1,5 uur aangegaan. Netjes 10 min voor tijd gearriveerd.
Wat zegt de gastheer vervolgens tegen mij? "Liza is er niet, zij is naar huis gegaan! Ze wist van de afspraak, maar ik kan er niets aan doen als zij op eens naar huis gaat."
Nu kan het uiteraard dat je eens niet lekker voelt of dat er bv. binnen de familie iets gebeurt, wat jouw onmiddellijke aandacht vraagt. Dat is dan overmacht. Maar dan geef je dat toch ook aan en bied je alvast excuses aan, toch? Maar niets daarvan, ik moest het maar met de woorden van de gastheer doen. Hij bood mij ook geen compensatie aan trouwens.
Heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt met Liza of in dit huis?
Ik ben er nog niet eerder geweest.
Www.utrechtprive.nl/dames/Liza
Hij kan je toch wel laten weten dat ze naar huis is gegaan? Geen beste beurt daar. Heb volgens mij op hookers wel eens meer gelezen over akefietjes bij dit privehuis.
 
Dit is helaas een van de keerzijden van de opting-inregeling. Veel dames interpreteren 'je eigen werktijden bepalen' als 'komen en gaan wanneer het je uitkomt'. Ze geven dan wel hun werktijden door, maar houden zich er vervolgens zelf niet aan. Zo heb ik weleens meegemaakt dat ik een afspraak had en mij bij aankomst verteld werd dat het meisje zich had afgemeld, maar achteraf bleek dat ze later die dag toch was komen opdagen. Die komt dus echt gewoon wanneer ze zin heeft, terwijl ze heel goed weet dat ze op de tijden die ze zelf heeft doorgegeven kan verwachten dat ze afspraken laat zitten. Zelf probeer ik na een no-show, waarbij geen sprake is van overmacht, dan ook geen tweede keer een date met de betreffende dame te plannen. Er zijn zat leuke vrouwen die zich wel aan de afspraken houden.

UP lijkt me wel interessant om een keer te bezoeken, maar ik vertrouw het niet helemaal dat de dames volgens de agenda bijna allemaal tussen 11.00u en 00.00u aanwezig zijn. Dat zijn niet geheel toevallig ook de openingstijden, dus dat klinkt heel erg als 'je ziet me wel een keer verschijnen'. Bovendien werkt de website voor geen meter.
Hij kan je toch wel laten weten dat ze naar huis is gegaan?
Bij de meeste privéhuizen nemen ze je nummer niet aan, dus als je wilt weten of een dame echt aanwezig is moet je van tevoren nog eens bellen. Maar goed, als je 1,5 uur onderweg bent ...
 
Hoe dan? Gewoon op je mobieltje bellen als je net met je wettige echtgenote in de auto zit? Zo'n telefoontje kan heel slecht uitkomen als het goed-fout getimed is
Ik neem niet aan dat je met je wettige echtgenoot naar de hoeren rijdt toch? Appen kan ook, als ik een tering moet rijden dan kijk ik toch tijdens de rit op mijn telefoon of er geen ap is binnengekomen. Maar goed in dit geval halverwege zelf bellen scheelt dus 1.5 uur rijden.
 
Ze werkt er weer. Ik bel altijd of ze er is en dan maak ik voor die dag een afspraak. Lekker koppie. Gewoon een lekker wijf om even te nemen. Is wel wat ouder en minder strak. Pijpt zonder, neukt goed. Normaal kies ik voor LaCloche als ik een strak jong ding wil. Ik ga naar haar als ik snel van mijn geilheid af wil. Daar werkt nu ook Suus. Dat is wel een lekker strak ding
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan