Locatie gezocht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
welke omgeving?
Nederland (dus niet België) maar niet Overijssel of noordelijker en ook niet Zeeland of Limburg. Utrecht, NH, ZH, Gelderland, Brabant allemaal goed.

Het gaat om twee geile vriendinnen van me die dit nog nooit gedaan hebben. En ik heb nog nooit zoiets georganiseerd, maar heb hen beloofd te kijken wat ik kan doen. Het gaat hen niet om het geld maar om de ervaring. Maar waar doe je zoiets? Gemiddeld hotel zal niet heel enthousiast zijn hierover.

Heb ik mn vraag wel in de juiste rubriek gevraagd trouwens?
 
Nederland (dus niet België) maar niet Overijssel of noordelijker en ook niet Zeeland of Limburg. Utrecht, NH, ZH, Gelderland, Brabant allemaal goed.

Het gaat om twee geile vriendinnen van me die dit nog nooit gedaan hebben. En ik heb nog nooit zoiets georganiseerd, maar heb hen beloofd te kijken wat ik kan doen. Het gaat hen niet om het geld maar om de ervaring. Maar waar doe je zoiets? Gemiddeld hotel zal niet heel enthousiast zijn hierover.

Heb ik mn vraag wel in de juiste rubriek gevraagd trouwens?
Indien het Gelderland wordt zal ik zeker proberen van de partij te zijn. Overdag.
 
Als het hun niet om het geld gaat kun je ook gewoon bij bestaande gb aansluiten,
De stoute meisjes organiseren regelmatig wat maar ook bij le baron in heerewaarden worden regelmatig gb georganiseerd.
Inderdaad bij LeBaron In Heerewaarden zijn er dames speciaal voor de gangbang. En daarnaast komen er ook nog stelletjes binnen die ofwel 1 op 1 gaan of waarvan de vrouw zich spontaan beschikbaar stelt voor iedereen.
 
Ik ben op zoek naar een locatie om een (amateur) GB te houden voor een man of 12. Heeft iemand tips? Thnx!
Strike
Lovehotel Eindhoven is een fijne discrete locatie met gratis parking. In de weekenden is de locatie af te huren. Woensdag zou je kunnen bellen vanaf 12:00 tm 22:00, dan is de eigenaresse er 🤗
 
Veerle, volgens mij reageerde Johan ook op mij!

Inmiddels heeft het feestje plaatsgevonden, het werd gewoon bij een vd mannen thuis!

Dank allemaal voor jullie suggesties en berichtjes, komt vast nog ns van pas

Strike
Jammer dat ik niet wist wanneer en waar het was. Was er anders graag bij geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan