Recensie Lizzy, Haarlem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kaktus

Newbie
17
21/09/22
50
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuk-weekend_4937715
Totale kosten (in euro)
150
Beste wandelaars,
Ik had laatst al eens zeer uitgebreid gereageerd op het WHEM topic van deze dame, maar ik vind dat ze een een echt review topic verdient nadat ik inmiddels meer dan 1 date heb gehad met haar. Ik heb mijn WHEM review iets aangepast en hieronder gepost, dat was van de 1e date.

Beste Wandelaars, ik ben laatst bij dit pareltje geweest in de regio van Haarlem. Ze Heet Lizzy en is een blonde stoot van 34 jaar ( leeftijd lijkt correct ) circa 170cm lang en slank maar wel met goeie vrouwelijke rondingen. Ze heeft ook een bril wat haar goed staat en mooie volle lippen die heerlijk zoenen en een tongpiercing:) ze heeft echt de perfecte girl next door look en uitstraling.

Ze woont in een huurappartementje net even buiten Haarlem ( circa 10 min rijden ) zeer makkelijk gratis te parkeren en matig met OV te bereiken. Ze heeft een niet hele discrete ingang. Maar ik voelde me ook weer niet ongemakkelijk met aanbellen want het is rustig in de straat.

De deur ging open en als eerste werd ik begroet door een klein hondje, na een aai over zijn bol ging hij weer lekker in zijn mand liggen ze heeft ook een kat.

Vooraf had ze me gewaarschuwd dat ze binnen rookt en blowt. Ikzelf vindt dat niet erg, om 1 of andere reden vind ik rokende dvp's wel sexy, doet me een beetje aan zoenen in de kroeg denken toen ik 17-18 was:) maar ik vond de geur van het roken heel erg meevallen, bij oude familieleden van mij loop je veel meer tegen een rookgordijn aan:)

Goed de deur gaat weer dicht en achter de deur staat een knappe supervriendelijke blonde dame welke erg ruim de tijd neemt. Eerst mag je even op de bank plaats nemen voor een leuk kennismakingsgesprek ( wat niet van je tijd afgaat, netjes! ) we hadden best wat overeenkomsten bleek, ( muziek, dieren en eten o.a. ) en na 15-20 minuten begonnen we te zoenen en vertrokken we langzaam naar de slaapkamer.

In de slaapkamer ( wel even bukken onder het wasrek door ) begonnen we elkaar zoenend uit te kleden waarna ik haar staand kon vingeren, ze wordt van nature goed nat en aan alles merk je dat ze sex ook fijn vind om te hebben. Hierna heeft ze mij even gehurkt gepijpt en zijn we verder gegaan op het bed.
Op het bed een condoom erom en heerlijk missionaris geneukt, ze houdt ervan als je haar wat harder aanpakt, haar dubbelvouwt en wat harder stoot, je kan lekker je gang gaan ( size matters ), doe je het goed en help je haar een beetje met je vingers dan zie je vanzelf een glimlach op haar gezicht verschijnen. Andere standjes kwamen ook nog aan bod en ook dit voelde goed met haar.

Haar hygiëne is erg goed en ze heeft een erg schoon en kaal poesje ( omdat ze maximaal 1 klant met dag ontvangt, het moet wel leuk blijven vindt ze ) en hierom heb ik haar gebeft ( ik had dit nog nooit eerder gedaan bij een DVP ) dit gaf echt voor mij het perfect GFE gevoel en als je ook nog je vingers erbij gebruikt komt ze echt klaar en beloond ze je daarna:)

Ze doet lekker mee, vind veel goed en fijn, houdt dus van een wat hardere aanpak en zegt dat vaste klanten nog meer leuks kunnen verwachten, wat verschilt per klant maar mij zijn wat leuke dingen beloofd die ik graag nog een keer wil meemaken want voor mij is het herhalingsgevaar zeer groot bij deze vrouw.

Ze date echter niet met iedereen, het moet voor haar wel leuk zijn dus ze vraagt vooraf om te videobellen of 1 of meerdere foto's. Dit doet ze omdat ze dit echt voor erbij doet en ik vind dit een normale gang van zaken, wij selecteren de dames tenslotte ook o.a. op uiterlijk:)
Ze zei nog grappend, ik moet er wel een beetje warm van worden.

Kosten waren zoals in de advertentie, en aangezien ze niet op de klok kijkt en het zomaar wat uit kan lopen is dit gewoon een goede leuke date met een Nederlandse DVP
Ze vraagt netjes subtiel voordat je uiteindelijk naar de slaapkamer gaat om haar vergoeding

De volgende afspraak staat alweer gepland en daar zal ik dan mits benoemens waardig een update over schrijven.

2e date
Beste wandelaars,
Inmiddels vorige week een 2e date met Lizzy gehad. Deze ervaring was misschien nog beter dan de eerste date met haar. Het voelde omdat ik wist hoe leuk de eerste date was geweest meer als een bezoekje bij een scharrel dan aan een bezoekje aan een dvp ( groot pluspunt dus ! ) Ik was zelfs een beetje zenuwachtig, en dat is echt bijzonder want normaal toont mijn lichaam weinig emoties, ik ben vrij nuchter zeg maar.

We zijn weer begonnen met een drankje op haar bank en lekker even kletsen, wat leuk gaat want Lizzy kletst lekker mee alsof je haar al jaren kent en je voelt je snel goed op je gemak. Na een tijdje kletsen ben ik bij haar onder de douche gesprongen ( ik kwam uit mijn werk ) En ze kwam er gezellig bij, de douche is niet heel groot maar daardoor sta je wel lekker tegen elkaar aan:). Nadat ik lekker ingezeept was zijn we ons wezen afdrogen en hebben ons naar de slaapkamer verplaats. Hier zijn we heerlijk zoenend en over elkaar heen kroelend elkaar aan het opwarmen geweest. Lizzy nam hem daarna in haar mond en heeft mij even heerlijk gepijpt. Ik wilde niet te snel komen dus had haar daarna op haar rug gelegd en ben haar heerlijk gaan verwennen. Ze is een redelijk stille genieter maar als je goed op haar gezicht let zie je toch wel wanneer je goed bezig bent. Ik heb haar 2 hoogtepunten kunnen geven en daarna heb ik haar heerlijk haar schuld laten inlossen, eerst weer mondeling en daarna deed ze speels een rubbertje eromheen en vroeg me wat ik wilde. Ik had zin in doggy en nou en of ik haar doggy heb kunnen nemen. Ze ging heerlijk op haar knietjes voor mijn zitten met holle rug en kontje goed naar mij toe en heb mezelf bij deze mooie blondine tot een heerlijk hoogtepunt kunnen stoten, wat erg makkelijk ging want het uitzicht is heerlijk en ze doet lekker mee. Hierna even liggen kletsen in bed. En er was nog tijd voor een ronde 2 dus dit hebben we lekker gedaan. We waren begonnen met missionaris en daarna wat andere standjes waarbij ze lekker meedoet en initiatief neemt om er wat leuks van te maken.
Het was een fantastisch uur en ik ging zeer voldaan naar huis.

Ik heb wel eens bij DVP bezoekjes gehad dat ik toen ik eenmaal gekomen was, een post nut clarity momentje had en dacht wtf doe ik hier en dit is zonde van me geld. Bij Lizzy denk je, wanneer mag ik weer langskomen en maak je snel je volgende afspraak. Nogmaals, een zeer groot herhalingsgevaar bij deze dame. En ja mijn volgende afspraak staat alweer:)
Het is echt verreweg de beste girlnextdoor ervaring die ik heb meegemaakt en dat is precies het gene ik graag beleef:)

Terug
Bovenaan Onderaan