Ik ben een paar maanden geleden ook eens langs geweest om deze dame met kleine borstjes te bewonderen. Was fijn, maar ben niet zo enthousiast als sommige andere schrijvers, dus wil de andere lezers ook de dingen beschrijven die ik wat minder vond, maar weet dat het inderdaad gewoon een mooie lieve vrouw is die haar best doet om het naar je zin te maken.
Moest eerst wachten in de woonkamer en daar zie je best wel wat man in en uit lopen, en ook in de hal dus helemaal ongezien gaat hier echt nooit lukken, wat ook al in het algemene topic over RVP veel is besproken.
De foto's zijn oud, ze is al wat ouder richting eind 30. Dat was al genoemd dus wist ik, en ziet er zeker mooi uit. Ze heeft een normaal postuur, zou het slank of zelfs atletisch wat in de meeste reviews staat alleen echt niet gebruiken. Zeker niet dik of een buikje, gewoon een normale vrouw met rondingen. Ze is denk ik nog wel langer dan de aangegeven 1.80 en vond haar daardoor met de hele kleine borstjes iets uit verhouding. Maar goed, ik hou van kleine borstjes dus doe daar verder niet moeilijk over.
Ze begint meteen enthousiast te zoenen, ook de hele date veel zoenen wat fijn was. Ze probeert ook echt uit te vinden wat je wil voor date en probeert zich aan te passen aan wat je lekker vind. Ze vraagt er veel naar, en praat sowieso veel ook tijdens de actie en niet op een sexy manier, dat vond ik echt minder vooral tijdens de sex. Pijpen mc (50 euro extra had ik geen trek in) was prima, sex daarna ook zacht begonnen en daarna steviger waarbij zij goed meedoet en ook nat werd dus helemaal geacteerd was het niet.
Al met al prima ervaring maar mijn klik was iets minder dus geen herhalingsgevaar als ik weer eens in de buurt ben.