Dvpgenieter
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwe-lizz.html#m-gallery-4
- Totale kosten (in euro)
- 80
Nog eens in belle unique geraakt ,tog wel mijn favoriet huisje in de streek , Word altijd hartelijk ontvangen door de bazin de donkere dame Kelly
op een of andere manier is het gekomen dat wij al meteen tongen als wij elkaar zien
Dus na en heerlijk kusje van haar , kreeg ik drie dames voorgeschoteld , kon moeielijk kiezen en de bazin maakte het extra moeielijk
Ze gaf mij nog en heerlijke tong voor die drie dames .. waardoor we me zen alle in en slappe lach zaten
Dus ijs was al gebroken ...
Dan voor deze colombiaanse schoonheid Lizz gekozen
Mee naar kamer , afgerekend en dan lekker elkaar zitten uitkleden en verder tongen
Zonder te vragen kreeg ik en heerlijke PZC , nadien deed ze lekker condoompje er op en heeft ze mij zitten bereiden
en mocht ik haar heerlijke kont kletsen
dan lekker laten klaarkomen , was al wa moe van het werken in de dag dus niet veel standjes gedaan
Maar wel mooi afgesloten met en heerlijke massage, met haar lekkere kut op mijn rug ...
Zeer grote herhalingsgevaar weer
Het fijnste aan dit huis is dat de foto's altijd grotendeels kloppen .. tegen andere huizen
Enigste minpunt is en afspraak kunnen regelen ... daarom laat ik mij liever er verassen daar
want het zijn vaak kwaliteid volle dames en altijd vernieuwing in de line up
op een of andere manier is het gekomen dat wij al meteen tongen als wij elkaar zien

Dus na en heerlijk kusje van haar , kreeg ik drie dames voorgeschoteld , kon moeielijk kiezen en de bazin maakte het extra moeielijk
Ze gaf mij nog en heerlijke tong voor die drie dames .. waardoor we me zen alle in en slappe lach zaten
Dus ijs was al gebroken ...
Dan voor deze colombiaanse schoonheid Lizz gekozen
Mee naar kamer , afgerekend en dan lekker elkaar zitten uitkleden en verder tongen
Zonder te vragen kreeg ik en heerlijke PZC , nadien deed ze lekker condoompje er op en heeft ze mij zitten bereiden
en mocht ik haar heerlijke kont kletsen
dan lekker laten klaarkomen , was al wa moe van het werken in de dag dus niet veel standjes gedaan
Maar wel mooi afgesloten met en heerlijke massage, met haar lekkere kut op mijn rug ...
Zeer grote herhalingsgevaar weer
Het fijnste aan dit huis is dat de foto's altijd grotendeels kloppen .. tegen andere huizen
Enigste minpunt is en afspraak kunnen regelen ... daarom laat ik mij liever er verassen daar
want het zijn vaak kwaliteid volle dames en altijd vernieuwing in de line up