Recensie Lola, Alexandra’s massages, Bekkevoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ButtFucKer69

Stamgast
Forumpionier
523
10/07/21
345
48
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nederlanstalige-lola/
Totale kosten (in euro)
190
Lola is een van de weinige dames die ook haar mooie snoetje laat zien op de foto's op Alexandra's website (en Redlights), en net dat heeft me over de streep getrokken om de stap naar dit huis te zetten. Helemaal omdat ze volledig mijn type is: pittig kapsel, groene ogen, parmantige tietjes, een stevige kont, niet te mager.

De ingewikkelde menu- en optielijst van Het Huis hield me eerder altijd wat tegen, maar dat bleek uiteindelijk onterecht.
De ontvangst door de "receptioniste" was professioneel maar vriendelijk, ik kreeg ook meteen een klantenkaart (!).
Ik koos voor een uur de "Ultieme massage" voor 190€ en daarvoor kreeg ik een zalige erotische (b2b) massage en een korte maar hevige rit met haar on top (mc).
Waar in sommige (vele?) massagehuizen de massage zich naar mijn zin véél te lang op benen en soms zelfs de voeten focust, heeft Lola'tje zich een uur lang met mijn meer erogene zones bezig gehouden . Heerlijk.

Lola was natuurlijk exact zoals ik me op basis van de recente foto's had voorgesteld, een knappe jonge vlaamse vrouw, ze bleek bovendien ook gewoon nog eens lief en teder, al komt er geen kussen aan te pas. Dat is dan ook eigenlijk het enige wat ik jammer vind, maar anderzijds wist ik dat op voorhand.
Ze laat zich tijdens de massage ook aanraken, ik kon (al liggend op mijn buik met mijn gezicht in het gat van de prima massagetafel) haar zachte lichaam heerlijk strelen. Ze gebruikt veel olie (I love it) en rijdt tijdens het b2b-gedeelte ook heerlijk schurend met haar getrimde poes over je heen.
Ik kom zeker terug zodra ik de kans nog eens krijg om tot in Bekkevoort te raken!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan